• Wat draag jij het liefste als het draaid om kleding en schoenen ? Ik zelf draag kwa kleding graag skinny jeans, truitjes met zo open vestje er op, nikes ( voor die combinatie moet je is kijken op mijn weblog dan snap je mijn stel wel www.sammyxjoe.web-log.nl) verder draag ik ook graag op zijn tijd een jurkje,laarzen, pumps, en niet te vergeten mijn fake uggs oftwel mijn fuggs ik heb zelf geen idee hoe ik deze kleding styl moet maar men zegt dat dit street-style heet dus ik sluit me daarbij aan. Wat is jullie styl ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Mijn kledingstijl? Gecombineerd bij myself. Weinig Urban de laatste tijd. Kreeg weer veel het woord Nepneger naar me hoofd gegooit enzo en vond die stijl niet meer zo leuk. :S.

    Zwarte jas van Jack & Jones met bondkraag. ( Nep natuurlijk want ben zwaar tegen echt bond )

    Bjorn Borg schoenen.

    Heel wild haar. (Zo wild dat het geil is :$)

    Vaak donkerblauwe spijkerbroek. Net alsof die nat is zegmaar.

    Bjorn Borg boxer er niet extreem opvallend bovenuit maar een klein randje.

    En natuurlijk een All Star schoudertas ( Op school dan he ) ;).

    Eerder een Basketball cap. Nu haast nooit meer.


    En like dit is buiten. Laten we het eens hebben als ik gewoon in de klas zit ofzeuw.

    Vaak een Hoodie vest aan. Of witte vest met krantenshirtje eronder.

    Dezelfde Bjorn Borg schoenen.

    Dezelfde kleur broek. ( Heb veel in die kleur )

    Ook nog steeds een Bjorn Borg boxer. ( Heb ik ook veel )

    Hetzelfde wilde haar. ( Je weet wel dat geile kapsel. Dat zeggen sommigen xD )

    En errug vaak een telefoon in mijn hand ^^.


    En niet te vergeten.. Een D&G ring om mijn duim :D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    eige styl maar komt denk het meest in de buurtvan skater ;)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    voornamelijk zwart
    en ehm
    ik lieft mijn zwarte laarzen met hak
    en naja ik draag nooit rokken of jurken bah


    Why don't you break my heart

    emo/eigestyle,, kwa kleding,, amar ik draag graag skinny maar ook grag wijde broekenxD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    soms een Tomivest

    Huh? Tomi van Battlelore? Ken je die band? Heeft hij shirtjes O.o
    Hij heeft trouwens ook een youtubeaccount.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb veel zwarte kleren ^^
    en ik draag gewoon wat ik lekker vind zitten :V


    I don't need words to feel those lips.

    Skinny jeans (zwart/wit/blauw)

    T-shirt met een leuke/grappige print

    Allstars of pumps

    M'n haar; Kzout graag willen toeperen,maar daar heb ik het haar niet voor :´[

    En als het koud is nog een leuk vestje.

    ________________________________________________
    MEREL STYL

    =

    MYSELF (Misschien beetje emo ofzO)

    soort combinatie van Scene en Emo..!^^
    Eingelijk mijn eigen stijl,, wordt daar wel voor aangesproken maar het kan me niet bommen!!x'D


    Life is a climb, but the view is great <3

    Mijn is mezelf


    maar als ik mezelf in een hokje moes douwen was het een mengelmoes van: Skate, Goth en Alto



    You can never wear to much black

    een mengelmoes van: Skate, Goth en Alto

    Dan komt uw stijl dicht in de buurt van die van mij...


    No growth of the heart is ever a waste

    de NOUKSTYLE, owyeah!


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    uhmm meestal een broek/skinny
    mett shirt/vest/trui

    en dc shoes:D


    <3

    Ik heb niet echt één bepaalde kledinsstijl. Ik zie er altijd anders uit. Vandaag had ik een rood-zwartgestreept truitje aan, een zwarte skaterbroek, een das en een 'Tom-pet'(die is trouwens afgepakt door de tuchtprefect, omdat ik hem ophad in het schoolgebouw, en als ik mijn pet wou gaan halen, was die sukkel al naar huis. maar dat doet er niet egt toe). Morgen draag ik mss weer iets helemaal anders. Hangt er gewoon vanaf. Ik experimenteer graag. Zolang het maar origineel is en niet 'meeloop-achtig'. Als je snapt wat ik bedoel... Het enige wat ik altijd opdoe, is schmink. Het zal niet vaak voorkomen dat ik geen schmink opdoe voor school.


    Got up on the wrong side of life today

    Ik draag vooral Zwarte shirts met soms een [niet te opzichtige] print, zwarte truien(metprint) of vesten(metofzonderprint) [soms oversized], broek; gewoon [skinny!]jeans of een gekleurde met een print [bijvoorbeeld roodgeruit, of zwart met sterretjes, maar niet te blij ofz..] riem met studs, schoenen afgetrapte zwart fake allstars met gekke veters erin of blauw geruite vans :3 Ik mijn haar doe ik nooit wat ofz [/vind dat lelijk]. Soms een sjaaltje of een paar fluobandjes, handschoenen of armdband met studs ofz. ;3
    En, Nei, kleding in mijn fb is niet ala mij, maar kleurtjes en stuff staan altijd leuker op fotos, plus dat mijn camera faalt bij zwarte truien en stuf bij zwart haar :'P Wordt nogal één geheel x]


    Mew <3

    Shirtjes met printen of teksten, vesten in een effen kleur of met hartjes, tennisschoenen van K-Swiss (Wil Allstars :() arafat sjaal, een staart in me haar en voila! XD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!