• Het lijkt eindelijk zover te zijn voor alle Nederlandse directioners, een concert in Nederland! Na een Facebook bericht van de officiele pagina van 1D en wat tweets van Ziggo Dome, lijkt Twitter wel te ontploffen, haha. Wat denken jullie? Ontploft morgen heel Nederland, of zullen alle directioners morgen toch even moeten balen omdat het niet zou worden wat ze verwachten?



    ''@ZiggoDome Deze weken aantal aankondigingen, wie? Het kan meerdere kanten op..''


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Pff, die hottickets zijn wel heel erg duur, dat kan ik niet betalen :') Dus ik ga maar voor de normale, hopen dat ik er twee te pakken kan krijgen, anders ben ik dik teleurgesteld xd


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Waah , Waarom willen zoveel mensen betalen voor een Hot Ticket?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ''Bij een Hot Ticket is inbegrepen:

    - Best beschikbare zitplaatsen voor de show ( rij 1 t/m 10)
    - Exclusief "One Direction" merchandise item
    - Tour laminate souvenir
    - Consumptiemunten (4 per persoon)
    - Uitrijkaart voor een van de omliggende parkeerterreinen ( 1 per 2 personen)''

    Zou ik allemaal ook wel willen als ik het geld ervoor had.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 20:38 ]

    Ja , maar ik vind het wel belachelijk veel geld. Ik heb wel het geld ervoor , natuurlijk. Maar mijn ouders zullen het nooit toelaten (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaaaaa hun komen op 3 mei naar Nederland voor een concert AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH (H) omggg dit wist ik ook net pas ik ging helemaal gillen OMGGG ik wil zo graag

    hier kun je kaartjes kopen: http://www.livenation.nl/event/356479/one-direction-take-me-home-tour-2013-tickets?c=1D-nakko

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 20:57 ]

    SeCuteBieber schreef:
    Jaaaaa hun komen op 3 mei naar Nederland voor een concert AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH (H) omggg dit wist ik ook net pas ik ging helemaal gillen OMGGG ik wil zo graag

    hier kun je kaartjes kopen: http://www.livenation.nl/event/356479/one-direction-take-me-home-tour-2013-tickets?c=1D-nakko


    Dus je hebt het hele andere topic gemist?


    Physics is awesome

    Curlies schreef:
    Ja , maar ik vind het wel belachelijk veel geld. Ik heb wel het geld ervoor , natuurlijk. Maar mijn ouders zullen het nooit toelaten (cat)


    Haha, ja, ik heb er in principe ook het geld voor maar m'n moeder lacht me vierkant uit als ik zeg dat ik kaartjes van 145 euro wil, haha. Ach ja, 45 euro en eerste rang zitplaatsen zijn al goed genoeg vind ik. Ik ga echt duimen dat die niet binnen 39490249024 seconden zijn uitverkocht zaterdag.

    Pending schreef:
    (...)

    Haha, ja, ik heb er in principe ook het geld voor maar m'n moeder lacht me vierkant uit als ik zeg dat ik kaartjes van 145 euro wil, haha. Ach ja, 45 euro en eerste rang zitplaatsen zijn al goed genoeg vind ik. Ik ga echt duimen dat die niet binnen 39490249024 seconden zijn uitverkocht zaterdag.


    ja. Eerst gaan ze me uitlachen en dan een.hele preek geven... NOOO


    I don't want you to die, I want you to suffer.