• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    De prijzen voor NL weet ik zélf niet. Misschien staat het op de site van dat concertzaal in Amsterdam? *kent de naam daarvan niet*


    Ja ik was aan het kijken maar ik kan de prijzen echt niet vinden, aaaaah. :c


    life is awesome

    Ziggo is meestal rond de 40/60 euro. Maar ik weet niet hoeveel One Direction vraagt. Het ligt namelijk niet aan de zaal maar aan de artiest.


    Levensgenieter.

    Bulsara schreef:
    (...)
    Ja, echt hè? Hihihi.

    En sorry voor twee keer posten na elkaar. Tik dan meteen op mijn vingers!


    Ik dacht echt dat die veel duurder gingen zijn. Happy me. C:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En daarbij zijn de sites waar je ze kan bestellen Ticketmaster en Livenation. Zaterdag 3 november om tien uur gaat het in de verkoop. Ik zou geen andere site proberen want die zijn niet veilig genoeg om er zeker van te zijn dat je je kaarten krijgt. Weet niet of die handige info was, maar voor mensen die het willen weten (:


    Levensgenieter.

    Oh, het lijkt me trouwens echt heel erg sterk dat de kaarten zo goedkoop zijn dus ik ben een beetje sceptisch.
    Al hoop ik natuurlijk wel dat ze niet te duur zijn!


    life is awesome

    Adlington schreef:
    Ze komen naar België. _O_
    Ik wil, maar mag vast niet. :C
    Tenzij ik een paar vriendinnen mee kan krijgen.

    Dit. Ik wacht op m'n moeders antwoord. Misschien mag ik wel. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Voor de Belgen. Je mag er 4 per keer zag ik staan.


    Tears are words the heart can't say.

    I'm going and no one can stop me.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bulsara schreef:
    (...)
    Wel, als ik mag/kan gaan en jij ook, dan is het voor mij oké!

    Wij gaan btw wel in Antwerpen, omdat dat voor ons een stuk dichterbij is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn vader begon er net over, ik dacht dat hij een geintje maakte omdat hij een bijnaam heeft voor 1D etc. Ik wil heel graag maar ik wil niet alleen gaan. En niemand die ik ken is echt fan van 1D.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Mijn vader begon er net over, ik dacht dat hij een geintje maakte omdat hij een bijnaam heeft voor 1D etc. Ik wil heel graag maar ik wil niet alleen gaan. En niemand die ik ken is echt fan van 1D.

    Als je in België gaat kan je mij joinen
    Ik heb al een aantal mensen die met mij willen gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Wij gaan btw wel in Antwerpen, omdat dat voor ons een stuk dichterbij is

    Ik ben ook van plan om daar naartoe te gaan, want Amsterdam is wel veel te ver.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 15:19 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Als je in België gaat kan je mij joinen
    Ik heb al een aantal mensen die met mij willen gaan


    Ik ga in Nederland want de Ziggo Arena is kwartiertje met de metro of een half uurtje voor mij. En ik vind het ook naar om iemand mee te nemen die geen fan is omdat er genoeg fans zijn die willen gaan.


    Physics is awesome

    Ro schreef:
    En daarbij zijn de sites waar je ze kan bestellen Ticketmaster en Livenation. Zaterdag 3 november om tien uur gaat het in de verkoop. Ik zou geen andere site proberen want die zijn niet veilig genoeg om er zeker van te zijn dat je je kaarten krijgt. Weet niet of die handige info was, maar voor mensen die het willen weten (:


    Moet je bij Tocketmaster een account aan maken om de kaarten te bestellen?


    Physics is awesome