• VOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOLVOL

    Er zijn legendes over stammen in het bos, de mensen daar kunnen veranderen in wolven. Niemand mag ooit weten dat deze waar zijn...

    Het is een grote gemeenschap en iedereen gaat goed met elkaar om, maar er zijn regels. De jongens moet een gezellin (vriendin) vinden voor het einde van de zomer en dat is nog maar 1 week! Geen van hem heeft de moed gehad een van de meiden te vragen, maar als ze het niet doen worden ze verbanne dus de tijd dringt...

    Dit RPG speeld zich af in een tijd van jagen en verzamelen, houd daar rekening mee. Dit betekend: Geen mobiel, Geen ipod, ect.


    meiden: 3/3
    May
    Tarah April Christison
    Renn



    jongens 3/3
    Jayy
    Kilian
    Skull Seraph

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:22 ]


    yeaaaahh!

    May keek op en slikte. 'Ja heerlijk, hopelijk blijft het nog even zo' Ze glimlachte en keek naar hem. Haar hart klopte in haar keel en slikte. Hij had haast nog nooit een woord tegen haar gezegt. ze bloosde en plukte een bloemetje. Ze beet op haar lip en plukte er wat aan. 'We moeten vanmiddag weer noten enzo zoeken. Ze zuchte diep. 'Ik heb er echt geen zin in, jij moet zeker jagen?' May keek voor zich uit.

    Renn rende hard door en grijnsde breed. Ze was zo blij als maar kon. Ze rende achter haar prooi aan en greep deze vast, struikelde en rolde door de bosjes heen en knalde tegen een boom aan. AU! Dat deed flink veel pijn. Ze legde haar prooi neer en begon die op te eten in haar eentje. Heerlijk, en helemaal voor zichzelf.


    yeaaaahh!

    Kilian
    Ik grinnikte en ging ook weer zitten. ''s nachts slaap ik.' zei ik stomweg en at mijn laatste stukje zwein op toen ik me bedacht dat ik me opnieuw bedacht dat ik nog eten moest gaan jagen voor mijn moeder en zusje. 'Dus, je gaat niet mee jagen nu?' vroeg ik terwijl ik opstond. Ik niet gewent in mijn eentje te jagen want dat deed ik altijd met Kilian, maar die liet ik nu maar even met rust.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy
    Ik haalde mijn schouders op. 'Volgens mij gaat Kilian nu al jagen, dus ik kan wel mee helpen met noten zoeken als je wilt?' ik wist bijna wel zekker dat dat fout zou gaan aangezien ik geen flauw idee had wat je daarin wel en niet kon en dus de kans was groot dat als ze me al mee wilde hebben ik iemand of mezelf zou vergiftigen. Toch keek ik haar een tikkeltje hoopvol aan. Want als we alleen zouden zijn, zou ik niet afgaan voor de helle groep als ik wat stoms zou zeggen of doen. Al was iedereen dat wel van me gewent.
    Ik liet mijn ogen even over haar gezicht glijden en ik kon er niet anders over uit zijn dat ze de knapste was die hier rond liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tarah April Christison

    Ik haalde mijn schouders op. "Als je het niet erg vindt... Ik denk dat ik eerder een last ben nu. Als ik moe ben staan mijn zintuigen niet erg op scherp."
    Ik glimlachte kort en staarde levenloos voor me uit. Vroeger joeg ik altijd overdag, maar sinds mijn vader het me verbood - hij vond dat ik me beter met jongens kon bezig houden - deed ik het 's nachts. Hij keek me nogal vreemd aan als ik enkel 's avonds me bij de stam voegde.
    Ik beet even op mijn lip en voelde me ergens schuldig. Kilian had zijn moeder en zusje om voor te jagen, ik enkel mezelf.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 23:01 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    May bloosde en keek hem aan. 'Ja natuurlijk mag je mee' zei ze vriendelijk en glimlachte. 'het is niet echt moeilijk ' Ze keek naar hem en glimlachte. Ze wist niet goed wat te doen, wat te zeggen en hoe zich te gedragen. Hij was zo leuk. Ze droomde al weken van hem en hij wou met haar mee. Ze slikte. Zou hij al een keuze hebben gemaakt voor een gezellin? Deze gedacht bleef maar door haar hoofd heen spoken. Het bloempje viel een stukje van haar vandaan op de grond toen ze het weg gooide. Ze grijnsde breed. 'Ik zal zo mijn mand wel pakken dan kunnen we gaan'


    yeaaaahh!

    Kilian
    Ik knikte. 'oke, dan zie ik je mischien zo nog wel.' glimlachte ik en ik rende naar tussen de struiken door om daar te veranderen en te gaan jagen. Ik besefte me dat het mischien toch better was geweest als ik Jayy mee had gevraagd, maar die leek het wel naar zijn zin te hebben met May. Ik rende wat door het bos en het eerste hert wat ik tegenkwam was er geweest.

    Jayy
    'nou, als je niet dood wilt zou ik alles toch maar even nakijken wat ik vind.' als ik al wat zou vinden dan. Ik was waarschijnlijk een stuk better in jagen. Ik stond op om May vervolgens mijn hand aan te bieden zodat ze ook kon opstaan. Ik keek haar even aan maar sloeg al snel mijn ogen neer. Ik wist niet of ik het haar wel durfde te vragen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Skull

    Ik stap het water uit waarna ik mijzelf deels droog schud.
    Ik kijk even rond en zucht, ik verander en sprint terug richting het kamp.
    Als ik een stukje voor mij uit kijk zie ik Kilian, te makkelijk kon dit zijn.
    Een greep naar zijn keel en ik kon hem flink verwonden.
    Ik stop met rennen en verander terug waarna ik richting Kilian kijk, ik grijns even, het was inderdaad voor nu te makkelijk.
    Ik sprint en in mijn sprint verander ik weer waarna ik richting het kamp ren.
    Als ik weer bij het kamp ben stop ik als een van de oudste oudere op mij afstapt.
    "Rust is het belangrijkst Skull" is het enige wat hij zegt waarna hij doorloopt.
    Ik zucht even, blijkbaar had hij het gezien.
    Ik loop langs de groep waarna ik in mijn tent kruip, ik ga liggen waarna ik even mijn ogen sluit.

    May pakte zijn hand en slikte. Ze keek hem aan en bloosde. ´Dankje.´ Ze glimlachte en liep weg. ´Kom dan gaan we naar mijn tent en datn pak ik even mijn mandje.´ Zei ze glimlachte vriendelijk naar hem. may glipte de tent in en pakte haar mand en kwam even later weer naar buiten. Ze had iets luchtigers aangetrokken want het was zo enorm warm. Ze grijnsde en keek hem aan. ´Nou dan kunnen we wel gaan denk ik´ Ze zag dat de halve stam hun aan staarde en er werd duidelijke meteen flink gediscussieerd. Renn bloosde en keek naar hem. ´Hij was echt geweldig´


    yeaaaahh!

    Tarah April Christison

    Ik murmelde wat in mezelf. Iets zei me dat ik toch beter met Kilian mee had kunnen gaan en mijn voorgevoelens klopten bijna altijd.
    Maar deze keer besloot ik het te negeren. Ik ging terug liggen en sloot mijn ogen. Hij was oud en sterk genoeg om voor zichzelf te zorgen. Ik opende mijn ogen weer en snoof de geur van het zwein op. Het rook best wel lekker, dat gebakken vlees. Mijn eten was altijd rauw.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 11:35 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [waarom bloed Kilian? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    { Dunno :/ ik heb hem niet aangevallen dus, ik liep gewoon voorbij hem xD Maybe dat t verkeerd gelezen was ofz ;) }

    Paddo schreef:
    { Dunno :/ ik heb hem niet aangevallen dus, ik liep gewoon voorbij hem xD Maybe dat t verkeerd gelezen was ofz ;) }


    [O, ja verkeerd begrepen. Sorry, pas het even aan :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kilian
    Met het hert nogsteeds in mijn bek rende ik terug naar het kamp, zonder mijn menselijke vorm aan te nemen liep ik door de tenten door en voor de tent van mijn moeder en zusje liet ik hem los. ik stak mijn snuit in de tent en zag mijn zusje met wat touwtjes spelen en toen ze me opmerkte sprong ze op. 'Wolfie.' riep ze vrolijk en zachtjes aaide ze mijn vacht. ik drukte mijn snuit nog even in haar nek voordat ik weer achteruit liep en me terug te transformeren.
    'heb je honger?' vroeg ik puck, die meteen haar hoofd schudden. 'Ik heb al gegeten.' Zei ze en ze ging weer terug zitten op haar kleed. ik knikte en liep de tent weer uit om bij het vuur plaats te nemen.

    Jayy
    'Nou, kom op dan.' Zei ik met een glimlach en liep voor haar naar de rand van de bos. waar Kilian net uit tevoorschijn kwam met een hert. ik zou vanavond dus geen honger hebben. toen we wat verder het bos in waren plukte ik wat willekeurige bessen van een struik en lechde ze in mijn handpal om deze naar May uit te steken. 'is dit goed of niet?' vroeg ik haar grijnzend terwijl ik er eentje tussen mijn vingers liet glijden en richting mijn mond bracht en haar afwachtend aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    May schrok op en mepte hem uit zijn hand. 'nee ben je gek! Die zijn hartstikke giftig.' Ze beet op haar lip. 'geen rode bessen ok?' Ze grinnikte en legde een paar bessen in zijn hand. 'hier.. deze kan je eten' Ze glimlachte naar hem en grinnikte. 'Sorry maar ik wil je gewoon niet dood hebben' Ze bloosde en stond best dicht bij hem. Oh ze zou er alles voor over hebben om zijn gezellin te worden. Haar ogen keken hem vriendelijk aan. 'Denk je dat het gaat lukken om je zelf en de hele stam niet te vermoorden.' Ze pakte zijn hand en trok hem verder het os in naar bosjes waar vrijwel alleen goede bessen aan zaten


    yeaaaahh!

    Skull

    Ik sta op en stap mijn tent uit, er moest een manier zijn om haar te overwinnen,
    Maar was dat het wel waard...
    Ik kijk even richting haar en glimlach maar merkte dat Kilian al weer terug was,
    Weer ontsnapt een grom mijn mond waarna ik naar de boom loop waar ik altijd in zit.
    Misschien is ze wel gelukkiger met hem, en alsof ze ooit gemerkt heeft dat ik daad werkelijk een oogje op dr heb.
    Ik spring de boom in waarna ik weer ga liggen, ik zucht even en kijk weer naar de horizon, het was oneindig groot en verschillende soorten werelden lagen erachter.