• Wat draag jij het liefste als het draaid om kleding en schoenen ? Ik zelf draag kwa kleding graag skinny jeans, truitjes met zo open vestje er op, nikes ( voor die combinatie moet je is kijken op mijn weblog dan snap je mijn stel wel www.sammyxjoe.web-log.nl) verder draag ik ook graag op zijn tijd een jurkje,laarzen, pumps, en niet te vergeten mijn fake uggs oftwel mijn fuggs ik heb zelf geen idee hoe ik deze kleding styl moet maar men zegt dat dit street-style heet dus ik sluit me daarbij aan. Wat is jullie styl ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik draag meestal gwn waar ik zin in heb

    kneig een beetje na de antiquity gothic...(A)

    Ik ben Punk
    Ik ga een hanekam zetten, niet zo scheren ofzo, mijn haar egwoon recht zetten ^^.
    Ik draag een oud hemd met allemaal bands op.
    Met daaronder een zwart truitje.
    een zwarte skinny en zwarte allstars.

    Op scholen noemen ze me Emo enal ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.

    ik draag hèèl graag kleedjes (vooral gele(H))

    flechy hakken [ ook liefst geel, maar zelf heb ik er geen.. (huil)]
    ik haat gwn een jeans te dragen xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    ik heb vaak zwart aan :3, en heb gewoon mn eigen stijl :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Naked muahaha (duivel)
    Nee nee, gwn skinny zwart / grijs
    en dn vr de rest kleurige dingen.
    Maar myn ogen zijn wel alty zwart gdn X x.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Lange donkere jeans, t-shirt, leuk warm vest en All Stars.
    En het liefst draag ik dan nog van die grappige sokken x') Met koeien erop of zo ^^


    One man's fun is another's hell.

    + Ik draag bijna altijd lange broeken, zelfs in de zomer :')


    One man's fun is another's hell.

    Lelijke Spijkerbroeken <33 En Bandshirtjes, My Chemical Romance, Iron Maiden, Bullet for my valentine, Linkin Park enzz.
    Schoenen; Allstars of een soort kisten.
    Iron Maiden polsband, leren polsband met riempjes, kapot horloge ^^ en kettingen, 2oorpiercings en geen oorbellen whaha. Ik haat die dingen ;S


    Caution first, always.

    Eclectisch :P
    Mengeling van vanalles dus. Ik ben helemaal gek van street, maar ook van punkstyle en scene, en soms mag het ook eens wat chiquer met jurkje & laarsjes.
    Echt zo'n beetje vanalles :P Ik zou mij nooit bij één stijl kunnen aansluiten, het hangt een beetje af van m'n mood...
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    mijn stijl valt onder scene,,
    maar ik geef er wel een eigen tint aan zegmaar XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Een spijkerbroek met een shirt erop. Heel simpel.


    Life is hard and then we die

    immer skinny jeans, zwarte allstars met gekleurde veters maar wil van die vet felle Nikes kopen, en vaak vesten of shirtje eronder met leuke tekst en veel felle kleuren. Ik hou niet van armbanden/ringen maar ben in love met leipe kettingen. Muzieknoot/glazen hart/roze dobbelsteen/ya know that stuff en like dat combineer ik zo dat ik de ene dagurban ben en de volgende dag kinda scene =') but my hair doesnt do poef like that...


    BAM!

    Ookal mag je het tegenwoordig niet meer zeggen, het komt nog het meest close to emo [en dan niet de roze-kroontjes-wemoversie] maar gewoon skinny's en dan een shirt met vest, meestal zwart ofz. En dan sommige dingetjes nog wat punk achtig, of heel soms goth-ish. Soms wel eens wat oversized dingen O:
    But yeah, ik noem mezelf altijd gewoon wemo.
    So yeah, I'm wemo.


    Mew <3

    my one style :P

    ik ben gewoon mezelf whaha:P

    xx

    Oké, ik zal zeggen hoe je mijn kledingstyl krijgt:
    - Gooi al je kleren op een hoop,
    - Trek er dan vanalles uit
    Tada x3
    Nee, zo erg is het nou ook weer niet... Al combineer ik wel veel. Ik heb ook niet echt 1 bepaalde styl, iedere dag weer wat anders =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.