• De laatste keer dat we gym hadden, was ik dus ziek. Wij moeten dus om de beurt met zijn tweeën les gaan geven. Omdat ik ziek was ging ik ervan uit dat het al geregeld was (beetje dom, ik had het moeten navragen). Nu opeens vraagt een klasgenoot aan mij of ik en een ander meisje woensdag les kunnen geven. Ja, dat gaat me echt lukken binnen één dag :') Je moet de hele les uittypen, voorbereiden en rekening houden met best wel veel dingen. Waarom vraagt ze het niet eerder..Nu gaat het me dus echt niet meer lukken. Ik heb dat eerlijk tegen haar gezegd op een normale manier, voelt ze zich helemaal aangevallen. Ze moet zelf ook nog een keer lesgeven, en dan schuift ze het op ons af! Als we dan tot een oplossing proberen te komen vraagt ze de hele tijd of wij het niet even kunnen doen. Ik kan hier best wel pissig om worden, ik was ook dom om het niet na te vragen, maar dan ga ik niet alles even op een ander afschuiven -_-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat?
    Ik snapte het begin niet...
    Over welk vak gaat dit?


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    Wat?
    Ik snapte het begin niet...
    Over welk vak gaat dit?

    Over gym. Wij moeten met zn tweeën les gaan geven aan de klas, dus oefeningen bedenken (we zijn nu bezig met volleybal). Het moet bestaan uit een inleiding, midden en eind. De inleiding bestaat bijv uit een opwarming, midden uit volleybaloefeningen en eind uit een wedstrijd. Ik noem maar iets :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.