• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Sarah
    Ik knik, pak snel zijn hand vast en probeer het lichte trillen te stoppen terwijl ik naar beneden ren. 'Dat was... vaag?' mompel ik zachtjes en stop met trillen.


    Ryan
    'Wie was dat?' Vraag ik me luidop af, 'Geen leraar in iedergeval.. Maar wat deed hij dan hier?' Mompelde ik nogsteeds in gedachte en keek naast me naar Sarah.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    'Ik weet het niet maar 2 dingen zijn zeker, ik slaap niet goed vannacht en ik wil voor geen geld meer terwereld die zolder op.' zeg ik en ril weer. Ten eerste voor de muizen en ratten ten tweede voor engerds.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ik moet lachen om wat ze zegt 'Hoe komt het trouwens dat je zo bang bent voor muizen?' Vraag ik haar vervolgens, ik was blij dat ik in iedergeval toverkracht bezit zonder dat zou ik nog erg lang domme raatsels moeten gaan lezen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    'Gewoon.' zeg ik beschaamt 'ze zijn gewoon eng. Ben jij dan van niets bang?'

    [ben aan het naaien :( kan da ni xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach weer maar kijk hem dan. 'Ax ik ben bang... wat als er iets misgaat?' zeg ik zachtjes. Die gedachte speelt nu al een maand in mijn hoofd af, het is de eerste keer dat ik hem nu ook luidop zeg.

    Axton
    "Rustig maar, schat." glimlachte ik en sloeg mijn armen wat steviger om haar heen. "Er gaat niets mis, dat laat ik niet gebeuren. Niets of niemand, zelfs het lot niet, komt nog aan jou of onze kindjes." zei ik zacht.
    Nu we het toch over het lot hadden. Ik had mijn vertrouwen in het lot verloren. Het was gewoon een fucking harde bitch. Net als mijn vader... alleen was hij dan wel een klootzak. Ah ja, moest hij een vrouw geweest zijn zou het ook een bitch geweest zijn.
    Je kunt je mijn reactie wel voorstellen, toen ik ontdekte dat mijn moeder al begraven was, wanneer ik terug kwam. Niemand had het blijkbaar nodig gevonden mij even te waarschuwen. En mijn pa kon zeggen hoeveel hij wou dat hij mij een brief had gestuurd. Hij kon misschien niet verwachten dat ik weg zou zijn, maar hij had toch iets kunnen laten weten. Gewoon eens bellen om te vragen waarom ik niet op de begrafenis was, zodat ik snel naar daar had kunnen flitsen.
    Nu had ik niet eens degelijk afscheid kunnen nemen. En die fucking moordenaar was nog steeds niet gevonden!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik leef nog..." mompelde ik, in een poging om niet te beginnen met liegen. Al was dat zelf al een halve leugen. Leven kon je het niet noemen...
    Ik keek haar even aan, dwong mezelf te glimlachen en keek toen weer weg.
    "zo... nog veel gedaan?" ik beet op mijn lip. Wat was er zo anders, dat ik me niet eens normaal kon gedragen? Waarom deed ik zo tegen haar? Waarom was ik er kapot van dat ze 2 maand niet met me had gesproken?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik ben echt zenuwachtig.' geef ik toe 'Maar ik kan niet wachten tot ze er echt zijn. Dat we hun stem kunnen horen en vasthouden.' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. Hij kan niet tussen het lot komen, dat kan niemand daarom noemt het het lot maar aan de andere kant... kan hij het wel door me te veranderen maar jah...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik kan ook niet wachten." mompelde ik zacht en zuchtte dan.
    "En ik besterf het ook helemaal van de zenuwen. Ik stress voor alle situaties, dus ook voor deze, maar toch weet ik dat het niet nodig is. Ik doe alles, echt alles in mijn macht om jou en de kleintjes veilig te houden." Ik was echt niet van plan nog iemand te laten sterven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ook het kerstbal missen? Misschien moet je maar gaan met Jake en Les en iemand anders want ik ga het niet maken waarschijnlijk. Of ik lig in het ziekenhuis of het kost me te veel energie.' zeg ik eerlijk. 'Ik wil niet dat je het bal mist.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dat zou zo'n saaie boel zijn. Kerst bestaat alleen maar als ik bij jou ben." glimlachte ik.
    "Ik blijf liever bij jou, dan alleen naar het bal te gaan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach maar krimp even ineen als ik weer een schop krijg. 'Eén ding is zeker, ze hebben jouw kracht.' zeg ik en kijk hem dan weer glimlachend aan. 'Kunnen we wat liggen? Dat is makkelijker?' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok." zei ik met een tikkeltje bezorgdheid in mijn stem. Ik ging liggen en trok haar voorzichtig tegen me aan.
    "Doet het pijn misschien? Denk je dat het zover is?" dat had ik de afgelopen week al zoooooo vaak gevraagd. Volgens mij werd ze al gek van mijn bezorgdheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem aan en zucht terwijl ik alweer de zelfde zin zegt. 'Nog niet Ax, als het zover is ben ik wel duidelijk.' zeg ik en glimlach dan liefjes. 'En ja het doet een beetje pijn maar dat betekend dat ze sterk en gezond zijn, dus geen paniek.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {moet gaan, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [bye!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'