• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury
    Ik merk het en til haar zacht en voorzichtig op
    'wil je even slapen lieve schat?' vraag ik zachtjes en streel haar rug


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko"
    'graag papa' zeg ik moe en gaap even


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik grom eventjes boos.
    Pak opnieuw haar haren vast en trek haar naar me toe.
    Ik breng mijn gezicht naar de hare en kijk haar duister aan.
    'Jij was degene die het zo graag wou.. Dan ga je luister je ook..' grom ik en boei haar handen aan elkaar.
    Ik houd haar minder stevig vast en wacht tot ze zelf verder gaat. Ik ga haar niet dwingen.

    Amaury;
    Ik grinnik en loop naar de kamer van mij en Yue
    'wil je bij ons slapen??' vraag ik lief en wacht even voor haar eigen slaapkamertje


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'ja graag' gaap ik moe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik kreun weer pijnlijk en begin langzaam emotieloos en ook duister te kijken
    'dat wil niet zeggen dat je me gewoon kan laten stikken' sis ik en ruk zonder moeite mijn handen los uit de boeien
    'ik wil dat je even wacht zodat ik op adem kan komen en niet stik in je lul' zeg ik zonder enige emotie
    Ik staar hem bijna doods aan maar blijf wel braaf liggen omdat ik niet wil stoppen, maar hem wel duidelijk wil maken dat ik onderdanig wil zijn, maar ook mijn grenzen heb....

    Amaury;
    Ik loop naar mijn kamer en leg haar op bed neer
    'Ga maar slapen lieve schat, papa zal zometeen komen met de muffins en koekjes, oké??'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: -sleeeeeeeeeeept-


    hahah en ik ben eten xxx


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    ik loop naar beneden en hou de koekjes en muffins in de gaten

    Eet smakelijk schatxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Zeg dat dan gewoon op een normale manier' grom ik.
    Ik zucht even, haal de vibrators uit haar en zet ze uit.
    Ik duw haar zonder pardon op haar rug, duw mijn hand in haar en haal het balletje eruit.
    Ik veeg mijn hand schoon, doe mijn boxer aan en duw mijn harde vriend erin.
    'Sorry. Maar zo heb ik er geen zin in Selienna..' zeg ik zonder emotie en loop bij het bed weg.

    .... michiko: slaapt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grom luid en krabbel overeind
    Ik negeer de steken die mijn billen uitzenden van de zweepslagen, of eigenlijk tikken, maar het deed zeer en kleed me aan
    Ik loop naar beneden, negeer Hue en loop naar de kamer
    Ik pak een appel en eet het op terwijl ik weer wat gehuil uit de kamer hoor komen waar Haru ligt
    'jij gaat maar' grom ik laag en gooi de appel met een hoge snelheid de ton in


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik werp een boze blik op Selienna en rool met mijn ogen.
    'Het is ook jou kind' grom ik haar toe.
    Ik negeer het verder en loop naar boven toe.
    Ik open de kamer deur en kijk met een zwakke glimlach naar het kleine jongetje dat overeind in zijn bedje staat.
    Ik loop naar het bedje, til Haru eruit en wieg hem zachtjes.

    Haru;
    Ik huil hard en klauter overeind.
    Als ik papa in de deuropening zie verschijnen, kijk ik hem met waterige oogjes aan en houd mijn armpjes omhoog.
    Als hij me optilt, klem ik mijn armpjes en beentjes om hem heen.

    Selienna;
    'dat weet ik heel erg goed Hue' sis ik boos
    Ik grom geïrriteerd en begin uit verveling in mijn arm te snijden met een mes
    Doe ik wel vaker, dus, ik snij precies in de littekens in mijn arm waar ik me al eerder uit verveling heb zitten snijden...
    Ik zucht diep en gooi het mes precies naast het hoofd van Hue als hij binnen komt
    Ik grijns breed en kijk onschuldig
    'sorry liefje' zeg ik schijnheilig en laat het mes terug komen
    Ik geniet en ril even van de pijn die door mijn arm loopt en kijk naar de hoeveelheid bloed die eruit loopt

    Amaury;
    Na een tijdje zijn de muffins en koekjes klaar en haal ik ze eruit
    Ik doe een laagje glazuur over de koekjes en laat ze even koelen zodat het glazuur hard word
    Dan doe ik alles in schaaltjes, neem wat drinken mee en loop naar boven


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: word wakker


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik glimlach, zet alles neer en streel door haar haren
    'lekker geslapen liefje?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin