• Oké, zoals je al hebt kunnen lezen in de titel: ik heb een probleem. Ik kan gewoon niet kiezen tussen twee verhalen, en ik heb echt hulp nodig!
    Mijn verhalen waar ik niet uit kan kiezen zijn:

    "The Survival Game."
    Alexah krijgt een mailtje met een advertentie van een overlevingsspel. Eerst gaat ze er niet op in denkend dat het een virus is, maar die zelfde avond ziet ze diezelfde advertentie ook in een krant staan. Eigenlijk twijfelt ze nog, maar haar broer weet haar uiteindelijk toch over te halen. Als ze eenmaal aan het spel begint, pakt het heel anders uit dan gedacht...

    12+
    Onbekende personen
    Actie
    Avontuur



    "Survival Camp In The Middle Of Now ware."
    Alexah gaat met school op kamp. Eerst heeft ze er helemaal geen zin in, maar al in de eerste nacht blijkt het toch een ander kamp te zijn dan normaal. Alsof dat nog niet erg genoeg is, komt iedereen van haar groepje te weten wat er met haar aan de hand is. Zal dit ooit nog goed aflopen? en zullen ze hier nog levend uitkomen?

    12+
    Onbekende personen
    Actie
    Avontuur


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    *nowhere.
    En ik vind het eerste leuker klinken.


    Ex astris, sciencia

    Eerste.


    You are beautiful, you are love.

    Mulford schreef:
    *nowhere.
    En ik vind het eerste leuker klinken.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik vind ook de eerste leuker klinken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ik de tweede klinkt wat spannender:)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Tweede, maar de eerste klinkt idd leuker, misschien moet je combineren. Een overlevingsspel in een kamp ofzo. Dat de mensen die deelnemen aan het kamp het spel verzinnen, maar dat het op iets anders uitloopt (:


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef op 1 nov 2012 - 20:41:
    Tweede, maar de eerste klinkt idd leuker, misschien moet je combineren. Een overlevingsspel in een kamp ofzo. Dat de mensen die deelnemen aan het kamp het spel verzinnen, maar dat het op iets anders uitloopt (:


    mmm... misschien is dat idd leuker!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.