• Ja hallo,
    Hebben jullie ook een beste vriendin/vriend gehad? Nou, ik wel. :/ We deden altijd leuke dingen samen en deelden geheimen.. ze deed altijd aardig tegen me en heeft me nooit iets aangedaan. Toen ik ooit gewoon met haar aan het lopen was, vroeg ik of ze nou precies weet wat een nerd is. Ze vroeg of ze een eerlijk antwoord moest geven, waarna ik verbaasd ja knikte. Ze zei toen dat ze vond dat ik een nerd was, omdat ik er nooit mooi uitzag maar toch slim was. :/ En de volgende dag heeft ze niet aardig tegen me gedaan, terwijl ik wel aardig tegen haar deed. Toen ging ze opeens niet meer met me om, maar met een ander groepje meiden. :/ Ze heeft ook al mijn geheimen doorverteld, en ze roddelen ook nog over mij. Vriendinnen, soms zijn ze gewoon echt..... -.-

    Hebben jullie dit ook gehad? _O_

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are art and do art at the same time

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik hoorde iemand mijn naam roepen. (cat)
    Ik durf best toe te geven dat ik een kreng ben. :') Zoveel zelfkennis heb ik wel. Gelukkig laat ik niet mijn échte vrienden vallen, wat andersom wel heel erg vaak zo is...


    Als jij je aangesproken voelt dan mag dat denk ik... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Als jij je aangesproken voelt dan mag dat denk ik... D:

    Nee, niet echt. Maar door die eerdere opmerking, had ik gewoon zin om wat te provoceren. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mordin schreef:
    Soms vraag ik me af hoe meisjes in godsnaam de puberteit doorkomen. Jullie kunnen zo achterbaks zijn. Een jongen slaat je of pest je. Meisjes... ik kan niet eens beschrijven wat jullie doen. Het lijkt in ieder geval op mijn visie van een stel decadente en verveelde adellieden D:

    Maar nee, ik heb het nooit gehad.


    Ik denk dat bijna ieder meisje wel eens roddelt. Maar ze zijn niet allemaal even achterbaks. Maar goed, als één vriendin over een andere vriendin van me roddelt denk ik echt 'Okee... fijn'. Maar gelukkig is dat nu niet meer zo. En toen ik er achter kwam dat vriendinnen van me gezegd hadden dat ik 'saai' ben, was ik best pissed, maar we konden het wel normaal uitpraten. Andere meisjes zouden misschien meteen een oorlog beginnen.
    Anyhow, de manier waarop jongens kunnen pesten is soms ook niet al te aardig. Echt niet..


    You are beautiful, you are love.

    Zooooooooooooooooooo herkenbaar.
    precies hetzelfde is mij ook overkomen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ook heel leuk en mij vroeger is overkomen dat vriendinnen roddelen over andere vriendinnen en dan puntje bij paaltje jijzelf het gedaan hebt -.- Roddelen is echt niet aan mij besteed en die twee meiden roddelden dan over de rest van de groep en vroegen mijn mening. Ik hou me nou nooit bezig met die dingen en zeg dan echt van misschien of wat jij wilt of ik haal gewoon m'n schouders op en loop weg :'D Kan ik het ook nooit gedaan hebben, want ik heb niks slechts gezegd xD. Puntje bij paaltje hadden die meiden alles zo omgedraaid bij de rest van de groep dat ik alle slechte en negatieve dingen heb gezegd en zij niks -.-
    Achja, leed dat vriendschap heet en de reden waarom ik een loner ben. Heb je geen vrienden of vriendinnen, kan er ook niemand een mes in je rug steken xD

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 11:17 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nee, niet echt. Maar door die eerdere opmerking, had ik gewoon zin om wat te provoceren. (cat)


    Minder provoceren, meer aardig zijn. Vermoed dat dat een boel zou helpen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Dat zegt ieder meisje. Maar waar zijn dan de meisjes die zo zijn? (cat)

    Aan het roddelen met hun bff's 4evvaahh <3 of course.


    No growth of the heart is ever a waste

    Alhoewel..
    Het meisje waar ik het over heb heb ik nog op MSN en daar doet ze wel aardig tegen mij. We hebben alle twee onze webcam's aangedaan en er veel lol op gehad. Maar in real gaat ze naar een ander groepje meisjes, en daar roddelen over mij.

    Waarschijnlijk is het zo dat ze op MSN geen vrienden heeft, en daarom mij erop gaat gebruiken. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Dat is dan geen vriendin, maar een fake vriendin, really. Want zoiets flik je gewoon niet, dat slaat echt helemaal nergens op.
    En ik heb dat ook wel, van die roddel vriendinnen, maar daar ga ik nu haast niet meer mee om, ze zullen wel achter me praten, maar als zij je negeren kun je ze het beste terug negeren. Ze zijn je (tijd & aandacht) niet waard.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mordin schreef:
    (...)

    Minder provoceren, meer aardig zijn. Vermoed dat dat een boel zou helpen :Y)

    "Een boel zou helpen"
    Het spijt me, maar weet jij iets van mijn leven? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Symptoms schreef:
    Alhoewel..
    Het meisje waar ik het over heb heb ik nog op MSN en daar doet ze wel aardig tegen mij. We hebben alle twee onze webcam's aangedaan en er veel lol op gehad. Maar in real gaat ze naar een ander groepje meisjes, en daar roddelen over mij.

    Waarschijnlijk is het zo dat ze op MSN geen vrienden heeft, en daarom mij erop gaat gebruiken. :'D


    Dan moet je eigenlijk ook niet tegen haar praten op msn. Of je vraagt op msn waarom ze zo doet.


    Physics is awesome

    Ik heb 2x een beste vriendin gehad, ze hebben me beide een beetje verbaasd achtergelaten en trekken nu sinds we in de brugklas zitten alleen met elkaar op. Het groepje waar ik dan bij ging zitten was kei gezellig, kwamen hun erbij en nu negeert heel die groep me eigenlijk.

    Verdomme, nu ben ik weer boos. :\

    Barnabas schreef:
    Dat is echt ontzettend laag! Hoe durft dat mens dat te zeggen?
    Pffft. Soms ben je beter af zonder vrienden.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb ook zo'n vriendin gehad, ben achteraf wel blij, want nu heb ik vriendinnen die me nooit zullen laten stikken. Ik weet zeker dat je een veel betere vriendin vindt!


    Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

    Whut? Hoezo lullig?

    Ik heb dit nog nooit gehad, natuurlijk wel uit elkaar gegroeid maar niet op zo'n manier.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.