• ThunderStorn en ik willen graag een story starten, en daarvoor hadden wij graag een cover. De eisen zijn als volgt:

    Titel: the Sixth of July
    Achtergrond: Klik
    Afbeeldingen: Klik & Klik (Spiegelen en andere vormen van bewerken is uiteraard toegestaan)
    Sfeer: Donkere, enge sfeer. (Het liefst alles in dezelfde tint als de achtergrond, als dit kan)
    Lettertype: Chiller, of als je zelf een betere weet, dan mag dit natuurlijk ook!
    Beschrijving verhaal: (Niet op cover, maar dit is voor extra steun) Tamara vindt een boek genaamd 'the Sixth of July'. Gefascineerd begint ze te lezen, en raakt al gauw verslaafd aan de spannende hoofdstukken. Hoe meer ze erin leest, hoe meer ze het idee krijgt zich echt in deze wereld te bevinden. Ze wordt gekweld door demonen en alles lijkt ineens een grote horror. Ze wordt zich steeds meer bewust van alle tragische ongelukken om zich heen, waarvan ze overtuigd is dat ze veroorzaakt zijn door de demonen die alleen zij kan zien. Ze wilt de mensen waarschuwen voor de dag waarop alle ondoden wraak zullen nemen op de mensheid. De dag waarop demonen levende en niet-levende lichamen over zullen nemen, om zelf weer te kunnen leven. De dag waarop de gedoemde, oneindige levenden (vampiers) extra hard toe zullen slaan. En de dag waarop weerwolven hun roedels kunnen uitbreiden. Kortom, een hel op aarde, met een groot bloed spektakel. Zal het Tamara lukken de mensen op tijd te redden, of zal iedereen eindigen als zombie?

    Eigen inbreng mag, indien het met het verhaal te maken heeft.
    Usernames er niet op aub, titel wel.
    Als je wilt dat we je waarschuwen voor het verhaal, mag je dit gerust aangeven :Y)
    Degene wiens cover we kiezen wordt uiteraard vermeld in onze story, en krijgt ook gelijk een shoutout voor een story naar keuze.
    Maak er iets moois van zou ik zeggen! xx

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 20:32 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    iDirectioner schreef:
    (...)

    Met welk programma bewerk jij?? x


    Hij is echt prachtig. Dank je! ^^


    Every living creature dies alone.

    ThunderStorn schreef:
    (...)

    Hij is echt prachtig. Dank je! ^^


    'Met welk programma bewerk jij?' en dan antwoord je hij is echt prachtig? Lol, volgens mij vergis je je een beetje, haha.
    Overigens vind ik ze allemaal helemaal geweldig! Echt moeilijk kiezen nu! Heel erg bedankt iedereen! x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    VampireLeech schreef:
    (...)

    'Met welk programma bewerk jij?' en dan antwoord je hij is echt prachtig? Lol, volgens mij vergis je je een beetje, haha.
    Overigens vind ik ze allemaal helemaal geweldig! Echt moeilijk kiezen nu! Heel erg bedankt iedereen! x


    God, soms ben ik echt zo blond :P. Maar je hebt wel gelijk, ze zijn allemaal prachtig.


    Every living creature dies alone.

    Heb je er nog eentje nodig ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Heb je er nog eentje nodig ?


    Een extra inzending kan nooit kwaad =D.


    Every living creature dies alone.

    DreamerN schreef:
    Heb je er nog eentje nodig ?


    In principe niet per se, maar als je denkt nog een betere te kunnen maken, dan graag ^^ x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.