• Hee allemaal!
    Ik ben op zoek naar hp story's.
    Geen andere story's dus!

    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zo ongeveer de helft van mijn stories bestaat uit Harry Potter fanfiction, dus dat zijn er een stuk of twintig. Ze staan hier allemaal op een rijtje. ^^

    Veruit de langste en waarschijnlijk de meest bekende is The Potters, over de kinderen van Harry, Ginny, Ron en Hermione (al moet ik je waarschuwen dat die wel al vrij oud is, dus er zitten wat spelfouten in).
    Een verhaal waar ik nog steeds vrij trots op ben, al is ook deze redelijk oud, is They kept saying he was gone, een 4-shot over George na Freds dood. Mijn persoonlijke favoriet is echter Heart of Gold, die nog loopt, maar dat is wel Percy/Oliver slash en daar moet je natuurlijk maar net van houden. Verder kan ik hier natuurlijk niet alles gaan noemen, dus zul je zelf maar even moeten kijken als je geïnteresseerd bent - in mijn Schrijvers ID staat er ook overal een beschrijving bij. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb ook een HPstory! (:



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haiii:)

    Ik heb misschien ook nog wel een verhaal... Maar ik weet natuurlijk niet of je het wat vind:p
    hier kun je hem vinden.

    X

    misschien vind je wat van een van mijn story's klik 1!
    klik 2!
    alles is fantasy, met hier en daar romantiek en drama:P hoop dat je het iets vind:P