• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    -Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - xSpookje
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Aragog
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Gereseveerd voor Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    Reseveringen blijven 24 uur staan. Daarna, indien nog niet ingevuld, is de rol weer beschikbaar.

    Invullijstje:
    Volledige naam: Voornaam, eventueel tweede of derde naam, achternaam.
    Leeftijd: Minimaal zestien.
    Uiterlijk: Zo uitgebreid mogelijk, met foto.
    Karakter: Zo uitgebreid en origineel mogelijk.
    Extra: Heeft je personage een baan? Wat doet hij/zij het liefst? Wat heeft je personage allemaal meegemaakt? Is er nog iets dat belangrijk is om te weten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hmm, aangezien meisjes nu al in overschot is.. Wil ik graag een jongen reserveren ;d Ik zal hem vanavond proberen in te vullen en anders morgen middag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aragog schreef:
    Fuck.. you... :9~


    Okey.. Ik kan dat op twee manieren opvatten als jij het zegt... XD

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 18:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Fuck.. you... :9~

    I think you mean, fuck Ian :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LOL jullie zijn ook alletwee hetzelfde.
    En.. ja. Maar ik ken Ellie goed genoeg om te weten dat het ene niet zal werken. (no_chears)

    Soubi schreef:
    Hmm, aangezien meisjes nu al in overschot is.. Wil ik graag een jongen reserveren ;d Ik zal hem vanavond proberen in te vullen en anders morgen middag.

    Ik zet je erbij!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag het ook een eeneiige 2ling zijn?(als fred&george? Of telt dat als 2?)


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Mag het ook een eeneiige 2ling zijn?(als fred&george? Of telt dat als 2?)

    Dat telt als twee, sorry. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maakt niet uit


    Bowties were never Cooler

    Volledige naam: Amelia Helen Keaver
    Leeftijd: Zestien, ze verjaart op vier mei.
    Uiterlijk:


    Mia ziet er gewoon basic uit, niet lelijk en ook niet al te mooi. Haar lokken dragen een donkerbruine kleur, het steekt mooi af tegen haar porseleinen huid. Het komt tot ongeveer net over haar schouders, ze is van plan om het na de zomervakantie te knippen. Wat Amelia het mooiste aan haar zelf vind zijn haar ogen, ze zijn groen met hier en daar wat gouden stipjes. De groene kijkers worden omlijst door dunne, niet al te lange wimpers. Haar wenkbrauwen houdt ze netjes bij, en zijn dan ook vrij mooi gevormd. Een ander ding waar Mia wel trots op is zijn haar tanden, door middel van een beugel die ze gehad heeft staan ze allemaal vrij recht en redelijk wit. Wat ze niet zo leuk vind is dat haar lippen vrij dun zijn, waardoor je ze nauwelijks ziet als ze haar brede lach lacht. Als ze lacht zie je haar ogen nauwelijks en krijgt ze kuiltjes in haar wangen. Kort samengevat heeft ze dus totaal geen modellen uiterlijk, maar natuurlijke schoonheid. Mia is klein gebouwd, en haalt met hakken net de 1.70 niet. Verder heeft ze gewoon een gezond gewicht, dunne polsen en enkels. Haar voeten en handen zijn klein, Mia's schoenmaat is zesendertig. Amelia's kledingstijl is vrij gewoontjes, jeans en een shirt vind ze helemaal prima. Het liefste met All-stars eronder. Haar kleding is niet jongensachtig, maar het neigt er wel naar toe. Om kleding en make-up geeft Amelia niet zoveel.
    Karakter: Amilia is vreselijk verlegen in het bijzijn van onbekende mensen, ze stelt zich dan ook totaal niet open voor nieuwe ervaringen. En als ze dan al in de situatie komt waarin ze iets voor een grote groep mensen moet zeggen is ze vreselijk akward. Mia kijkt heel erg op tegen spontane mensen, zoals haar jongere zus Lillian. Ze is al wat minder verlegen bij haar vrienden, maar nog steeds kan je merken aan haar lichaamstaal dat ze zich nooit helemaal op haar gemak voelt. Door haar rustige karakter gebruiken mensen haar vaak als problemen praat-paal, dit vind Mia eigenlijk helemaal niet erg. Ze helpt mensen heel erg graag, maar ze is soms iets te vriendelijk. Tegen gemene opmerking kan Amelia helemaal niet, ook al menen mensen het vaak totaal niet.
    Extra: Mia heeft wel eens gewerkt bij een café, maar ze werd ontslagen omdat ze haar te stil vonden. Sinds dien past Amelia vaak op de buurtkinderen en verdiend ze zo wat bij. Ze speelt al sinds haar tiende piano, dat is dan ook haar enige hobby. Vroeger deed Mia aan vollybal, maar ze voelde zich niet goed in een team vol perfecte meisjes, daarom stopte ze.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:50 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mag ik een jongen reserveren?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sylvesti schreef:
    Maakt niet uit


    Ik wil wel een tweeling met jou? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volledige naam: Rory Williams
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Rory is met 1,95m een best wel lange slungel. Hij heeft een piercing links in zijn onderlip en een tattoo van een roos op de achterkant van zijn hand.
    Karakter: Op het eerste gezicht is Rory een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen, zelfs een beetje onwetend en naief, al kan hij soms ook gigantisch achterdochtig zijn en heeft een minderwaardigheidscomplex. In een woord een watje, misschien zelfs een gay watje omdat hij nooit zijn intresse voor een meisje openlijk zal uitspreken tot ze zijn vriendin is. Als je hem beter leert kennen wordt dat naive, onwetende en achterdochtige deel van hem grappig, en leer je ook zijn dappere, heldhaftige en liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren en al helemaal aan zijn broer komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Extra: Rory en zijn tweelingbroer Riley komen uit een gemiddeld gezin met 2 oudere broers en een kat. Hij heeft zeker als kind nooit een klik met zijn broer gehad, maar nu zijn ze vrij close. Hij was in zijn kinderjaren weinig thuis omdat hij bijna elke dag wel rondhing bij zijn beste 2 vriendinnen en een onzichtbare vriend. Doordat de meisjes wel meer aandacht leken te hebben voor die bedachte vriend dan voor hem heeft hij een flink minderwaardigheidscomplex opgelopen. Omdat zijn vriendinnen hun eigen wegen gingen is hij nu heel erg naar zijn broer toegetrokken, al vind hij het heel vervelend als je hem en Riley door elkaar gooit... Wat eigenlijk iedereen doet, zelfs hun ouders af en toe.

    Is dit iets?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:34 ]


    Bowties were never Cooler

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    Ik wil wel een tweeling met jou? :3


    leuk, dan pas ik mijn personage aan... Of kan je hier iets mee?


    Bowties were never Cooler

    Daar kan ik wel wat mee :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarrenCrissy schreef:
    Daar kan ik wel wat mee :3


    De extra kan ik altijd aanpassen


    Bowties were never Cooler

    [2 Oudere broers is sowieso wel leuk hihi.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.