• Voor de mensen die het nog niet wisten:
    De klok is vandaag een uur achteruit gegaan.

    Wie vind dit ook zo irritant? Telkens je klokken verzetten, elk half jaar. En dan moet je nog wennen aan het slapen, maar je moet naar school.

    Voordeel:
    Dit weekend duurt een uur langer

    Iemand ook problemen met de tijd?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind het vandaag goed uitkomen. Dan heb ik een uur langer om me voor te bereiden. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is maar 2 keer per jaar, dus ik stoor me er niet aan.

    Ik word wakker. Kijk op mijn klok. Acht uur, tijd om op te staan. Ik ga naar beneden en vind ik daar helemaal niemand aan. Blijkt het zeven uur te zijn:'D
    Ik ben een ochtend mens maar zeven uur is iets te vroeg voor mij(cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Valt wel mee. Mijn mobiel en wekker doen het allemaal zelf. En lekker een uur langer slapen vind ik ook geen probleem. c:


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb er niet zo'n probleem mee maar mijn wekker radio laat ik gewoon op dezelfde tijd staan een half jaar lang :') dat doe ik standaard :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb vakantie, en heb er dus niks van gemerkt ;)


    •*• Lululu •*•

    Ik vind de eerste dag zo verschrikkelijk. Als ik dan ergens moet zijn, moet ik echt goed nadenken, niet dat ik er een uur te laat/te vroeg kom. Godzijdank zetten de meeste klokken zichzelf goed bij mij, ik hoef alleen mijn wekkerradio goed te zetten en daar herinnert mijn moeder me dan ook elke minuut aan. (cat)


    everything, in time

    Silverlance schreef:
    Het is maar 2 keer per jaar, dus ik stoor me er niet aan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blijft het 's ochtends nou langer donker? Ja toch? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Komt me perfect uit en zo irritant vind ik het niet, die klokken zijn zo gebeurd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Blanes schreef:
    Blijft het 's ochtends nou langer donker? Ja toch? :W

    Eerder licht, eerder donker.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kan d'r goed tegen, merk het eigenlijk nauwelijks. Ik wist het ook gewoon niet toen ik vanochtend opstond :'D


    i put the fun in funeral

    Ik heb er nooit last van, ik merk het eigenlijk niet eens.

    Ik raak er altijd helemaal van in de war. Alleen mijn mobiel en laptop doen het automatisch, de rest moet ik zelf verzetten. En dat vergeet ik nog wel eens...
    Maar een uur extra vind ik altijd wel fijn! Wanneer de zomertijd weer in gaat, heb ik er meer problemen mee...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Theluji schreef:
    Ik heb er nooit last van, ik merk het eigenlijk niet eens.


    Rise and rise again until lambs become lions