• naar de bios? ;o Want ik bedacht me net; ik ben dit weekend met mijn mama naar Taken 2 geweest, maar de film die ik daarvoor gezien had was echt al lang lang laaaaaaaaaaaaang geleden. Ik denk dat dat Project X was, in maart dus nog O.o

    En vinden jullie het dan eigenlijk geen geldverspilling? Want het was maar goed dat mijn mama betaalde hoor van het weekend, ik vind het echt duur :'D + tegenwoordig kan je toch elke film direct downloaden....


    En dan had ik eigenlijk nog een extra vraagje ivm met films: Wie van jullie heeft die 'The Bourne .....' films gezien (Identity, Supremacy. ....) en wat vonden jullie ervan? (krul) Want ik was normaal gezien van plan deze vrijdag ze alle 4 na elkaar te zien met een vriendin :'D


    effort never betrays you

    De laatste keer dat ik naar de bios ben geweest was toen ze de film 'Ted' draaide, in September dus. Daarvoor was het geleden van toen 'Gooische Vrouwen de Film' te zien was in de bios. -in de eerste week dat hij draaide. Zo vaak ga ik dus niet naar de bios. (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 21:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Laatste film was Magic Mike, daarvoor was het The Hunger Games, dus valt wel mee. De volgende wordt Breaking Dawn pt I & II achter elkaar, maar die betaal ik zelf niet, lol. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vaker dan mijn portemonnee leuk vindt, maar ik hou zo van de bioscoop!


    everything, in time

    Niet vaak genoeg! Drukdrukdruk.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga echt alleen voor Twilight naar de bios.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De laatste keer dat ik naar de bios ben geweest was toen ik mijn neefjes en nichtje meenam naar Alvin and the chipmunks. Want die wilde ze super graag zien, tja, ik kan wel aardig zijn... Soms. (cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Eepiline schreef:
    2 tot 7 keer per jaar, te zien hoeveel gratis ticketten ik krijg (via wedstrijden, vrienden, verjaardagen)

    Hahahahaha, zo precies je hebt het netjes allemaal genoteerd in een boekje.(cool)


    effort never betrays you

    Met mijn vrienden van mijn vorige school, tijdens de zomer :3
    En tussendoor 'ns een paar keer als ik een nieuwe uitgekomen film meteen wil zien.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Niet zo vaak 4 keer per jaar, denk ik.
    Mijn laatste film was Ice Age 4 of Snow White & The Huntsman, weet het niet goed meer. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    De laatste keer is voor mij ook een tijd geleden. Volgens mij toen met die spiderman film :'D


    -

    Nou, laatste keer was twilight breaking dawn part 1 vorig jaar. En volgende keer is breaking dawn part 2. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hensley schreef:
    (...)
    Hahahahaha, zo precies je hebt het netjes allemaal genoteerd in een boekje.(cool)

    Niet echt.
    Maar normaal krijg ik twee a vier tickets van mijn vader per jaar. (krijg geen zakgeld, dus die dingen krijg ik gewoon)
    Plus voor verjaardagsfeesten word ik ook soms meegevraagd naar de cinema, wat betekent niets betalen (nouja, verjaardagscadeau) en voor mijn verjaardag krijg ik van de kinepolis ook een gratis ticket.

    Edit: dus mijn laatste films:
    Paranorman (ik wilde naar Brave gaan, maar de bioscoop werkte tegen -.-), 3x The Hungergames (1e keer gewoon, 2e keer onder dwang -in Londen, moest film kiezen, 3e keer met een gratis ticket) en de keer ervoor weet ik zelf niet meer. ;p

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 22:46 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Barnabas schreef:
    (...)
    Voor mij ook. :')


    + Ik ben een maand geleden nog naar The indispensables 2 geweest.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 22:42 ]


    26 - 02 - '16

    Laatst Magic Mike. In december (als het goed is) ga ik weer, want dan komt The Hobbit!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh shit, ik faal. :')
    Ik ben twee weken terug naar Bacherlorette geweest. Mijn geheugen laat me in de steek! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"