• Hoi !
    Komende woensdag, 31 oktober op Halloween dus, hebben ik en enkele vrienden met elkaar afgesproken om samen te komen en rond Halloween wat doen etc.
    Nu, 2 vriendinnen van mij en ik organiseren voor de rest onder andere een soort van 'tocht' (fotozoektocht/ opdrachtentocht) voor 's avonds maar we zoeken nog enkele opdrachtjes die we de anderen kunnen laten doen. Zelf ben ik absoluut niet creatief genoeg om opdrachten te verzinnen, maar omdat hier toch wel enkele slimmeriken zitten/enkele mensen zitten die heel creatief zijn dacht ik; laat ik het even op Quizlet vragen.
    Bij deze: Weet iemand enkele opdrachtjes die je kan doen 's avonds?

    Incredulity schreef:
    (...)
    Dat laatste snap ik niet echt goed? (:

    Kijk als je er nou een griezelig verhaaltje bij bedenkt, dat bijvoorbeeld een beroemde persoon is vermoord en dat in één van de gaten zijn hersens zitten, en zij mieten voelen welk gat het is. Het moet dan wel pikdonker zijn!
    Het spijt me als het ondeuidelijk is, maar ik faal nogal in het uitleggen:Y)


    •*• Lululu •*•

    Horizons schreef:
    Je moet dozen maken waar ze hun handen in moeten steken. Spaghettislierten is echt een klassieker. Lachen verzekerd.

    Zoiets bedoelde ik dus ongeveer(krul)


    •*• Lululu •*•

    Incredulity schreef:
    (...)
    Maar als iemand me nu eens zou uitleggen wat dat slendergedoe is, dan zou ik het misschien ook wel een goed idee vinden !

    Ik zou zeggen, lees het topic nog eens door.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen, lees het topic nog eens door.

    Dit heb ik geplaatst voordat iemand het me had uitgelegd.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Dit heb ik geplaatst voordat iemand het me had uitgelegd.

    Oh. Nevermind, then.