• Voor de mensen die het nog niet wisten:
    De klok is vandaag een uur achteruit gegaan.

    Wie vind dit ook zo irritant? Telkens je klokken verzetten, elk half jaar. En dan moet je nog wennen aan het slapen, maar je moet naar school.

    Voordeel:
    Dit weekend duurt een uur langer

    Iemand ook problemen met de tijd?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind het heerlijk. Kan ik een uur langer slapen. Dat had ik wel nodig na gisteren. :'D
    Alleen als die vooruit moet, ga ik altijd uren lopen zeiken, maar de dag erna merk ik er niks van. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hm, ik vind het erg, want ik denk steeds aan hoe laat ik het anders gedaan zou hebben etc :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb er nooit last van, ik merk het eigenlijk niet eens. Ik word normaal gesproken altijd rond half 8 wakker en vanochtend half 9, dus half 8.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Blanes schreef:
    Blijft het 's ochtends nou langer donker? Ja toch? :W


    Nee juist niet!
    Het is weer eerder licht. Anders werd het licht om 8 uur. Nu om 7 uur!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Met de wintertijd heb ik niet zoveel problemen, maar met de zomertijd wel.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik stoor me er niet aan, maar ik snap niet wat het voor nut heeft
    Maarja, een uur langer slapen is wel lekker (:

    Lyon schreef:
    Ik stoor me er niet aan, maar ik snap niet wat het voor nut heeft
    Maarja, een uur langer slapen is wel lekker (:


    Serieus niet? -facepalm- Hoe kan je dat nou niet weten, dat hebben ze ooit gedaan voor de boeren,
    zodat die langer konden werken --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mercurial schreef:
    Met de wintertijd heb ik niet zoveel problemen, maar met de zomertijd wel.


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    (...)

    Serieus niet? -facepalm- Hoe kan je dat nou niet weten, dat hebben ze ooit gedaan voor de boeren,
    zodat die langer konden werken --''

    Ik zei niet dat ik het niet wist, ik zei dat ik het nut er niet van inzie (:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]

    Silverlance schreef:
    Het is maar 2 keer per jaar, dus ik stoor me er niet aan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Endure schreef:
    (...)

    Serieus niet? -facepalm- Hoe kan je dat nou niet weten, dat hebben ze ooit gedaan voor de boeren,
    zodat die langer konden werken --''


    Eerlijk? Ik wist het niet. En ik vind dat nu geen zo'n drama zoals jij doet uitschijnen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb nu een week herfstvakantie dus... ik kan gemakkelijk herstellen... en mijn klok heb ik niet meer moeten aanpassen ik ben sinds gisteren terug uit Londen xd