• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica


    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Bijnaam?:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb ondertussen Ravenna, daar kun jij nog wel bij, denk ik?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    naam: gwendelina merils
    bijnaam ; iedereen noemt er Gwen
    leeftijd 17
    kracht: kan alles met muziek te maken heeft doen
    uiterlijk:je krijgt later de foto's

    ze heeft blond haar en haar ogen zijn groen blauw en heeft een getinte huidskleur
    innerlijk: is altijd stil als het op vreemde mensen aankomt maar als ze je kent is ze altijd aardig. ze verteld niet zomaar haar geheimen aan iemand maar als het op muziek aankomt voelt ze zich vrij. Ze wordt bang als iemand haar aanraakt. Ze heeft een kleine aarzeling. En is bang voor onweer omdat er broertje geraakt er door was. Ze weet altijd als er iets mis is en wilt het dan altijd weten als iemand haar een geheim toevertrouwd vertelt ze dat niet door. Ze heeft nooit iets met Jonges gehad omdat ze vroeger werdt gepest en geslagen door hun. Daarom blijft ze uit hun buurt.
    extra: heeft altijd een klein zelfgemaakt boekje bij der waar ze alles in schrijft en ze heeft een kleine moedervlek op der schouder in de vorm van een muziek noot.verder zingt heel mooi em heeft ze altijd een gitaar bij der

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:02 ]

    mismi schreef:
    Naam: Kate Miller
    Bijnaam?: -
    Leeftijd: 18
    Kracht:'Mind control; kan gedachtes lezen en beïnvloeden.
    Uiterlijk:



    1,78 lang, groen/blauwe ogen, lang golvend/krullend blond haar.
    Innerlijk: Kate is zich zeer bewust van haar mooie blonde lokken en haar figuur. Ze flirt graag met jongens, maar meestal blift het bij flirten, soms iets verder zoals zoenen, maar meer ook niet. Echt een vaste relatie heeft ze nog niet gehad, omdat ze dat niet zocht en misschien toch wel bang is om zich aan één jongen vast te binden en een vaste relatie aan te gaan. Meer komt in de RPG wel naar voren xD. Nu niet zoveel inspiratie.
    Extra: Door haar kracht haalt ze altijd voldoendes voor toetsen en hoeft ze niet te leren, ze kan het antwoord in de gedachtes van andere en de leraar zien.
    ]af..

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:52 ]

    Leave schreef:
    Ik heb ondertussen Ravenna, daar kun jij nog wel bij, denk ik?

    Als jullie daar geen problemen mee hebben?


    Hi. This makes no sence.

    Naam: Kayla Josephina Fray
    Bijnaam: Kaya
    Leeftijd: 17 jaar
    Kracht: Aarde. Ze kan delen grond verplaatsen of vervormen. Ook kan ze een muur van aarde maken. Ze hoeft dan ook geen gat te graven, ze kan een gat maken in de grond als ze wil.
    Uiterlijk:


    Kaya heeft zwart haar dat lang en stijl is. Ze heeft licht blauwe ogen en ze heeft een vrij lichte huid. Ze is van nature vrij slank maar momenteel heeft ze een klein buikje wat ze totaal niet erg vind. Ze is 1.68 m lang.
    Innerlijk: Ze is vrij snel geïrriteerd maar dit laat ze niet altijd merken. Ze is niet bang om te zeggen wat ze vind maar probeert het wel zo te zeggen dat ze andere mensen niet kwetst tenzij ze boos is. Ze vertrouwt andere mensen niet snel. Als ze een fout heeft gemaakt zal ze dat toegeven maar dit is per persoon verschillend, tegen over iemand die ze niet mag zal ze nooit zeggen dat ze ongelijk heeft of een fout heeft gemaakt. Ze is heel trouw aan haar vrienden en familie omdat die echt hebben bewijzen dat ze hen kan vertrouwen. Ze vergeeft mensen alleen als ze echt spijt hebben, als ze daarna nog een keer hetzelfde doen vergeeft ze hen niet meer. Ze houdt van wraak nemen als iemand haar kwaad heeft gedaan en wacht gewoon het beste moment af om iemand terug te pakken. En ze zal altijd haar vrienden en familie verdedigen zo goed als ze kan. Kaya durft ook best veel, ze houd van een uitdaging. Ze word snel boos/kwaad en kan er totaal niet tegen als mensen elkaar beoordelen op uiterlijk.
    Extra: Ze vind het niet leuk dat ze in haar ogen zo klein is. Ze vormt een cirkel vormige muur om zich heen van aarde als ze alleen wil zijn. Doordat haar kracht aarde is, voelt ze zich erg op haar gemak in de natuur.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:30 ]


    Physics is awesome

    Ik niet, en ik denk dat 5HELLEY er ook niet heel veel problemen mee zal hebben.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Ik niet, en ik denk dat 5HELLEY er ook niet heel veel problemen mee zal hebben.

    Ik vraag het wel even c:


    Hi. This makes no sence.

    Azulchica schreef:
    Naam: Kayla Josephina Fray
    Bijnaam: Kaya
    Leeftijd: 17 jaar
    Kracht: Vuur. Ze kan vuur sturen maar ook vuur als het ware tevoorschijn toveren. Vuur kan haar ook geen pijn doen dankzij haar gave. Ook krijgt ze geen brandwonden, ook al zou ze midden in een vuur gaan staan.
    Uiterlijk:


    Kaya heeft zwart haar dat lang en stijl is. Ze heeft licht blauwe ogen en ze heeft een vrij lichte huid. Ze is van nature vrij slank maar momenteel heeft ze een klein buikje wat ze totaal niet erg vind. Ze is 1.68 m lang.
    Innerlijk: Haar karakter past bij haar kracht. Sommige mensen zouden haar om schrijven als vurig. Ze is vrij snel geïrriteerd maar dit laat ze niet altijd merken. Ze is niet bang om te zeggen wat ze vind maar probeert het wel zo te zeggen dat ze andere mensen niet kwetst tenzij ze boos is. Ze vertrouwt andere mensen niet snel. Als ze een fout heeft gemaakt zal ze dat toegeven maar dit is per persoon verschillend, tegen over iemand die ze niet mag zal ze nooit zeggen dat ze ongelijk heeft of een fout heeft gemaakt. Ze is heel trouw aan haar vrienden en familie omdat die echt hebben bewijzen dat ze hen kan vertrouwen. Ze vergeeft mensen alleen als ze echt spijt hebben, als ze daarna nog een keer hetzelfde doen vergeeft ze hen niet meer. Ze houdt van wraak nemen als iemand haar kwaad heeft gedaan en wacht gewoon het beste moment af om iemand terug te pakken. En ze zal altijd haar vrienden en familie verdedigen zo goed als ze kan.
    Extra: Ze vind het niet leuk dat ze in haar ogen zo klein is. Als ze echt alleen wil zijn creëert een cirkel van vuur om zich heen maar alleen op plaatsen waar niks kan verbranden als ze dat doet. Soms gebruikt ze vuur ook om iemand op afstand te houden. Ze vind water wel fijn, toch voelt het ongemakkelijk voor haar om in water te zijn omdat water het vuur dat ze "op roept" kan doven.


    De kracht vuur is al door iemand gebruikt. ;D


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    De kracht vuur is al door iemand gebruikt. ;D

    Dit dus, heb ik al :P


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    (...)
    Dit dus, heb ik al :P


    Sorry, daar heb ik per ongeluk over heen gelezen en ik dacht nog dat ik goed had gekeken. Ik zal het meteen aanpassen.


    Physics is awesome

    Leave schreef:
    Ik niet, en ik denk dat 5HELLEY er ook niet heel veel problemen mee zal hebben.


    Gevraagd en geregeld!
    Dus de kamer is nu Ariana,Ravenna & Jenna !?


    Hi. This makes no sence.

    Wie wil met Gwen op de kamer :p

    I would maar ik heb geen meisjes meer over. Sorry. ):


    kindness is never a burden.

    Sammiestyles schreef:
    Wie wil met Gwen op de kamer :p


    Mijn personage zit nog bij niemand dus ze kunnen samen op een kamer, als je wil.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Mijn personage zit nog bij niemand dus ze kunnen samen op een kamer, als je wil.


    Is goed