• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    -Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - xSpookje
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Aragog
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Gereseveerd voor Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    Reseveringen blijven 24 uur staan. Daarna, indien nog niet ingevuld, is de rol weer beschikbaar.

    Invullijstje:
    Volledige naam: Voornaam, eventueel tweede of derde naam, achternaam.
    Leeftijd: Minimaal zestien.
    Uiterlijk: Zo uitgebreid mogelijk, met foto.
    Karakter: Zo uitgebreid en origineel mogelijk.
    Extra: Heeft je personage een baan? Wat doet hij/zij het liefst? Wat heeft je personage allemaal meegemaakt? Is er nog iets dat belangrijk is om te weten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    but.. Dat is niet eerlijk :c

    Wat is daar niet eerlijk aan, my love? (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Josey Elizabeth Willows
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijke:


    Josey heeft donkerblonde, stijle haren. Deze vallen tot ongeveer halverwege haar rug en met een schuine lok voor haar ogen. Meestal heeft ze haar haren los hangen, maar als ze aan het werk is heeft ze ze op een losse knot zitten. Ze heeft een ietwat bleek gekleurde huid waar ze vrijwel weinig tot geen make-up op draagt. Hooguit wat eye-liner en mascara. Haar ogen hebben een groen grijze tint, die omlijst worden met volle wimpers. Met een lengte van 1.68 is ze van een normaal slank postuur.
    Haar kledingstijl is wat wisselend, al voelt ze zich het fijnste in een strakke skinny met bijbehorende pumps, of platte schoenen. Daarop draagt ze vaak een hempje met een blouse erover heen, of een wijd schoudershirt.
    Karakter: Josey geniet van het leven, en de mensen om haar heen. Ze kans soms enorm koppig en tegendraads zijn, in dat geval wil ze dan ook negen van de tien keer haar gelijk hebben. Ondanks dat is ze niet te beroerd haar ongelijk, of fout, toe te geven wanneer dit het geval is.
    Toch kan ze op sommige momenten erg verlegen en terughoudend zijn en in ongemakkelijke situaties weet ze zich dan ook even geen houding te geven. Familie en vrienden betekenen heel veel voor haar en ze staat dan ook altijd voor hen klaar wanneer dat nodig is. Ze is goed van vertrouwen, maar als je dit verpest ben je voor haar geen blik meer waardig. Het wordt dan ook moeilijk wil je haar vertrouwen weer terug winnen, iets wat ze ook echt niet zomaar doet.
    Extra: Ze werkt als barvrouw in een klein café, dit doet ze pas sinds kort maar ze is nu al helemaal weg van haar baantje. Haar ouders zijn het er niet helemaal mee eens, maar hebben haar keuze daarin wel geaccepteerd. Ze verdiend haar eigen centen, betaald haar eigen deel aan rekeningen dus wat dat betreft mogen haar ouders niet klagen.
    Even heeft ze overwogen om het huis te verlaten, gewoon omdat ze een plekje voor haar zelf wilde hebben maar uiteindelijk kon ze het nog niet aan haar ouderlijke huis te verlaten. Ze woont daar samen met haar ouders en één jaar jongere zusje.


    Ik hoop dat hij goed is (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:49 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aragog schreef:
    (...)
    Wat is daar niet eerlijk aan, my love? (wbw)


    Omdat ik dat ongemakkelijk vind om te schrijven.. of te beschrijven and you know what I mean.


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam: Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone
    Leeftijd: Achttien. Cathy is jarig op 16 December.
    Uiterlijk:




    Klik
    klik
    Cathy is een slank meisje, met een korte lengte van 1.67M waar ze, op zijn zachtst gezegd, niet blij mee is. Om dit te verdoezelen draagt ze vaak hoge hakken, maar het feit dat ze zich zo vrouwelijker en zelfverzekerder door voelt, speelt er ook bij mee. Cathy heeft iets meer rondingen dan de gemiddelde vrouw, en is -buiten haar lengte- redelijk blij met haar lichaam.
    Van nature heeft Cathy blonde haren, maar dit heeft ze zwart geverfd. Haar haren hebben een lichte slag, en rijken ongeveer tot halverwege haar rug. Ze draagt het altijd los, zelden opgestoken.
    Ze heeft grote, donkere ogen, omringd met lange wimpers. Haar jukbeenderen komen mooi uit in haar fijne poppengezichtje. Ze heeft volle lippen, maar een kleine mond. Haar neus is klein en ietwat spits.
    Qua kleding draagt Cathy best veel, maar Cathy wilt niet 'normaal' en 'doorsnee' zijn. Ze heeft een beetje een eigen stijl, en aparte, maar leuke combinaties.
    Verder vindt Cathy hygiëne belangrijk. Ze vindt het niet leuk om vies te zijn, en in een omgeving als deze is dit lastig. Cathy moest worden overgehaald om mee te gaan, want het liefste zat ze thuis, op de bank met een filmpje op.
    Veel make-up draagt ze ook niet. Qua gedrag lijkt ze ijdel, maar dit valt mee. Ze heeft al een egale huid van zichzelf, waardoor ze zelden foundation draagt. Ze kan echter niet zonder mascara en wenkbrauwpotlood. Zo af en toe draagt ze eye-liner of oogpotlood met wat lipgloss, maar ook dit komt niet vaak voor.
    Karakter: Cathy kan soms best veeleisend zijn. Als er iets niet naar haar zin is, probeert ze dit in verandering te brengen. Ze geeft niet snel op voordat ze haar doel heeft bereikt, en ook haar perfectionisme speelt hierbij een rol.
    Ze is verder een enthousiast meisje. Ze kan je meestal wel aan het lachen krijgen, en als je in een dipje zit helpt ze je er graag uit. Als ze zelf chagrijnig is, dan zal ze dit ook duidelijk merken: Ze is dan écht niet te genieten.
    Als Cathy verdrietig is of ergens mee zit, laat ze dit niet snel blijken. Ondanks het feit dat ze anderen graag helpt, praat ze zelden over haar eigen problemen. Dit kropt ze op, en haar slechte humeur is hier vaak een gevolg van.
    Dit is overigens alleen haar gedrag binnen de vriendengroep.
    Tegen buitenstaanders kan ze soms zelfs een tikkeltje arrogant overkomen, maar dit heeft meer met haar verleden -zie extra- te maken.
    Cathy is overigens een mannenliefhebber. Ze is een echte flirt, maar is zelf niet zo snel gecharmeerd. Een jongen moet zijn best doen bij Cathy, maar dat maakt ze zelf al snel duidelijk.
    Extra: In het verleden is Cathy gepest. Hierdoor is ze zich wat onzekerder gaan voelen, maar na enkele jaren heeft ze haar laatste beetje zelfvertrouwen bij elkaar geschraapt. Ze is veranderd van school, gezien de pesterijen uit de hand liepen. Mensen scholden haar uit, sloegen Cathy in elkaar en volgden haar zelfs. Dit in combinatie met haar vader als alcoholist, zorgde ervoor dat Cathy zich dagenlang in haar kamer opsloot en zichzelf in slaap huilde.
    Het ging van kwaad tot erger, maar toen Cathy met haar moeder was verhuist was alles een stuk minder.
    Ze begon een nieuwe start op haar tweede school, en heeft een stuk meer zelfvertrouwen gekregen.
    Niemand weet overigens over haar verleden, en dat wilt Cathy graag zo houden.
    Cathy heeft overigens een tattoo op haar bovenrug, dat staat voor haar verleden en vrijheid.
    Daarnaast rookt ze, wat begonnen was in de periode van haar vader. Dat is ook de hoofdreden waarom ze drank en dronken mensen vermijdt.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:34 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dysis schreef:
    (...)

    Ik hoop dat hij goed is (:

    Ook aan jou moet ik vragen of je het iets uitgebreider kan doen, als dat kan? :3
    Ik zet je er overigens wel bij, hoor. Ze is goedgekeurd, maar ik had gevraagd of het zo uitgebreid mogelijk kon c:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I like Cathy :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    Ook aan jou moet ik vragen of je het iets uitgebreider kan doen, als dat kan? :3
    Ik zet je er overigens wel bij, hoor. Ze is goedgekeurd, maar ik had gevraagd of het zo uitgebreid mogelijk kon c:


    Ik zal straks proberen haar wat uitgebreider te maken, de ene keer lukt me dat gemakkelijker als de andere :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    mag ik de laatste jongen reserveren?

    Zou ik het laatste meisje mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Holy, dan zitten we vol.
    Nou, dat ging snel c: Met een beetje geluk kunnen we zondag, of morgenavond beginnen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat is omdat je gewoon awesome ideeën hebt en iedereen mee moet wil doen :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Of vanavond als iedereen even snel die rollen invult x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    Dat is omdat je gewoon awesome ideeën hebt en iedereen mee moet wil doen :Y)

    [En ik dan? :3 don't forget me :c]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xSpookje schreef:
    (...)
    [En ik dan? :3 don't forget me :c]


    En jij ook Lizor :3


    Don't be like the rest of them, darling

    xSpookje schreef:
    Of vanavond als iedereen even snel die rollen invult x'D


    Ben bezig :3


    Don't be like the rest of them, darling