• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk met grote ogen naar het mes en druk Haru tegen me aan.
    Ik kijk boos naar Selienna, wil wat zeggen, maar hou me in en negeer haar verder.
    Ik loop met Haru in mijn armen verder en ga op een stoel zitten.
    Haru zet ik op mijn schoot neer, pak zijn handjes vast en ik beweeg mijn benen tegelijk zodat hij hobbelt.
    'Hobbel paardje' zeg ik met een glimlach als ik naar hem kijk.

    Haru;
    Ik kijk vragend naar papa als hij mijn handjes pakt.
    Ik hou ze stevig vast en begin te krijsen van plezier.

    michiko:
    'ja papa' zeg ik half slapend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Droog begin ik mijn arm schoon te maken en ruim het mes op
    Ik loop naar de woonkamer, glimlach naar Haru, kijk doods naar Hue en loop naar boven
    halverwege de trap draai ik me om naar hem en kijk echt heel erg dood, geen emotie, helemaal niets is in mijn ogen te vinden
    'je slaapt maar op de bank' grom ik
    'en je moet blij zijn dat ik je zicht gewoon laat zitten, dat ik nog net niet boos genoeg ben je je zicht weer te ontnemen, want dat zal echt heel erg pijnlijk worden' zeg ik sadistisch en grijns iets

    Amaury;
    Ik maak Yue en Kenji ook zacht wakker
    'willen jullie koekjes en muffins?' vraag ik zacht
    Kenji;
    Ik word moeilijk wakke en kijk naar papa
    'eghh, ja.... lekker' mompel ik moe


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'ja lekker' mompel ik
    michiko:
    rustig pak ik een muffin


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    'Michiko heeft wel het meeste gedaan hoor, ze heeft echt goed geholpen' zeg ik glimlachend en aai door haar haar
    'Kwnji;
    Ik pak een koekje en begin er genietend aan te knagen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'goed hoor lieverd' zeg ik en neem een hapje van de muffin
    michiko:
    'jummie; zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    'Goed. Kan mij niets schelen en als je denkt er beter van te worden om mijn zicht weer af te nemen en me pijn te laten lijden, dan best. Je word er zelf niet beter van' zeg ik zuchtend.
    Ik ga rustig verder met Haru en speelt vrolijk met hem.
    Ik snap eigenlijk niet wat ik fout heb gedaan.
    Ze wou het allemaal zelf, ik heb gewacht toen ik eigenlijk gewoon weer naar binnen wou stoten en ik heb sorry gezegt.
    Ik zucht eventjes. Het zal allemaal wel. Als ze niet in mijn buurt wil zijn moet ze het lekker zelf maar weten.

    Haru;
    Ik kijk met stralend oogjes naar Hue en krijs van plezier.
    Ik schrik even als ik ineens tussen zijn benen inval en krijs dan weer vrolijk als hij het daarna nog een paar keer doet.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 18:38 ]

    Amaury;
    Ik geniet een beetje van de stilte als ik een koekje eet
    Kenji;
    Ik knabbel heerlijk van mijn koekje

    Selienna;
    Ik grom zacht en knijp hard in het hout van de leuning
    'Dat ik het zelf wilde, is omdat ik verliefd ben op jou en pijn kan omzetten in genot... Maar als ik zowat stik in die vriend van je, wil ik stoppen om op adem te komen... Maar als je dan emotieloos; 'Sorry. Maar zo heb ik er geen zin in Selienna..' zegt en weg loopt, logisch dat ik boos word!' snauw ik naar hem
    Ik ben echt heel erg boos nu!
    Mijn ogen zijn pikzwart en mijn haren vallen tot onder mijn kont
    Ik kijk hem serieus en doods en emotieloos aan terwijl ik op een antwoord wacht
    'als je denkt dat ik dit voor mezelf doe, heb je het fout... Deels... tuurlijk, die bdsm doe ik omdat ik het lekker vind, maar seks ook omdat ik graag nog wel een kind wil.. maar.. laat maar... het hoeft al niet meer... Haru was blijkbaar een fout.. Hoe lief hij ook zijn mag, hij heeft wel onze beginnende relatie verpest..' zeg ik en merk gewoon dat er 1 emotie in mijn ogen gedrukt staat; verdriet
    Maar ik weet ergens dat hij zich er niets van aan trekt, dat hij me gewoon weg wil laten rotten
    Ik ren omhoog en gooi mijn deur met een harde klap dicht terwijl ik me op bed laat vallen, terwijl er 1 enkele, eenzame traan over mijn wang rolt


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:'heerlijk' lach ik
    michiko: 'mooi' lach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik schrik door het geschreeuw en de harde klap en begin te huilen.

    Hue;
    'Geweldig.. Nu huil jij ook' zucht ik en probeer hem te troosten.
    Ik kijk nog even naar de trap waar Selienna net nog stond en slaak een diepe zucht.
    Ik kan ook niet gelopen dat ze zo over Haru denkt.
    Ze leek zo gelukkig met hem te zijn, maar nu geeft ze hem de schuld van de pijn die ik haar geef.
    Ik slaak een nog een diepe zucht en kijk naar Haru.
    'Misschien is het beter voor ons om te gaan knullie.. Mama.. Houd niet meer van ons' zeg ik zacht met een gebroken stem.
    Ik leg hem neer op de bank als hij rustig is en loop naar boven.
    Ik open de kamerdeur en kijk even naar het ineen gerolde lichaam op bed.
    'Het spijt me Selienna.. Ik wist het niet, dat je nog een kind wou en als je me had gezegt dat je op adem wou komen had ik het misschien begrepen' zeg ik zacht.
    'Maar als je door zo een ruzie vind dat het Haru's schuld is en ze er zo te horen klaar mee bent, ga ik wel met hem weg' mompel ik.
    Ik kijk nogsteeds naar het opgerolde lichaam wat nog geen geluid of bewegen heeft gemaakt en laat mijn hoofd hangen.
    'Tot zien Selienna..' fluister ik en loop naar beneden.
    Ik trek mijn broek en shirt aan, til Haru op en loop met hem het huis uit.

    Amaury;
    Ik geniet van de koekjes 'echt lekker liefje' zeg ik lief tegen michiko
    kenji;
    'heeeeerlijk zusje!'

    Selienna;
    ik luister stil naar zijn woorden en laat nog een traan ontsnappen
    ik geef Haru niet de schuld, maar ik ben bang dat het door hem komt...
    ik blijf nog steeds stil en lig ook stil, omdat ik mijn hart in duizend stukjes voel breken daardoor
    als ik de deur dicht hoor gaan voel ik ineens een hele erge pijn van mijn hart door mijn lichaam razen
    alsof mijn lichaam uit elkaar getrokken word en mijn hart met tandenstokers word lek geprikt
    ik begin te schreeuwen van de pijn en rol me zo ver als ik kan op in een bal
    ik hou mijn armen stevig om mijn borst geklemd en schreeuw luid van de pijn
    ik krijg nauwelijks adem!
    ik schok heel erg, laat de tranen rollen en probeer adem te krijgen wat tot een haperig resultaat lijd


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:' mooooooooooooi' kir ik
    yue;zacht gaaap ik weer


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik kijk verbaasd naar papa en veeg de traantjes bij zijn wangen weg.

    Hue;
    Ik slik eventjes en kijkt met een zwakke glimlach naar Haru.
    'Er is niets kleintje.. Papa heeft gewoon iets in zijn ogen' zeg ik zacht.
    Als ik geschreeuw hoor, draai ik me gelijk naar het huis.
    Ik overweeg om door te lopen, maar ren toch terug naar het huis.
    Haru zet ik neer op de bank, zet snel de tv voor hem aan en zet het op een kindernet.
    Ik ren gelijk door naar boven en storm de kamer van Selienna in.
    Ik ren naar het bed, zak er met mijn knieën naast en schud Selienna door elkaar.
    'W-Wat er is? Liefje?!' schreeuw ik paniekerig en kijk haar met waterige ogen aan.

    Amaury;
    Ik glimlach en kus Yue zacht
    'ga maar slapen love, ik let wel op de kleintjes zolang ze wakker zijn'
    Kenji;
    ik gaap ook zacht
    'mag ik ook slapen papa?mama?' vraag ik zacht en wrijf in mijn oogjes

    Selienna;
    Ik krijg nog steeds nauwelijks adem
    Mijn hart doet iets minder zeer, maar als nog is het niet genoeg af gezakt om te stoppen met schreeuwen van de pijn
    Tranen rollen met hoge snelheid over mijn wangen en ik rol me meteen weer op als een bal als hij me los laat
    Ik voel de pijn steeds meer afnemen, maar als het gestopt is, is het nog niet over
    Ik krijg normaler adem, hoef mijn borst niet krampachtig vast te houden en hijg heel erg
    Ik grijp hem vast en klamp me heel krampachtig aan hem vast, niet van plan hem los te laten
    Er rollen nog steeds tranen over mijn wangen en ik verberg mijn gezicht helemaal in zijn nek
    'L-L-L-L-L-Laat m-me niet aa-a-a-alleenn...' breng ik met heel veel moeite uit en krimp weer heel erg in elkaar als mijn hart weer begint te branden


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue" sleeps
    michiko: 'allemaal slaapie doen' gaap ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3