• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.





    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Tsubaki
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers Pending
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreAncora
    -Caitlynn Lianne Bushwell Rememberyouxx

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~1 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 8:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik maak mijn rol zo snel mogelijk af, maar ik heb het op dit moment echt heel druk, heb van 2 wedstrijden de opdrachten laten vliegen, en nu dit D:

    Sorry!


    Tijd voor koffie.

    Rol: Jongen
    Naam: Aiden Samuel Wald
    Bijnaam: Sam, Aiden,
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Aiden is een vrij knappe jongen ietswat hij op zich ook wel weet. Hij is gespiert, maar slooft zich niet perse uit bij iemand. Hij heeft prachtige blauwe ogen een strakke kaaklijn en een normaal gezicht. Hij is wel aardig breed en kan makkelijk tientallen kilo's dragen. Hij traint iedere zaterdag. Aiden leeft heel gezond en eet ook gezond. Elke avond ruim een uur na het eten gaat hij even een rondje joggen. Hij is werken wel gewend en hij heeft een top conditie
    Karakter: Aiden is een aardige jongen, maar misschien een beetje verwend. Hij is slim en doet veel aan zijn comditie, maar afgezien van dat neemt hij aan dat alles voor hem gedaan word. Hij is niet echt makkelijk en hij kan serieus zijn. Soms is hij chagerijnig en een tip is dan om ver van hem vandaan te blijven. Aiden heeft een goed gevoel voor humor en een leuke familie. Hij heeft respect voor anderen en wilt graag nieuwe dingen leren. (later uitgebreid)
    Familie: Aiden heeft een leuke familie. Zijn ouders zijn aardig,vmaar denken dat hij te verwend is en sturen hem daarom mee. Aiden heeft een tweelingzus hierdoor weet hij hoe hij met meisjes om moet gaan. Hij heeft een aantal vriendinnen gehad, maar hij versleet ze niet ofzo.
    Extra:
    [later uitgebreider. Ik heb het nu opeens druk. Bijna elke dag een proefwerk en soms zelfs 2 met nogeen so erbij :(]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:13 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @Tsubaki het is niets,ik ben er morgen toch niet,dus je hoeft hem nu niet per se af te hebben

    @HurtedHeart oki :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga de laatste jongen invullen

    Rol: Jongen
    Naam: Nathaniel Christoper Raphael Campbell
    Bijnaam: Spinner
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Nahtaniel is lief, maar wel verwend. Hij denkt vaak veel te makkelijk over dingen. Hij is dan ook gewend dat als iets de eerste keer niet lukt, dat zijn vader ervoor zorgt dat het wel lukt. Hij kan hele domme opmerkingen maken, maar heeft natuurlijk zo zijn momenten. Hij isover het algemeenbest wel rustig en leest liever een boek dan dat hij actief bezig is. Hij is ook nogal vrijgevig, omdat hij gewend is dat er toch altijd genoeg is. Hij heeft vaak al eenmening over iets of iemand na de twee seconde en weigert de vaak die mening te veranderen. Hij is heel koppig en standvastig. Nee is nee en een ja kan een nee worden als je irritant bent.
    Familie: Zijn vader heeft hij nooit gekend, maar hij vind zijn moeder geweldig, Hilde Campbell (42). Hij heeft geen broers of zussen. Hij heeft wel een vriend die als een broer voor hem is, Jake.
    Extra: Nathaniel houd van muziek en theater. Eén dag zonder zou vreselijk voor hem zijn.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 8:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: Jongen

    Naam: Andrew Cole

    Bijnaam: Drew

    Leeftijd: 18

    Uiterlijk:



    Karakter Andrew is best een beetje verwend maar weet ook wel hoe die moet delen. Veder is hij wel heel lief en staat altijd voor mensen klaar. Hij kan soms nogal een beetje druk zijn, soms iets te druk. Hij is gewend veel vrienden om zich heen te hebben aangezien hij erg sociaal is en zo veel vrienden maakt. Hij heeft dus zijn lieve kant maar hij heeft ook een minder lieve kant, een kant die je liever niet meemaakt. Als je hem boos krijgt heeft die zichzelf niet meer in de hand en kan het nogal uit de hand lopen. Hij wordt gelukkig niet heel snel boos en weet meestal op tijd weg te gaan voor hij echt heel boos wordt.
    Veder is hij best sportief en doet dus ook veel aan sport wat je ook wel ziet aan zijn uiterlijk gezien hij redelijk gespierd is. Hij doet aan voetbal en in zijn vrije tijd skate hij af en toe maar daar is die niet zo heel goed in aangezien hij dat nog niet zolang doet.

    Familie: Andrew zijn ouders zijn eigenlijk heel vaak aan het werk. Zo komt het dat ze veel geld hebben en Andrew bijna alles krijgt wat die wil.Hij vindt het wel jammer dat hij zijn ouders niet zovaak ziet want hij heeft nu eigenlijk helemaal niet zo'n hele goede band met ze aangezien hij ze dus bijna nooit ziet. Veder heeft hij nog een broertje van 16. Hij kan heel goed over weg met zijn broertje.

    Extra: /

    Ik ben terug van van vakantie en we hebben nog 1 begeleider nodig ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [we kunnen toch ook doen dat die begeleider er eventueel later bij komt als ze in een van de landen zijn waar ze heen gaan?? =). Dan kan die persoon altijd nog bijspringen... Of wil je echt perse 4 begelijders??]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:27 ]

    Dat kan inderdaad ,maar als die persoon later bijkomt mist die ook een groot deel van de rpg niet?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ ik wil misschien nog wel (stage)begeleider als het kan, hoe oud zijn die? ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [problem solved haha

    volgens mij waren ze vanaf 20... dacht ik 19 of 20.... dacht ik, weet het niet zeker]

    Nyan schreef:
    De jongeren zijn tussen de 15-18 jaar en de begeleiders tussen de 19-25 jaar
    (A)

    :D yeeeey !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Whiee , (:
    ga even de rol invullen ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Begeleidster
    Naam: Caitlynn Lianne Bushwell
    Bijnaam: Cait
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Karakter: Als het mag supergraag in de RPG (;
    Familie: Enig kind, een vader en een moeder die vrijwel altijd op zakenreis zijn.
    Extra: Ze zingt, schrijft liedjes en is gek op gitaar spelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.