• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Een grijns trekt over mijn lippen en geef haar een corrigerende tik met de zweep.
    Ik lik langs mijn lippen, duw nog twee vingers in haar en speels weer met haar clit.
    De vibrator stoot ik hard in haar en ik stoot ook met mijn vingers in haar.
    Ik word steeds harder door haar gekreun en doe moeite haar niet gelijk hard te nemen.

    Happy Halloweeeeeeeeeeeeen!!!!!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 7:42 ]

    Amaury
    Ik geef haar de deegroller en help haar een beetje met het platmaken van het deeg
    Als dat klaar is geef ik haar een heleboel figuurtjes en glimlach
    'veel plezier, wel voorzichtig doen, papa gaat alvast het beslag voor de muffins maken, oke?'

    Selienna;
    Ik hijg zwaar en snak naar meer
    Meer pijn!
    Ik kijk hem smekend aan en krijg het haast niet over mijn lippen door het gekreun
    'M-M-Meer........ I-I-Ik wil m-m-meeeeeeeer sp-sp-speeltjes' kreun ik luid en beweeg weer heel erg wild
    Een felle pijn vanuit mijn poesje laat me duidelijk worden dat ik daar een tik op gekregen heb en kreun gigantisch luid en beweeg mijn heupen heel erg


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'ja pappa' zeg ik en begin de koekjes uit te steken tot er niet meer kunnen' en nu papap' vraag ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik grijns breder, laat los en geef een tik op haar poes.
    'Er word hier niet gesmeekt liefje... Ik ben hier de baas nu' grijns ik breed en loop naar de kast.
    Ik pak nog een vibrator en andere speeltje.
    Een klein balletje dat trilt, zet ik aan en duw het in haar poesje.
    De andere vibrator duw ik hard in haar poes en stoot er heel erg mee.
    Ik laat ze los en maak de handboeien los.
    'Beweeg de vibrators terwijl je mij pijpt' grijns ik breed en heb de zweep alweer vast.

    Oké nu echt gaan (K)(K)(K)(K)

    Amaury;
    Ik kneed het deeg nog een keer en rol het weer plat.
    'zo kun je er nog een paar meer uit maken' zeg ik glimlachend

    Selienna;
    Ik kijk hem hijgend aan en grijns bij het balletje
    Ik kreun zachtjes als het in me verdwijnt en veel luider als een 2e vibrator mijn lichaam ingeduwd word
    Ik ga zo snel mogelijk voor hem zitten en begin hem te pijpen terwijl ik de vibrators in me beweeg
    Het gaat moeilijk, maar het lukt me wel
    Ik geniet echt volop dat ik door hem gebruikt word en pijn lijd
    Dat balletje wat continu tegen mijn baarmoedermond aan trilt, laat me luid kreunen en doordat de vibrator er elke keer tegen komt, voel ik de trillingen meer
    Ik heb het gevoel dat ik het begeef van pijn en genot, maar ik wil nie toegeven, tenzij.....
    Tenzij ik er nog meer door gestraft word, en dat wil ik well.......


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    eerst leg ik de koekjes op het bakpapier en maak er dan nog meer


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Haar warme lippen om mijn vriend laten me luid kreunen van genot.
    Ik leg een hand in haar haren en kreun genietend.
    Wanneer ze te langzaam gaat voor mijn gevoel geef ik haar een paar tikken met te zweep.
    Een brede grijns trekt rond mijn gezicht als ze er luid door kreunt.
    'Sneller' zeg ik op een bevelende manier en geef nog een tik.

    Amaury;
    Ik kijk glimlachend toe en begin alvast met een beetje glazuur te maken

    Selienna;
    Ik kreun hees en klap bijna uit automatisme mijn kaken op elkaar, niet verstandig lijkt me...
    Ik ga sneller maar weer langzamer omdat ik gewoon niet kan pijpen als mijn poesje en kontje zo... Verwend worden!
    Ik kreun zacht als hij me nog een tik geeft en kijk hem met wat moeite aan met een blik; je-mag-in-mijn-mondje-stoten-zoals-mijn-poesje
    Ik grijns als hij harder word en voel hem meteen stoten in mijn mond
    Even een beetje moeite met ademhalen, maar ik adem door mijn neus en blijf hard en ruw de vibrators in me duwen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'papa ik ben klaar' zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik grom rolt over mijn lippen als ik harder word.
    Ze maakt me helemaal gek als ik al zo naar haar kijk.
    Omdat ik weet dat ze het wel degelijk lekker vind, geef ik haar een paar tikken met de zweep op haar billen.
    Ik stoot hard in haar mond en kreun hees.

    amaury;
    'goed zo liefje, leg ze maar op de plaat, dan schuif ik ze in de oven'

    selienna;
    ik kreun luid tegen zijn vriend aan en lik over de hele lengte als hij helemaal in mijn mond zit
    Ik geniet van de tikken en voel mijn billen helemaal gloeien
    met een luide kreun kom ik klaar en ik zak neer
    zijn vriendje glijd uit mijn mond en ik haal hoestend adem
    heerlijk dit gevoel! ik hijg heel erg en wil echt veel en veel meer!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'al gedaan papa' zeg ik lief


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury
    'goed zo liefje' zeg ik grinnikend, pak de plaat vast en schuif het voorzichtig in de oven
    Ik ga weer goed staan en pak het beslag en de bakvormpjes voor de muffins
    'doe jij het er voorzichtig in met een lepel?' vraag ik en geef haar een soort pollepel


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik schud even grommend mijn hoofd en kijk haar strak aan.
    Ik geef haar een harde tik op haar billen en kijk heel streng.
    Ik pak haar bij haar haren vast, trek haar omhoog en duw mijn vriend tegen haar lippen aan.
    'Verder liefje.. Ik ben nog niet gekomen' zeg ik hees.

    michiko:
    'ja papa' zeg ik en doe het er in 'mag ik de kom leeglepelen zo' vraag ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3