• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Azulchica schreef:
    (...)

    Inderdaad maar ga anders zelf op internet. Of mag dat ook niet? Mijn moeder zou wel op internet gaan als ik haar dat vraag. Ze weet dat ik er graag naar toe wil dus.

    Dat zou ik kunnen doen, ja. Ik hoor mijn ma nog zeggen: "Nee het is niet nodig, ik bel wel."
    Maar wat als mijn mama via telefoon de tickets heeft kunnen bemachtigen én ik via internet ook?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik woon in nederland maar ik ga in antwerpen met een vriendin van me die in belgie woont ^^ exciteddd <3 x

    Bulsara schreef:
    (...)
    Dat zou ik kunnen doen, ja. Ik hoor mijn ma nog zeggen: "Nee het is niet nodig, ik bel wel."
    Maar wat als mijn mama via telefoon de tickets heeft kunnen bemachtigen én ik via internet ook?


    Dan kun je ze misschien door verkopen?


    Physics is awesome

    xStrawHarry schreef:
    ik woon in nederland maar ik ga in antwerpen met een vriendin van me die in belgie woont ^^ exciteddd <3 x

    Ik woon in Nederland
    Mijn vriendinnen wonen in Nederland
    Toch gaan wij naar Antwerpen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is er ook iemand die vanuit het hoge noorden van Nederland naar Amsterdam gaat?(A)
    Mijn moeder gaat het namelijk nooit goed vinden als ik in m'n eentje heen ga:(

    Nog steeds aan het beslissen of ik naar Amsterdam of Antwerpen ga, met mijn vriendinnen natuurlijk.
    A'dam is sowieso wel gezellig en dan maken we er gewoon een dagje van, maar Antwerpen is dichterbij.. :p
    hmm, ach, zolang ik kaarten te pakken krijg ben ik blij ;D


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Okay, is het handig om acounts aan te maken?


    BIG TIP, MAAK ECHT VAN TE VOREN EEN ACCOUNT AAN. anders ben je zwaar de lul als je dat tijdens de verkoop gaat doen.
    tip 2. Ga 10 minuten tot 5 minuten van te voren de site op (of het kaartjesevenement in) je komt dan in een wachtrij, maar zodra het opengaat, heb je wel de meeste kans dat je hem hebt en er niet van te voren bent uitgekickt. Als je echt een halfuur van te voren er steeds in en uit gaat, levert het alleen maar frustratie op en wordt je er waarschijnlijk al uitgekickt.
    Tip 3, Bij ticketmaster als je erdoor bent ben je erdoor, dus laat dan maar de stress vallen, ga je perongeluk dan terug naar vorig scherm. Ai. Maar als je iets fout dooet bij betalen ben je er alsnog door :)

    succes.


    SLOAN.

    Oh en nog iets, je kan niet van te voren kiezen welke tickets je wilt, behalve als je er meteen doorheen bent als eerste, ben je een van de lateren, gaat het gewoon op beschikbaarheid :)


    SLOAN.

    Perks schreef:
    (...)

    BIG TIP, MAAK ECHT VAN TE VOREN EEN ACCOUNT AAN. anders ben je zwaar de lul als je dat tijdens de verkoop gaat doen.
    tip 2. Ga 10 minuten tot 5 minuten van te voren de site op (of het kaartjesevenement in) je komt dan in een wachtrij, maar zodra het opengaat, heb je wel de meeste kans dat je hem hebt en er niet van te voren bent uitgekickt. Als je echt een halfuur van te voren er steeds in en uit gaat, levert het alleen maar frustratie op en wordt je er waarschijnlijk al uitgekickt.
    Tip 3, Bij ticketmaster als je erdoor bent ben je erdoor, dus laat dan maar de stress vallen, ga je perongeluk dan terug naar vorig scherm. Ai. Maar als je iets fout dooet bij betalen ben je er alsnog door :)

    succes.


    Maar als je er dus een half uur van te voren in gaat, zeg maar je logt in op je account om alvast in gelogd te zijn, word je er dan ook uit gegooid?


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Maar als je er dus een half uur van te voren in gaat, zeg maar je logt in op je account om alvast in gelogd te zijn, word je er dan ook uit gegooid?


    neeh joh, pas als je echt op het tickets bestellen dingetje klikt kom je in een wachtrij ;)


    SLOAN.

    Cahanagh schreef:
    Nog steeds aan het beslissen of ik naar Amsterdam of Antwerpen ga, met mijn vriendinnen natuurlijk.
    A'dam is sowieso wel gezellig en dan maken we er gewoon een dagje van, maar Antwerpen is dichterbij.. :p
    hmm, ach, zolang ik kaarten te pakken krijg ben ik blij ;D


    Ik zou Antwerpen doen, ik bedoel als het dichterbij is.


    Physics is awesome

    Perks schreef:
    (...)

    neeh joh, pas als je echt op het tickets bestellen dingetje klikt kom je in een wachtrij ;)


    En je kan pas in die wachtrij om precies 10:00 uur? En hoe weet jij dat allemaal?


    Physics is awesome

    Ik ben echt blij dat het in de vakantie is voor mij
    Wij gaan er een gezellig dagje Antwerpen van maken waarschijnljk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    Ik ben echt blij dat het in de vakantie is voor mij
    Wij gaan er een gezellig dagje Antwerpen van maken waarschijnljk

    Voor mij niet. Ik weet wel dat 1 mei dan geen school is, maar de dag erna wel, dus wrs ga ik dan daar als een zombie lopen xd


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Maar weet iemand dan hoe duur ongeveer de servicekosten zijn?


    Physics is awesome