• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ze komen naar België. _O_
    Ik wil, maar mag vast niet. :C
    Tenzij ik een paar vriendinnen mee kan krijgen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 11:26 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik hoop zo dat ik iemand meekrijg die wil gaan, anders is de kans klein.


    Tears are words the heart can't say.

    Haha, ik krijg zelf niemand vast denk ik, of die kans is heel erg groot.
    Niemand van mijn vrienden moet iets van One Direction hebben, dusja, ik zou ook waarschijnlijk niet mee mogen, but who knows...
    We hebben nog tijd tot zaterdag om dat te beslissen!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga! Met m'n jaarclub waarschijnlijk. Kan niet wachten!

    De kaartverkoop start om 10:00 zaterdag, maar weet iemand hoe laat je "klaar moet zitten" en hoeveel kaarten je per keer kan bestellen? (Omdat ik voor zo'n 11 mensen moet bestellen, haha!)


    SHABOOYA

    Ik ga, sowieso! Ik hoop dat ik tickets te pakken krijg! <3


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    ik moet mijn pa proberen te overtuigen wat lastig zal worden maar ja alles voor 1D :) x

    Oké. Als mijn vrienden niet met mij mee willen gaan, dan ga ik wel alleen of pak ik één van mijn ouders mee, ook al klinkt dit belachelijk. Dit is absoluut een buitenkansje en ik zal naar dat concert gaan, nooit of te nimmer kan iemand me tegenhouden!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik mag dat weet ik in elk geval
    Alleen even iemand regelen die kaartjes voor me koopt
    Want tijdens de kaartverkoop ben ik aan het werk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bulsara schreef:
    Oké. Als mijn vrienden niet met mij mee willen gaan, dan ga ik wel alleen of pak ik één van mijn ouders mee, ook al klinkt dit belachelijk. Dit is absoluut een buitenkansje en ik zal naar dat concert gaan, nooit of te nimmer kan iemand me tegenhouden!

    Kom met mij mee!
    Ik ga wrs met een grote groep


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga het nog even aan mijn ouders vragen en kijken of een vriendin van me mee wil/mag en dan kijken wie er gaat regelen dat de kaartjes worden gekocht. Ik moet namelijk 3 november, als de kaartjes in de verkoop gaan, werken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik denk niet dat ik mag, omdat ik alles dan zelf moet betalen ):


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Kom met mij mee!
    Ik ga wrs met een grote groep

    Wel, als ik mag/kan gaan en jij ook, dan is het voor mij oké!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 13:32 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik mag waarschijnlijk. AAAAAAAAAAAAAAH.
    Oh ik wil zo zo zo graag. n__n
    Hopen dat ik mijn vriendin meekrijg.


    life is awesome

    Ik ga niet, hell yeah! But voor wie er gaan: Veel plezier. Voor wie twijfelende ouders heeft: veel succes! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @Myke: dankjewel! Mijn ma twijfelt niet en vindt de prijs van dat concert zelfs goedkoop! Alleen mijn papa heeft niet gereageerd omdat hij nog aan het werken is, maar ik heb alvast een bericht naar 'm op Facebook gestuurd met de link. Hahahaha!

    Nog een vraagje. Kan je de tickets ook betalen zonder VISA? Want ik noch mijn ouders heb dat niet!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”