• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Azulchica schreef:
    Weet je wat, misschien kan ik wel een megafoon regelen of goedkoop vinden op marktplaats. Ook handig als mensen gaan gillen tijdens het concert. En dan roep ik door de megafoon, alle quizletters verzamelen! Ik zie het al helemaal voor mij.

    Ja, awesome. Bestel er ook één voor mij, dan gebruik 'm in Antwerpen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Creativity schreef:
    (...)

    Hahahha dat is best wel geniaal. ^^
    Maar ik probeer me juist zo goed mogelijk op de teleurstelling voor te bereiden dat het straks minder hard aan komt.

    En @Kyoshi
    Ah jammer dan zie ik jou niet. (cat) Ik ga namelijk naar Amsterdam (als ik kaartjes heb).

    Me is going to A'dam tooo! Ik bedoelde ermee, dat ik wil dat mensen naar Antwerpen gaan, zodat ik meer kans heb op een kaartje :').


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Me is going to A'dam tooo! Ik bedoelde ermee, dat ik wil dat mensen naar Antwerpen gaan, zodat ik meer kans heb op een kaartje :').



    Ooooohh, haha, en ja ik heb precies hetzelfde. (cat) Eigenlijk best wel gemeen.


    life is awesome

    Fff een vraagjeee , kan je ook op de eerste 10 rijen met een eerste rangs kaartje , of moet je daar echt een VIP ticket voor hebben ? xoxo

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:43 ]

    eva329 schreef:
    Fff een vraagjeee , kan je ook op de eerste 10 rijen met een eerste rangs kaartje , of moet je daar echt een VIP ticket voor hebben ? xoxo

    Ik weet niet precies hoe het zit, maar als de VIP kaarten echt zijn voor de eerste tien rijen, denk ik niet dat je er met een normaal kaartje bij kan zitten. Zij betalen dan ook wel honderd euro meer hé.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Me is going to A'dam tooo! Ik bedoelde ermee, dat ik wil dat mensen naar Antwerpen gaan, zodat ik meer kans heb op een kaartje :').


    Stiekem hoop ik daar op, ik gun het iedereen om ze te zien maar ik wil er zelf ook heel graag heen.


    Physics is awesome

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik weet niet precies hoe het zit, maar als de VIP kaarten echt zijn voor de eerste tien rijen, denk ik niet dat je er met een normaal kaartje bij kan zitten. Zij betalen dan ook wel honderd euro meer hé.

    Ja dat is waaaarr maar ik MOET gewoon op die eerste rijen , en ik wil daar ook best voor betalen .
    Maar een vriendin van mij mag van haar ouders geen 145 euro uitgeven ;/ en ik had beloofd met haar te gaan dus het is een beetje lullig om haar dan in de steek te late n;(

    Bulsara schreef:
    Voor Directioners die vrezen dat ze de tickets niet vast kunnen krijgen:
    don't give up, babes. Een nee heb je, een ja kan je krijgen. Concentreer je op het kopen van een ticket, achteraf regel je alles wel :')


    Inderdaad! Maar ik zorg er wel voor dat ik op tijd ben in gelogd en dat ik meteen kan betalen via internetbankieren zodat de kans groter word.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Stiekem hoop ik daar op, ik gun het iedereen om ze te zien maar ik wil er zelf ook heel graag heen.

    Ja, ik ook. Had de Ziggo maar twintig duizend plekken of zo. En dat is dan het grootste gebouw in A'dam hea.


    The odds are néver in our favor.

    Met dat probleem zit ik ook, ik wil echt HEEL graag eerste rang en ik zou dat mogen van m'n ouders (verwendheid!) maar m'n vriendin mag dat niet, en ik vind dat best wel kut en ik ga sowieso niet zonder haar zitten..


    life is awesome

    Wat ook kut is, is dat er mensen gaan die geen fans van One Direction zijn. Ik bedoel, ik vind dat echte Directioners het verdienen om naar het concert te gaan.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    Wat ook kut is, is dat er mensen gaan die geen fans van One Direction zijn. Ik bedoel, ik vind dat echte Directioners het verdienen om naar het concert te gaan.

    Ik zou het lulliger vinden, als merendeel van hen wél een kaartje zou bemachtigen, en de echte fans niet.

    Creativity schreef:
    Met dat probleem zit ik ook, ik wil echt HEEL graag eerste rang en ik zou dat mogen van m'n ouders (verwendheid!) maar m'n vriendin mag dat niet, en ik vind dat best wel kut en ik ga sowieso niet zonder haar zitten..

    Is jouw signature van die ene Mars reclame? :'''D.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik zou het lulliger vinden, als merendeel van hen wél een kaartje zou bemachtigen, en de echte fans niet.

    Voilà. That's what I meant.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wat heb ik gemist? D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben nu al zo excited maar probeer mezelf echt in te houden totdat ik het kaartje in m'n handen heb. :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt