• Hoi,

    Ik houd van acteren en heb bijvoorbeeld twee jaar musicalles bij Kumulus gedaan. Hier ben ik mee gestopt omdat de productie niet veel voorstelde. Nu zou ik me heel graag aan willen melden bij een castingbureau, maar ik ben bang wat mijn ouders hiervan vinden (Zouden ze me goed genoeg vinden?). Ik ben heeeeel erg verlegen als het hier om gaat. Hebben jullie tips om me over deze angst heen te zetten of weten jullie een goed castingbureau? Reageer dan please. Ik heb JOUW hulp echt nodig

    xxx Dankjewel


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Ach joh, gewoon aanmelden! Wat heb je te verliezen? (:


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Ach joh, gewoon aanmelden! Wat heb je te verliezen? (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Titel aangepast ivm duidelijkheid en caps (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Acteren is ook altijd een droom van mij geweest, nog steeds en ik heb het een keer tussen neus en lippen door met mijn moeder over gehad. Zij heeft toen enkel nadelen genoemd wat acteren/beroemd zijn betreft maar verder mag ik zelf weten wat ik wil doen, zolang ik er maar goed over nadenk.
    Je ouders hebben er niks over te beslissen of je "goed genoeg" bent. Je bent 16? Dan ben je volgens mij vrij om zulke beslissingen zelf te nemen. Als ik jou was zou ik je ouders gewoon vertellen wat je graag zou willen/wat je van plan bent, je ouders zijn ervoor om je hierin te ondersteunen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Gewoon doen(: (Jep dit klinkt makkelijker dan het is) En sorry ik weet geen goede castingbureaus.
    Ik zou wel voor Nederlandse gaan als ik jou was


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Bagoly schreef:
    Ach joh, gewoon aanmelden! Wat heb je te verliezen? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Niet geschoten is altijd mis


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Damare schreef:
    Gewoon doen(: (Jep dit klinkt makkelijker dan het is) En sorry ik weet geen goede castingbureaus.
    Ik zou wel voor Nederlandse gaan als ik jou was


    Trouwens, Kumulus? Waar woon jij dan?

    -Ik zie net op je profiel Rothem staan. Rothem als in, bij Meerssen? :'D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 17:26 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik raad je aan te beginnen met kleine dingen, zoals figureren etc.
    Zo geraak je ergens (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gewoon doen (:
    Ik ken helaas geen castingbureaus, ik kende alleen Harry Klooster, maar die is failliet gegaan

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 17:32 ]

    @Patholoog Ja, ik woon in Meerssen :).

    @Bagoly @Moonly Ik zal mijn ouders vragen, maar ik weet niet hoe. Hoe moet ik daarover beginnen? Ik denk dat ze helemaal geen idee hebben hoe graag ik dit doe. Ik heb pas ook in Engeland een dagcursus gehad, daar heb ik ook veel van geleerd. Vooral te werken met groepen, maar ik begin nu te twijfelen of ik goed genoeg ben


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef:
    @Patholoog Ja, ik woon in Meerssen :).

    @Bagoly @Moonly Ik zal mijn ouders vragen, maar ik weet niet hoe. Hoe moet ik daarover beginnen? Ik denk dat ze helemaal geen idee hebben hoe graag ik dit doe. Ik heb pas ook in Engeland een dagcursus gehad, daar heb ik ook veel van geleerd. Vooral te werken met groepen, maar ik begin nu te twijfelen of ik goed genoeg ben


    Echt?! Haha.
    Maar welke musical deed je vorig jaar? Deed je wicked?
    Ik zat toen namelijk in WWRY. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bagoly schreef:
    Ach joh, gewoon aanmelden! Wat heb je te verliezen? (:


    •*• Lululu •*•

    @Patholoog Nee, vorig jaar deed ik niet mee. Ik heb eerste High School Musical gedaan en daarna Footloose ^_^


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef:
    @Patholoog Ja, ik woon in Meerssen :).

    @Bagoly @Moonly Ik zal mijn ouders vragen, maar ik weet niet hoe. Hoe moet ik daarover beginnen? Ik denk dat ze helemaal geen idee hebben hoe graag ik dit doe. Ik heb pas ook in Engeland een dagcursus gehad, daar heb ik ook veel van geleerd. Vooral te werken met groepen, maar ik begin nu te twijfelen of ik goed genoeg ben

    Daar opm je maar op één manier achter (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran