• naar de bios? ;o Want ik bedacht me net; ik ben dit weekend met mijn mama naar Taken 2 geweest, maar de film die ik daarvoor gezien had was echt al lang lang laaaaaaaaaaaaang geleden. Ik denk dat dat Project X was, in maart dus nog O.o

    En vinden jullie het dan eigenlijk geen geldverspilling? Want het was maar goed dat mijn mama betaalde hoor van het weekend, ik vind het echt duur :'D + tegenwoordig kan je toch elke film direct downloaden....


    En dan had ik eigenlijk nog een extra vraagje ivm met films: Wie van jullie heeft die 'The Bourne .....' films gezien (Identity, Supremacy. ....) en wat vonden jullie ervan? (krul) Want ik was normaal gezien van plan deze vrijdag ze alle 4 na elkaar te zien met een vriendin :'D


    effort never betrays you

    Ik ga eigenlijk vooral wanneer er een 'grote' film uit is. Zoals Harry Potter, of the Hunger Games. Maar mijn laatste film was Ted.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Vaak ^^ als er een leuke film draait ga ik hem wel vaak zien ^^ niet altijd, maar vaak wel^^ laatste was franken weenie


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    De laatste keer bij mij was Harry Potter 6 :3

    Ik haat de bioscoop, maar ik vind films kijken ook niet leuk.


    Destroy what destroys you.

    Niet super vaak. Alleen als ik een film echt super graag wil zien.


    What's so bad about being different?

    Laatste keer dat ik ben geweest was naar Taken 2, echt een aanrader!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    De laatste keer heb ik "Bachelorette" gekeken, die was wel leuk. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    CyberLord schreef:
    1 of 2 keer per jaar als het al niet minder is.


    •*• Lululu •*•

    Laatste keer dat ik naar de bios was geweest, was naar The Hungergames..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb er het afgelopen jaar best wat gezien. Al moet ik zeggen dat het na de vakantie wel drastisch minder geworden is. Eigenlijk moet ik dat weer eens wat vaker gaan doen! Maar ik denk iets van 7 à 8x per jaar of zo ^^. Maar ik vind het in elk geval zeker geen geldverspilling. Ik vind het gewoon echt een super leuk uitstapje.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.