• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'toch bijna goed dan' pruil ik

    ahww damn


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik laat me giechelend vast binden en slaak een zachte kreun
    Ik kijk heel nieuwsgierig naar welke speeltjes hij allemaal gaat pakken

    Amaury;
    Lachend loop ik naar huis en loop naar binnen

    No monneyyy... Ook al is het niet duur... 45 euro toch voor 1e rang? 145 volgens mij voor vip en 35 euro voor 2e rang, wat ik zo weet....

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 20:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'nu eitje' lach ik

    jupp
    ik ga 1e rang doen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    'wil je niet wachten op je broertje? We kunnen eerst de koekjes en muffins maken, dan gaan we omhoog en verrassen mama en Kenji... goed??'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'jaaaaa dat doen' kir ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Bij de gedachten wat ik allemaal wel niet kan doen word ik al keihard.
    Ik pak met een grijns een doek, een grote vibrator en pak de zweep die ze in haar kast heeft.
    Met een brede grijns loop ik naar haar toe en kijk haar zwoel aan.
    'Ik ga je laten schreeuwen liefje..'

    Amaury;
    Ik grinnik en begin eerst de spullen op te ruimen en dan zet ik Michiko voorzichtig op het aanrecht naast me
    'goed, eerst het beslag maken van de koekes' begint met haar het beslag te maken

    Selienna;
    Ik grijns ondeugend naar de spullen in zijn hand en zit ondertussen zonder kleren aan
    snel met mijn chakra laten verdwijnen
    Ik giechel ondeugend en hou mijn benen plagend dicht

    Maari k ben echt zooooo jaloers :( Ik wil ze echt een keer live zien :(:(


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    ' jupp mag ik doen' zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik leg de spullen op bed en trek mijn kleren uit.
    Ik haal het schokapparaatje van de agent uit mijn broekzak en kijk haar met een grijns aan.
    Ik zet het op een lage stand, spreid haar benen en zet het aan als ik het op haar clit zet.
    Ik pak de grote vibrator, zet deze ook aan en duw hem haar poesje in.

    amaury
    'wel voorzichtig liefje'

    selienna;
    ik kijk me grote ogen naar het schokapparaatje en probeer me naar achter te duwen
    ik kreun luid van de pijn en hol mijn rug
    ik tril van de pijn die omgezet word in genot en kreun nog luider als de vibrator mijn poes ingeduwd word
    ik trek aan de handboeien en voel mijn ademhaling gejaagd gaan en ik sluit genietend mijn ogen terwijl ik al neit eens meer pijn voel van dat schokapparaatje


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ik ben eventjes douchenxxx(K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik haal langzaam het apparaatje weg en streel zacht over haar clit.
    De luide kreun die het opleverd maakt duidelijk dat haar clit nu veel gevoeliger is.
    Ik grijns breed, haal de vibrator uit haar poes en duw hem in haar kontje.
    Ik duw weer drie vingers in haar poes, stoot er hard mee en likt en zuig aan haar clit.

    michiko:
    'ja papa wat mag ik doen' vraag ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Een luide kreun ontsnapt uit mijn mond en ik beweeg van genot
    Ik kreun luid van de pijn die door mijn lichaam raast als de te grote vibrator in mijn eigenlijk te kleine kontje geduwd word
    Ik begin wild te bewegen als ik genot voel na een paar seconden en beweeg mijn heupen kreunend over zijn vingers
    Zijn tong en mond op mijn clitje maken me echt helemaal gek
    Ik trek hard aan de boeien en blijf wild bewegen tot ik een felle pijn op mijn been voel
    Ik stop meteen, begin zacht te kreunen en krijg grote ogen als ik in zijn andere hand de zweep zie
    Een speelse grijns trekt over mijn lippen heen en ik begin weer te bewegen als hij de vibrator in en uit me stoot met een hele grote kracht

    Amaury
    'jij mag helpen het deeg goed plat te krijgen en als je figuurtjes wil, mag jij de figuurtjes maken' zeg ik


    HAPPY HALLOOWWEEEEEEEEN ;D(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(nerd)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    ' hoe moet je plat krijgen ppa en jaaa figuurtjes' zeg ik vrolijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3