• Maar niet heus. :')

    Gisteren zat ik in de trein met mijn o-zo geliefde ex en hij ging expres naast mij zitten, damn it. :C
    Ging hij de hele tijd me aanraken en me aan het lachen te maken - maar dat lukt niet, aangezien hij geen gevoel voor humor heeft.
    Ook heeft hij geprobeerd om me weer opnieuw uit te nodigen om weer "te praten over ons" en hij deed net alsof hij een charmante gentlemen was. Ik ben natuurlijk niet helemaal gek en heb heel koel gereageerd op zijn toespelingen. Hij probeerde me zelfs jalóérs te maken door te zeggen dat hij nu met een collega aan het praten is. (Die collega wist zelf van niks, ze heeft hem alleen maar gefeliciteerd met zijn verjaardag :'D)
    O god o god. Wat is het ook wat.
    Blijkbaar laat hij het er niet bij zitten en wil hij me weer inpalmen. Hell no, boy.

    Wie heeft er ook last van mensen die zich maar blijven opdringen? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    You go girl!
    Nee. Voor de zomervakantie gezegd tegen de jongen waarmee ik aan het daten was dat ik hem niet leuk vond. Na de zomervakantie had hij alweer een ander :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je gaat er wel heel goed mee om :)

    Nee, ik heb er geen last van op het moment, maar geloof me, ik ken het. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Yeah, zo hoort 't! Deze jongen moet gewoon accepteren dat jij hem niet terug wilt. End of story.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gelukkig niet (:
    Goeie reactie, overigens.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Echt slecht van hem. Bah, irritant ventje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    M'n ex wilde me ook een tijdje terug, a long long time ago. In the end zijn we vrienden geworden. Opgeblazen ego's... can be annoying as fuck. Gelukkig kennie d'r een naald in prikken om jezelf wat ademruimte te geven :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Is het die jongen van je werk die je zo geweldig vond?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Is het die jongen van je werk die je zo geweldig vond?

    Waarmee ik twee maanden heb gehad, ja. En waarmee het nu al twee weken uit is, godzijdank.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cloelia schreef:
    Gelukkig niet (:
    Goeie reactie, overigens.


    life is awesome

    nerveus schreef:
    Je gaat er wel heel goed mee om :)

    Nee, ik heb er geen last van op het moment, maar geloof me, ik ken het. ;)


    26 - 02 - '16

    Damn, goed dat je daar van af bent hoor. En nee, gelukkig niet. Wel eens gehad, maar uiteindelijk kappen ze wel wanneer je 'nee' blijft zeggen.


    You are beautiful, you are love.

    Gelukkig niet. Mijn zusje daarentegen wel.
    Op vakantie was er iemand van achttien die het nogal overduidelijk maakte dat hij haar wel zag zitten. Ze is zelf veertien en zag hem absoluut niet zitten, ze ging dus niet op hem in. Nou ja, hij had haar e-mailadres, zij die van hem. Heeft hij haar een maand geleden dus een mail gestuurd om te vragen of ze in de herfstvakantie wilde afspreken. Hij woont aan de andere kant van het land en ze is zelf pas veertien. En hoe duidelijk ze ook maakte dat ze niks met hem wilde beginnen, hij bleef het proberen. Ik heb geen idee hoe het is afgelopen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Two schreef:
    Yeah, zo hoort 't! Deze jongen moet gewoon accepteren dat jij hem niet terug wilt. End of story.


    -

    Haha klinkt als een geweldige jongen :'D


    -

    Barnabas schreef:
    (...)
    Waarmee ik twee maanden heb gehad, ja. En waarmee het nu al twee weken uit is, godzijdank.

    Ik was nieuwsgierig,dus was ik even in je oude topics aan het neuzen. En nu snap ik die 'godzijdank ' op het einde.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.