• Het lijkt eindelijk zover te zijn voor alle Nederlandse directioners, een concert in Nederland! Na een Facebook bericht van de officiele pagina van 1D en wat tweets van Ziggo Dome, lijkt Twitter wel te ontploffen, haha. Wat denken jullie? Ontploft morgen heel Nederland, of zullen alle directioners morgen toch even moeten balen omdat het niet zou worden wat ze verwachten?



    ''@ZiggoDome Deze weken aantal aankondigingen, wie? Het kan meerdere kanten op..''


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    IK FREAK ECHT UIT HIER!!

    http://www.ziggodome.nl/event/268/One-Direction
    ZATERDAG OM 10 UUR DE VERKOOP!!!


    <3

    xPhaedra schreef:
    Ik zou er wel heen willen als het echt zo is,
    maar mijn ouders gaan dat never nooit toelaten(huil)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    http://www.livenation.nl/artist/one-direction-tickets ":D


    An insecure girl.

    ik wil zo graag he, maar ik heb niemand om mee te gaan, en ik mag sowieso nooit in mn eentje :(


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Weet iemand aan welke prijs je moet denken als je een beetje goede plekken wilt? Per persoon dan? (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sharman schreef:
    ik wil zo graag he, maar ik heb niemand om mee te gaan, en ik mag sowieso nooit in mn eentje :(


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Scuttle schreef:
    Weet iemand aan welke prijs je moet denken als je een beetje goede plekken wilt? Per persoon dan? (:


    Volgens mij ergens rond de 45 euro.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja tis bevestigt ze komen

    Normale kaarten zijn rond 30.00 tot 45.00
    EN HOT-TICKETS VIP) zijn duurder

    Scuttle schreef:
    Weet iemand aan welke prijs je moet denken als je een beetje goede plekken wilt? Per persoon dan? (:

    Hot/VIP tickets zijn €145


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    xPhaedra schreef:
    Ik zou er wel heen willen als het echt zo is,
    maar mijn ouders gaan dat never nooit toelaten(huil)

    Hier hetzelfde helaas.


    Chaos is a ladder.

    Nibby schreef:
    Normale kaarten zijn rond 30.00 tot 45.00
    EN HOT-TICKETS VIP) zijn duurder

    Tweede rang 39 euro, eerste rang 45 euro, hot ticket 145 euro


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bedankt, dan ga ik nog even met een vriendin van me overleggen wat we dan doen ^_^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ga waars met een vriendin erheen beiden 2 hot tickets

    Nibby schreef:
    Ik ga waars met een vriendin erheen beiden 2 hot tickets

    Succes zaterdag.
    Ik ga ook met 3 vriendinnen voor de Hot tickets maar dat moet nog wel lukken :p


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran