• Ja hallo,
    Hebben jullie ook een beste vriendin/vriend gehad? Nou, ik wel. :/ We deden altijd leuke dingen samen en deelden geheimen.. ze deed altijd aardig tegen me en heeft me nooit iets aangedaan. Toen ik ooit gewoon met haar aan het lopen was, vroeg ik of ze nou precies weet wat een nerd is. Ze vroeg of ze een eerlijk antwoord moest geven, waarna ik verbaasd ja knikte. Ze zei toen dat ze vond dat ik een nerd was, omdat ik er nooit mooi uitzag maar toch slim was. :/ En de volgende dag heeft ze niet aardig tegen me gedaan, terwijl ik wel aardig tegen haar deed. Toen ging ze opeens niet meer met me om, maar met een ander groepje meiden. :/ Ze heeft ook al mijn geheimen doorverteld, en ze roddelen ook nog over mij. Vriendinnen, soms zijn ze gewoon echt..... -.-

    Hebben jullie dit ook gehad? _O_

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are art and do art at the same time

    Wow, hoe kan iemand zoiets doen.. D: Heb net een interessant stuk over vriendschap gelezen in psychologieblad van quest. c: aanrader!


    You are beautiful, you are love.

    Jep, dat heb ik al een paar keer gehad. Ik vertrouw mijn vriendinnen daarom ook niet meer.


    Take risks and conquer your fears.

    Soms vraag ik me af hoe meisjes in godsnaam de puberteit doorkomen. Jullie kunnen zo achterbaks zijn. Een jongen slaat je of pest je. Meisjes... ik kan niet eens beschrijven wat jullie doen. Het lijkt in ieder geval op mijn visie van een stel decadente en verveelde adellieden D:

    Maar nee, ik heb het nooit gehad.


    quidquid excusatio prandium pro

    Insurgent schreef:
    Jep, dat heb ik al een paar keer gehad. Ik vertrouw mijn vriendinnen daarom ook niet meer.


    Ik vertrouw haar ook niet meer. :/


    Some people are art and do art at the same time

    Wow. Wat een rot opmerking ;o
    Zo iemand zou ik geen vriendin meer noemen als ik jou was..


    26 - 02 - '16

    Dat is echt ontzettend laag! Hoe durft dat mens dat te zeggen?
    Pffft. Soms ben je beter af zonder vrienden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mordin schreef:
    Soms vraag ik me af hoe meisjes in godsnaam de puberteit doorkomen. Jullie kunnen zo achterbaks zijn. Een jongen slaat je of pest je. Meisjes... ik kan niet eens beschrijven wat jullie doen. Het lijkt in ieder geval op mijn visie van een stel decadente en verveelde adellieden D:

    Maar nee, ik heb het nooit gehad.


    Niet elk meisje is zo :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 22:57 ]


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    (...)

    Niet elk meisje is zo :'D


    Dat zegt ieder meisje. Maar waar zijn dan de meisjes die zo zijn? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Dat zegt ieder meisje. Maar waar zijn dan de meisjes die zo zijn? (cat)


    Touché..


    26 - 02 - '16

    Wat stom van haar! Echt, super gemeen. Was er niet iets met haar aan de hand of zo? Misschien kun je het eens aan haar vragen, misschien was ze wel jaloers of heeft ze het moeilijk thuis. Vraag dat dan wel als die andere meiden er niet bij zijn.
    Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.

    Lilia schreef:
    Wat stom van haar! Echt, super gemeen. Was er niet iets met haar aan de hand of zo? Misschien kun je het eens aan haar vragen, misschien was ze wel jaloers of heeft ze het moeilijk thuis. Vraag dat dan wel als die andere meiden er niet bij zijn.
    Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.


    Ik heb al gevraagd aan haar waarom ze me dit aan deed. Maar ik kreeg geen vriendelijke antwoord terug. Vorige week opnieuw geprobeerd, en raad eens. :/


    Some people are art and do art at the same time

    Mordin schreef:
    Soms vraag ik me af hoe meisjes in godsnaam de puberteit doorkomen. Jullie kunnen zo achterbaks zijn. Een jongen slaat je of pest je. Meisjes... ik kan niet eens beschrijven wat jullie doen. Het lijkt in ieder geval op mijn visie van een stel decadente en verveelde adellieden D:

    Maar nee, ik heb het nooit gehad.


    Niet alle meisjes hoewel sommige echt erg zijn. Ik heb het nooit gehad.

    Maar heel veel sterkte ermee en aangezien het zo'n trut is, is het beter dat je haar kwijt bent. En nu kan je op zoek naar een nieuwe vriendin of naar een nieuwe beste vriend!


    Physics is awesome

    Maar ik ben het wel eens met wat Barnabas zegt. Soms kan je ze gewoon beter niet hebben.


    26 - 02 - '16

    Mordin schreef:
    (...)

    Dat zegt ieder meisje. Maar waar zijn dan de meisjes die zo zijn? (cat)

    Ik hoorde iemand mijn naam roepen. (cat)
    Ik durf best toe te geven dat ik een kreng ben. :') Zoveel zelfkennis heb ik wel. Gelukkig laat ik niet mijn échte vrienden vallen, wat andersom wel heel erg vaak zo is...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Symptoms schreef:
    (...)

    Ik heb al gevraagd aan haar waarom ze me dit aan deed. Maar ik kreeg geen vriendelijke antwoord terug. Vorige week opnieuw geprobeerd, en raad eens. :/


    Oke, dan is het gewoon een bitch, en kun je haar beter vergeten. Jij verdient betere vrienden. Tja, soms verandere mensen gewoon, of ze heeft last van pubertijd.