• Woensdag komt de nieuwe James Bond "Skyfall" in de bioscoop en ik heb er zo veel zin in. :9~
    James bond is echt geweldig.
    Voor degene die de trailer nog niet gezien hebben (shame on you!), watch it;


    En normaal luister ik Adele dus echt niet, maar dit liedje vind ik best mooi. Het past goed bij de James Bond film.
    Dus. Wie heeft er nog meer zo veel zin in? :Y)

    Ik wil er heel graag heen maar niemand wilt mee )=.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga met mijn papa :Y)
    En ik heb vrijdag Quantum of Solace gezien ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ImAwesome schreef:
    Ik wil er heel graag heen maar niemand wilt mee )=.

    Ga iedereen stalken en vragen of er iemand mee wilt! Dit is echt een film die je in de bios moet zien.

    Lilium schreef:
    Ik ga met mijn papa :Y)
    En ik heb vrijdag Quantum of Solace gezien ;D

    Ik ga ook met mijn ouders en broer. (:

    Ik ga waarschijnlijk met mijn ouders. Deze keer hoefde ik niks te zeggen/zeuren voor de bioscoop :'D.


    Shoganai i ne~

    XiaoMei schreef:
    Ik ga waarschijnlijk met mijn ouders. Deze keer hoefde ik niks te zeggen/zeuren voor de bioscoop :'D.

    Nice. :')
    Heb wel mazzel dat mijn ouders redelijk relaxed zijn en wel mee willen naar films.

    Ik heb Skyfall gisteren gezien en het is zeker de moeite waard om het te gaan zien in de bios! Het was echt een geweldige film, om heel veel redenen. Maar je moet het niet erg vinden om de hele tijd naar actie-scenes te kijken, want die komen nu eenmaal veel voor in een James Bond film c:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 17:16 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Ik wil hem ook zo graag zien :Y)
    En ik val normaal niet heel erg op oudere mannen, maar OMG Daniel Craig is hot.
    en die nieuwe Q lijkt me cool. En Ralph Fiennes zit erin_O_ ik vind hem een geweldige acteur


    Miep

    Ik wil er nog heen. Mijn mama is gister geweest en is helemaal lyrisch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga met mijn vader waarschijnlijk ;3


    26 - 02 - '16