• 5 Vriendinnen hebben allemaal dezelfde droom. Beroemd worden. De een wil duizenden albums verkopen, terwijl de ander wil stralen op het witte doek. Maar ze zijn niet de enige die dat willen. Duizenden andere mensen zijn naar Hollywood gegaan om hun droom waar te maken, dus ze weten niet zeker of ze het halen. Wat zullen ze doen om hun zin te krijgen, om beroemd te worden? Welke mensen zijn betrouwbaar, en welke niet? Zou hun vriendschap de druk van Hollywood overleven? En welke jongens komen in hun leven?


    De vijf vriendinnen:
    - Alexys Chay Montoya - Slender
    - Kaitlyn Sophie Mallory - Memoria
    - Rosalie Lauren Aria Flow - Coockies
    - Lauren Dani Scars - AgentP
    - Selena Melissa Dreams - RememberYoux

    Jongens die al in Hollywood leven:
    - Tyler Ricardo DeSousa - Slender
    - Nathan Finley Kinlan. - Adores
    - Aidan Sean Crawford - Croix
    - Zac Drew Willliams - Coockies
    - Seth Jayden Laurensis - Calisia

    Eventuele andere mensen:
    - Isis Abdel Grounty - MadeByHades
    - Taylor Blaine Laurensis - Calisia
    - Dylan Tyler Jay Mason - wolffire
    -
    -

    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Droom: (Acteren / Zingen / Dansen / Regie / Model enz..)
    Karakter:
    Uiterlijk (Geen bekende personen!):
    Extra:

    Regels:

    - Speel realistisch!
    Het is niet dat als je het vliegtuig uitloopt dat je gelijk een platencontract krijgt ofzo, ze moeten echt vechten voor een plekje
    - Minimaal 4 regels!
    Het mogen soms wat minder zijn als je écht, maar dan ook écht niks weet
    - 2 Personages per persoon!
    Een meisje en een jongen dan
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt lig je eruit!
    Behalve als je een goede reden hebt
    - 16+ is toegestaan
    Seksueel getinte teksten, schelden, drugs/alcohol gebruik dus..
    - Geen perfecte personen!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!

    Appartement:
    Woonkamer
    Keuken
    Badkamer (alle 5 zijn hetzelfde)
    Slaapkamer (Alle 5 zijn hetzelfde)
    Jacuzzi
    Gebouw


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:26 ]


    El Diablo.

    Kijk, dit is nou een RPG waarbij je gewoon naar de een of de ander kan lopen en een gesprek kan starten. Daar houd ik van.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik maak wel een jongen die er al woont.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Join us 8D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Go to the dark side.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Een van de jongens.
    Volledige naam: Nathan Finley Kinlan.
    Leeftijd: 18. 13 juni 1995.
    Droom: Toen hij twee jaar geleden zijn koffers pakte was zijn droom om model te worden. Nu hij echter wat ervaring heeft ziet hij zichzelf toch liever achter de schermen als fotograaf of regisseur.
    Karakter: Nathan is het type jongen dat snel opvalt. Niet omdat hij zich uitslooft of overdreven vriendelijk is maar door zijn uiterlijk. Vaak verwachten mensen dat hij een verwend en verwaande jongen is. Toegegeven, hij heeft het nooit slecht gehad maar heeft zeker wel geleerd om zijn eigen boontjes te doppen en zijn eigen rotzooi op te ruimen. Natuurlijk wil ook Nathan zijn dromen najagen, maar wel op eens menselijke manier. Je zult hem niet zijn liegen voor een kans of andere mensen kleineren. Als je bij hem in de buurt bent heb je een en al vrolijkheid om je heen, Nathan is eigenlijk nooit in een slechte bui. Als hij dat echter wel is kun je hem beter mijden anders zal hij je dag echt verpesten. Natuurlijk is Nathan ook niet perfect. Zijn negatieve kant komt voornamelijk naar boven tijdens een afwijzing of een vervelende opmerking. Het is niet dat hij ze niet kan hebben, maar zoekt wel vaak naar het waarom en creëert daardoor problemen en onzekerheden voor zichzelf die er eigenlijk helemaal niet hoeven te zijn.
    Uiterlijk: Het eerste wat bij Nathan opvalt zijn die ijsblauwen ogen van hem. Het is een kleur die erg weinig voorkomt waardoor hij er zelf ook best trots op is.Hij heeft niet het standaard Britse uiterlijk. Als hij geen accent zou hebben zouden mensen het nooit raden. Zijn huidskleur is iets meer getint dan gewoonlijk wat waarschijnlijk komt door de vele zon vakanties in zijn jeugd. Hij is 1.83m lang met een redelijk gespierd bovenlijf. Hij vindt het belangrijk zich goed te kleden waneer uit weg gaat. Als hij echter thuis is kan het hem niks schelen.



    Extra:Nathan heeft het grootste gedeelte van zijn jeugd in London, Engeland gewoond. In zijn jeugd werd hij erg enthousiast gemaakt voor een 'creatief' vakgebied. Dat kan ook niet anders met ouders zoals de zijne. Zijn vader is ontwikkelaar van tv programma's en zijn moeder is fotograaf. Hij begon samen met zijn zusje als model voor zijn moeders foto's. Dit viel erg in de smaak zowel bij hem als het publiek. Door deze foto's was het voor hem makkelijker klussen in Hollywood te vinden. Maar de genoegdoening die hij thuis wel kreeg, kon hij hier niet vinden. Door die wisseling moest hij ook van huis wisselen. Hij leeft nu dus in een klein appartement midden in het centrum.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 17:34 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Oops, vergeten bij te zetten dat Isis Egyptisch was. Maar dat zie je aan de namen >_<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oke, een beetje een compleet verhaal erbij gezet maar ach, hoe meer hoe beter, is het niet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat is inderdaad zo. Zelf vind ik het altijd vervelend als mensen zeggen karakter in rpg ander houd ik me er toch niet aan. Liever zoveel mogelijk informatie. Meer om op in te spelen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik vul karakter morgen in:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Idd. Of ze zijn bang dat er iets van gezegt word, of ze zijn te lui.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Inderdaad. Ik ga nu wel slapen, laat zat.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik ga denk ik maar er even bij zetten waar ze woont.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat iemand zulke blauwe kan hebben8D
    Nathan zijn ogen zijn echt ijs ijs blauw(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Is er nog een jongen vrij, dan reserveer ik die! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Tijd om mijn personage goed uit te werken. (:


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor