• Wat voor spullen van welke anime heb jij allemaal? Ik zelf heb het een en ander aan Sailor Moon stuff en met kerst komt er een hele lading Naruto Stuff aan zoals een Sasuke knuffel, Sasuke doggytag en een Forehead Protector :D:D
    Wat hebben jullie of wat wil je heel graag?

    whihihii^^ ik ben een goeie online winkel aan het zoeken en wil vet graag een rain foreheadprotector^^ en een vooraad dvd's hep ik ook nooit problemen mee gehad^^
    Weet je trouwens dat Naruto miss op Jetix komt, alleen dan een 'wat kindvriendelijke versie'-.- Als je niet tegen bloed kunt moet je maar niet kijkenXD (voor mensen die niet tegen bloed kunnen) Hee! jullie! ga eens Elfen Lied kijkenXP ben een beetj gemeen(6) maaja,
    XXX
    Ireenz

    Ik weet wel een paar goeie sites ik moet ze alleen even zoeken ;)

    keej^^

    Voor mijn spullen kijk ik altijd op www.archonia.com:)

    XD


    Sick and tired of needing your affaction

    Uhm.. helemaal niks :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb alleen een naruto poster...
    Ik weet het, zielig xD

    Weet je trouwens dat Naruto miss op Jetix komt, alleen dan een 'wat kindvriendelijke versie'-.- Als je niet tegen bloed kunt moet je maar niet kijkenXD (voor mensen die niet tegen bloed kunnen) Hee! jullie! ga eens Elfen Lied kijkenXP ben een beetj gemeen(6) maaja,

    Jup inderdaad, moeten ze maar tegen kunnen!!
    Elfenlied is gewoon geweldig!!:D

    Ik wil veel te veel(A), met kerst enzo, ga ik spullen vragen:P


    Thank you that it is the morning of another day..

    ik heb 2 naruto DVD's 2 FMA DVD's Tokyo godfathers, Lauputa, Paprika, Hwol's moving castle, Spirited away, Vampire Princess Miyu OVA, Hand Maid may vol.1, Najica vol.1&2, Milenium actress
    Manga
    FMA 1 t/m 16,
    Naruto NL 1 t/m 12
    naruto engels iets van 8 losse delen
    naruto duits deel 17
    Fairy Cube 1
    Rozen Maiden 1 t/m 3
    Nana 1 t/m 8
    Inuyasha 1 t/m 5
    YU-GI-OH 1 t/m 5
    Creme Brulee
    Azumanga Daioh
    Dramacon
    2 japanse FMA doujinshi's
    Apple vol. 2 Strawberry vol 2
    Ray vol. 1 en 2
    Doll vol. 1
    Chibi Vampire vol. 1&2
    Loveless 1 t/m 3
    The Dreaming 1 t/m 3
    Apothecarius Argentum
    Galaxy Angel
    Galaxy Angel party
    Tomie 1 & 2
    Horror collection

    iets van 20/30 posters =D

    een Akatsuki hoed en sjaal
    Gaara, Naruto & Alphonse knuffel
    I<3Yaoi button, 3 Naruto stickervelle, 1Death Note stickervel, Naruto agenda, 4 schriften, 3playstation spellen, Konoha en Deidara hoofdband, 2 naruto jojo's, 2 Naruto 2 Higurashi 1 FMA button, Envy & Itachi pin, Deidara & Tsunade telefoonhangers, Ryuk figurine, Nana/FMA/Naruto kaartspel, 2 Sasori/Deidara/Kisame/2Envy/Lust/Pride/Ed/Orochimaru/Gaara/Ino figurine, Naruto waaier, Orochimaru oorbellen

    Ik plaats wel een keer foto's van mijn spullen op quizlet xD

    was nog vergeten:
    archlord mangs vol. 1 en mijn Alphonse polsbandje <3

    ik heb 3 keer de anyway, verder niets...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.