• Hallo iedereen!

    Zoals sommigen misschien al wel weten, fotografeer ik in mijn vrije tijd af en toe al wel eens graag. Ik vraag me alleen af wat een goed programma is om je foto's na te bewerken. Liefst iets dat niet te ingewikkeld is en geen geld kost, want zo vaak doe ik het nu ook weer niet.. :'D


    What would Emma do?

    Adobe Lightroom is echt mijn aanrader, maar ja dat kost geld. Tenzij je het illegaal wilt downloaden natuurlijk (heb ik voor mijn huidige laptop wel gedaan). Verder ken ik geen officiële programma's voor fotografie eigenlijk.

    Haha, bedankt! ^^ Misschien dat ik dat inderdaad eens moet gaan bekijken.


    What would Emma do?

    Ik ken echt alleen bewerkingsprogramma's dat iedereen gewoon zo kan gebruiken. Er was volgens mij toch ook zo'n topic over met verschillende apps en sites waar je foto's kan bewerken? Weet alleen niet meer hoe het heet. Zelf gebruik ik altijd Pixlr. Dat is van alles wat, haha, en als je het op je laptop/computer opstart zie je twee opties: de wat uitgebreidere (dat zijn vooral de dingen die je ook bij GIMP enzo krijgt) en eentje wat minder. Ik hoop dat je er wat aan hebt, want verder weet ik niet echt iets ha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.