• 5 Vriendinnen hebben allemaal dezelfde droom. Beroemd worden. De een wil duizenden albums verkopen, terwijl de ander wil stralen op het witte doek. Maar ze zijn niet de enige die dat willen. Duizenden andere mensen zijn naar Hollywood gegaan om hun droom waar te maken, dus ze weten niet zeker of ze het halen. Wat zullen ze doen om hun zin te krijgen, om beroemd te worden? Welke mensen zijn betrouwbaar, en welke niet? Zou hun vriendschap de druk van Hollywood overleven? En welke jongens komen in hun leven?


    De vijf vriendinnen:
    - Alexys Chay Montoya - Slender
    - Kaitlyn Sophie Mallory - Memoria
    - Rosalie Lauren Aria Flow - Coockies
    - Lauren Dani Scars - AgentP
    - Selena Melissa Dreams - RememberYoux

    Jongens die al in Hollywood leven:
    - Tyler Ricardo DeSousa - Slender
    - Nathan Finley Kinlan. - Adores
    - Aidan Sean Crawford - Croix
    - Zac Drew Willliams - Coockies
    - Seth Jayden Laurensis - Calisia

    Eventuele andere mensen:
    - Isis Abdel Grounty - MadeByHades
    - Taylor Blaine Laurensis - Calisia
    - Dylan Tyler Jay Mason - wolffire
    -
    -

    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Droom: (Acteren / Zingen / Dansen / Regie / Model enz..)
    Karakter:
    Uiterlijk (Geen bekende personen!):
    Extra:

    Regels:

    - Speel realistisch!
    Het is niet dat als je het vliegtuig uitloopt dat je gelijk een platencontract krijgt ofzo, ze moeten echt vechten voor een plekje
    - Minimaal 4 regels!
    Het mogen soms wat minder zijn als je écht, maar dan ook écht niks weet
    - 2 Personages per persoon!
    Een meisje en een jongen dan
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt lig je eruit!
    Behalve als je een goede reden hebt
    - 16+ is toegestaan
    Seksueel getinte teksten, schelden, drugs/alcohol gebruik dus..
    - Geen perfecte personen!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!

    Appartement:
    Woonkamer
    Keuken
    Badkamer (alle 5 zijn hetzelfde)
    Slaapkamer (Alle 5 zijn hetzelfde)
    Jacuzzi
    Gebouw


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:26 ]


    El Diablo.

    Coockies schreef:
    Rol: Een van de 5 vriendinnen
    Volledige naam: Rosalie Lauren Aria Flow
    Leeftijd: 17
    Droom: Acteren, maar ze zingt en danst ook graag. Ze wilt vooral in films spelen als Step Up, want daar kan ze ook in dansen, maar ook gewone films vindt ze geweldig. Zingen doet ze in haar vrije tijd veel, maar zou daar ook wel wat mee willen doen.
    Karakter: Rosalie heeft twee verschillende kanten. Ze kan heel lief, aardig en behulpzaam zijn, maar ook arrogant, bitcherig en gemeen. Rosalie is oorsprongeklijk lief, aardig en behulpzaam. Zo was ze ook als klein meisje, maar sinds ze in Hollywood is verandert ze. Ze wilt zo graag dat haar droom uitkomt, dat ze vergeet wie ze is. Dat ze vergeet hoe ze was. Als Rosalie strijdt om haar doel, bij audities of wat dan ook, dan is ze niet zichzelf. Als ze met vrienden is dan ken je de echte haar. Als ze je vertrouwd, je geen concurrent bent en je doet aardig tegen haar, dan zou je haar goede kant zien. Die je arrogant tegen haar, doet ze arrogant terug. Ben je haar concurrent, dan moet je oppassen. Bij Rosalie draait alles om haar droom, ze is er namelijk van overtuigd dat ze zonder die droom niks is. Haar ouders zijn lang geleden verongelukt. Ze is opgevoed door haar tante, maar haar tante mag ze niet. Met haar familie praat ze niet meer en ook haar oudere broer zoekt geen contact met haar. Ze staat er alleen voor. Ze mag haar tante niet omdat die niet in haar geloofde. Die geloofde niet dat ze haar droom kon bereiken. Daarom wilt ze het zo graag, ze wilt bewijzen dat ze het kan. Dat haar ouders trots kunnen zijn, ook al zijn ze er niet meer. Ze wilt laten zien dat ze sterk is en niet gebroken, zoals ze na het ongeluk was en af en toe nog steeds is. Rosalie heeft namelijk haar momenten dat ze alleen maar kan huilen, niets meer positief kan zien en dat komt door het gemis van haar ouders. Met haar 'slechte' kant probeert ze haar gebrokenheid te verbergen. De vraag is of je door de gemene kant komt en de ware haar leert kennen. Het meisje achter de strijd om haar droom te bereiken.
    Uiterlijk (Geen bekende personen!):



    Rosalie heeft donkerblonde haren, maar begint steeds meer richting de bruin te gaan. Ze verft haar haren regelmatig en dan wisselt ze af tussen bruin en blond. Ze heeft fel blauwe ogen en volle roze lippen. Ze wordt snel bruin en loopt dan ook bijna altijd met een tintje. Haar kledingstijl is stoer, maar ze heeft ook haar lieve schattige kant. Zo is haar karakter ook. Ze heeft 2 kanten. Lief en schattig en stoer en bitcherig.
    Extra: Rosalie haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Dat is dus 7 jaar geleden. Sindsien woonde ze bij haar tante. Haar tante en zij hadden alleen meningsverschillen in de toekomst. Rosalie droomde ervan om in films te spelen, te dansen en te zingen, maar haar tante had haar toekomst al voor haar uitgestippeld. Op haar zeventiende verjaardag is ze weggelopen. Ze heeft haar broer en tante achtergelaten zonder iets te zeggen. Ze overleefde met het geld dat ze had gekregen na de dood van haar ouders. Nu is het geld op en is ze in hollywood. Ze wilt zichzelf bewijzen door haar droom te bereiken. Het enige dat het waard is om te blijven leven, haar droom. Tenminste dat denkt ze.


    klaar :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Croix schreef:


    Wait welke is hier welke? (:


    Links is Jack rechts is Finn.

    Sorry voor late reactie. Ben aan het leren voor proefwerkweek. Nu ben ik trouwens voor paar uurtjes weg.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:24 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    (...)

    Links is Jack rechts is Finn.

    Ja, dan lijkt mijn crush meer op Finn (':
    Alleen de ogen van mijn crush zijn heel erg blauw en liggen iets dieper. Ook zijn wenkbrauwen zijn anders verder zou het hem kunnen zijn.. Ongeveer..

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:25 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Adores schreef:
    (...)

    Links is Jack rechts is Finn.

    Sorry voor late reactie. Ben aan het leren voor proefwerkweek. Nu ben ik trouwens voor paar uurtjes weg.

    Ik zal nu inderdaad ook gaan leren voor mijn toetsweek :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik vul twee jongens in! Alleen ik zal weinig tot niet reageren deze week, aangezien ik veel toetsen heb..


    If boys don't like you, they're gay...

    Rol: Een van de 5 jongens
    Volledige naam: Zac Drew Willliams
    Leeftijd: 18
    Droom: Dansen en acteren. Zanger zijn leek hem ook wel vet, alleen kan hij helaas niet zingen. Dansen en acteren wilt hij het liefst combineren, dus films als Step Up en alles.
    Karakter: Zac is een lieve beschermende jongen. Hij heeft veel over voor familie en vrienden. Dat komt doordat er veel dingen in zijn leven is gebeurd. De dood van zijn zus speelt een rol bij zijn gedrag. Hij heeft veel verdriet in zich zitten, maar laat dat niet merken. Hij is wisselvallig. Het ene moment is hij een vrolijke hyperactieve jongen en het andere moment is hij een negatieve chagrijnige irritante jongen. Vroeger was hij ook al wisselvallig. Hij is opgegroeid in een onstabiele omgeving. Hij kent niet beter dan uitvallen en huilpartijen. Zijn moeder had het namelijk erg moeilijk en zijn vader zocht steun bij alcohol en drugs. hij mag zijn vader dan ook niet en heeft geen contact meer met hem. Hij voelt zich soms eenzaam, want hij heeft zijn vader sinds zijn 8ste niet meer gezien. Hij mistte het voetballen met zijn vader altijd, maar nu focust hij zich op het dansen en acteren.
    Uiterlijk (Geen bekende personen!):


    Extra:Zijn moeder heeft veel last van migraine, vroeger hadden zijn ouders altijd last van ruzies. Zijn vader is weggegaan toen hij 8 was en het enige wat Zac van zijn vader weet is dat hij aan de drugs en alcohol is. Hij haat zijn vader, maar mist hem ook. Verder heeft de dood van zijn zus er niet echt bij geholpen. Daardoor is alles begonnen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:07 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    Rol: Jongen die al in Hollywood leeft.
    Volledige naam: Seth Jayden Laurensis
    Leeftijd: 18, 20 minuten ouder dan zijn broer.
    Droom: Dansen en acteren. Er is door veel mensen gezegd dat hij een model kan worden, dus daar kan hij ook wat mee.
    Karakter: Seth is altijd al de drukste geweest van de 2. Hij doet graag dingen waar hij een kick van krijgt, hoe gevaarlijk het ook is. Seth is best ijdel, wat veel mensen irriteert. Soms kan hij wat arrogant overkomen, wat hij eigenlijk niet is. Zijn slechtste eigenschap is toch wel dat hij niet goed naar je luistert, en altijd zijn zin wil hebben. Heel slim is hij niet.
    Uiterlijk: Rechts.
    Extra: Hij is een halfjaar geleden met zijn broer naar Hollywood verhuist. Hun ouders leven in Italië.

    Rol: Gewone jongen.
    Volledige naam: Taylor Blaine Laurensis
    Leeftijd: 18, 20 minuten jonger dan zijn broer.
    Droom: Zingen.
    Karakter: Taylor is stiller dan zijn broer. Hij is best rustig, en houd niet heel veel van drukte. Toch zie je hem wel vaak op feestjes, maar dat is eerder omdat zijn broer hem mee sleurt. Taylor is best slim, maar door dat moet hij van alles voor zijn broer uit leggen. Taylor is een jongen waar je altijd mee kan praten, ookal is het midden in de nacht. Hij geeft ook best goed advies. Zijn slechtste eigenschap is dat hij niet goed voor zichzelf op komt.
    Uiterlijk: Links.
    Extra: Hij is een halfjaar geleden met zijn broer naar Hollywood verhuist. Hun ouders leven in Italië.


    If boys don't like you, they're gay...

    Bijna iedereen klaar :)


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Was E.T kijken. E.T Phone Home (flower)

    Dat was een huilmomentje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik maak nog een meisje uit Hollywood aan, als dat mag (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    MadeByHades schreef:
    Was E.T kijken. E.T Phone Home (flower)

    Dat was een huilmomentje.


    Die ken ik niet? films?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Euj Delilah, ga je weer is een RPG verpesten? Nee, sorry schat. Ik ben in een rare bui. PHONE HOME.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    KEN JIJ E.T NIET?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nope ik ken E.T niet.

    Ik ken wel een film die zo heet, afgekort.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 17:12 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Komt het je bekend voor?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."