• Ik hoop dat hier nog geen topic over is, ik heb het zo snel in ieder geval niet gezien.
    Voor alle Nederlanders onder ons; wat vinden jullie van het regeerakkoord dat vandaag gepresenteerd is? (zie hier: Klik )
    Persoonlijk vind ik het echt dramátisch, ik ben het toekomstige kabinet nou al zat, iedereen gaat er zowat op achteruit. Ik heb zelf echt het idee dat ze mensen dood willen laten gaan door armoede, hoewel ze het een ‘sociaal akkoord’ noemen door het paarse kabinet wat Rutte II is. Ook de studenten –waar ik zelf ook onder val- gaan er goed op achteruit. Hoewel we dat al wisten vind ik het toch alles behalve plezant, ze willen geloof ik ook dat niemand meer gaat studeren…
    Maar ja, genoeg over mijn mening, wat vinden jullie van het regeerakkoord?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 23:35 ]


    Bad decisions make good stories.

    Waarom pakken ze de studenten zo hard?
    Wij zijn toch de toekomst?
    Ik vind het stom dat ze de zwakkeren pakken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ach ja, over twee jaar is dit weer gevallen en we kunnen er niet veel aan veranderen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zorgtoeslag, we hadden zo'n goede band met elkaar. Elke maand kwam je trouw op mijn rekening. Je lachte me tegemoet in moeizame tijden en ik kon altijd op je rekenen. Ik hou van je, zorgtoeslag, maar het lijkt erop dat er eindelijk een dag komt.. dat onze wegen zullen scheiden, dat je wordt meegenomen in de maelstrom van de kwaadaardige politiek. Het ga je goed zorgtoeslag!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hoop dat ze niet alleen de armen gaan pakken maar ook eens de rijken.
    De hard werkende Nederlanders worden gestraft dat ze, naja, bestaan ofzo? Het léven uberhaupt kost zo achterlijk veel, en dan moet je dr nog meer bij gaan leggen.
    Maar nu zit iedereen hierop te zeiken, maar anderszijds ook als Griekenland geld wilt en zij lui zijn. Als we dit niet doen worden wij zelf net als Griekenland.
    Voor wat hoort wat.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uchiha schreef:
    Zorgtoeslag, we hadden zo'n goede band met elkaar. Elke maand kwam je trouw op mijn rekening. Je lachte me tegemoet in moeizame tijden en ik kon altijd op je rekenen. Ik hou van je, zorgtoeslag, maar het lijkt erop dat er eindelijk een dag komt.. dat onze wegen zullen scheiden, dat je wordt meegenomen in de maelstrom van de kwaadaardige politiek. Het ga je goed zorgtoeslag!

    Ik voel me precies hetzelfde. Ik ga mijn lieve zorgtoeslag ook ontzettend missen.


    I am an idiot, I move.

    Ik weet niet of de PvdA en de VVD het wel zo lang zullen volhouden. Ze hadden beter nog een partij mee kunnen laten werken zoals bijvoorbeeld de D66, dan heb je wat meer stabiliteit. Ik ben er zeker van dat dit kabinet ook binnen 2 jaar weer valt en dat kost gewoon heel veel geld, en dat is zonde, zeker in deze tijden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind dat ze zich eens niet zo veel aan moeten trekken van de EU, want Duitsland/Frankrijk en alle andere belangrijke landen negeren de 3% regel ook -.-' Wij zijn het enige land die braaf wil zijn en daarom doen we al een aantal jaar niet meer aan investeren in de economie. Ik vind het vooral rot omdat alles wat onze voorvaderen vroeger hebben opgebouwd nu weer allemaal wordt afgebouwd, alleen maar vanwege de EU.


    Life is hard and then we die

    Als mijn zorgtoeslag weg gaat, kom ik echt in de problemen... Dat kan ik nooit betalen en ik heb al een aanvullende lening voor mijn studie. Fuck!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Als mijn zorgtoeslag weg gaat, kom ik echt in de problemen... Dat kan ik nooit betalen en ik heb al een aanvullende lening voor mijn studie. Fuck!

    Hé, de zorgpremie wordt inkomensafhankelijk, dus studenten zullen waarschijnlijk een speciaal tarief krijgen. Verwacht ik.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mensen die voor 2014 afstuderen en gaan studeren; be happy, dan heb geen last van al het gezeik en krijg je nog gewoon stufi. Ik daarintegen...
    Ik snap trouwens ook niet waarom die idioten de ov-chipkaart aflassen en er een "kortingskaart" van gaan maken... Moeten we ineens allemaal ons rijbewijs gaan halen en auto gaan rijden, omdat dat misschien (denk ik) goedkoper is?

    Logic: it must be hiding somewhere... (bat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Deprimerend dat nieuwe regeerakkoord, ze zijn echt kut tegenover jongeren. Het enige wat ik goed vind aan heel dat akkoord is dat ze beter op het dierenwelzijn gaan letten en de wilde circusdieren worden verboden. Verder hebben ze echt niks goeds kunnen bedenken. :Y)
    Nederlands sucks.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Swarley schreef:
    Ik weet niet of de PvdA en de VVD het wel zo lang zullen volhouden. Ze hadden beter nog een partij mee kunnen laten werken zoals bijvoorbeeld de D66, dan heb je wat meer stabiliteit. Ik ben er zeker van dat dit kabinet ook binnen 2 jaar weer valt en dat kost gewoon heel veel geld, en dat is zonde, zeker in deze tijden.

    Ik geef het nog geen eens een jaar :Y)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:57 ]

    Gelukkig studeer ik al en hou ik mijn basisbeurs dus nog.. Maar die OV-chipkaart en zorgtoeslag worden een ongelooflijk groot probleem. Iedere dag een rit naar Leiden betalen wordt echt ongelooflijk duur, ook al zit er korting op. En een kamer kan ik ook niet betalen. En ik weiger te lenen, want je weet maar nooit of je dat werkelijk terugbetaalt krijgt...

    Mag ik straks nog meer gaan werken dan 13 uur in een week en daarnaast mijn studie. Nou, dat gaat dus echt niet lukken. It's fucked up. Ik werd me al drie keer in de rondte.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nikolajevna schreef:
    Mensen die voor 2014 afstuderen en gaan studeren; be happy, dan heb geen last van al het gezeik en krijg je nog gewoon stufi. Ik daarintegen...
    Ik snap trouwens ook niet waarom die idioten de ov-chipkaart aflassen en er een "kortingskaart" van gaan maken... Moeten we ineens allemaal ons rijbewijs gaan halen en auto gaan rijden, omdat dat misschien (denk ik) goedkoper is?

    Logic: it must be hiding somewhere... (bat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gratis reizen vervalt blijkbaar ook. Wat word de student toch weer lekker uitgebuit zeg. Melk vooral die mensen uit die al amper tot geen geld hebben. Pak dan de mensen die geld teveel hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.