• Wat draag jij het liefste als het draaid om kleding en schoenen ? Ik zelf draag kwa kleding graag skinny jeans, truitjes met zo open vestje er op, nikes ( voor die combinatie moet je is kijken op mijn weblog dan snap je mijn stel wel www.sammyxjoe.web-log.nl) verder draag ik ook graag op zijn tijd een jurkje,laarzen, pumps, en niet te vergeten mijn fake uggs oftwel mijn fuggs ik heb zelf geen idee hoe ik deze kleding styl moet maar men zegt dat dit street-style heet dus ik sluit me daarbij aan. Wat is jullie styl ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    mezelf.xd


    AAP

    Ik vind dat je niet kan zeggen wat je 'bent'
    ik wet niet wat ik ben noem me faker noem me poser
    ik ben ik en het balt me niks wat iemand vind.
    Meestal flashy gele shirts met donkere skinny's donkergrijze allstars mat 2 verschillende veters of me DC's en felle kleding.
    wat ik soort van zou zijn kan me niks schelen ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    + Ik draag bijna altijd lange broeken, zelfs in de zomer :')

    Bij mij idem dito. In Frankrijk verklaarden ze me voor gek toen ik met 30 graden nog in een lange broek rondliep. Misschien ben ik dat ook wel maar schijt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mezelf! :]

    Dat betekend;
    voornamelijk een skinny, meestal grijs of zwart, en een lekker los shirt. All Stars of andere sneakers eronder, vest aan, zo'n arrafatsjaalding & Voila; Astrid!;D


    Underdog, just look at the mess you made.

    Iedereen denkt datk emo ben ><.
    Ma das nie Ö
    Ik draag skinny's (geen domme felle kleure, gewoon jeans), all stars en dan een fel topje/t-shirt erboven om ht wat op te fleuren en dan mijn donkergrijze jas met witte wollies :').

    :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    eigen style, :D

    khou van skater, gewoon leuke kleding^^, vesten weetikhet EN HANDSCHOENTJES VERSLAAFD><


    We're the caitlins ><

    eigen style,

    vooral donker (rood.zwart.donkerblauw) vesten en spykerbroeken/skinny's met altijd sneakers en handschoentjes.


    Geen woorden, maar daden.

    Gewone jeans die lekkr zit, een T-shirt dat ik leuk vind en een hoodie,

    gewoon dus xD

    'k wordt wel uitgescholden voor emo,
    maar da's hun probleem, nie het mijne xD


    Moof

    michelle stijl xD

    Overwegend zwart.

    Zal wel een wat betere beschrijving neerpleuren, deze suckt -.-
    Meestal vesten maar geen al te drukke print, of een zwarte trui oid met een (skate)broek eronder. Ik heb haat aan skinny's. Heb het een keer geprobeerd maar.. nee. Schoenen meestal iets van converse instappers of laarzen als het koud is. Weinig accessoires (je ziet me niet met Hello Kitty kroontjes rondlopen) en als ik make up draag basic zwart. Soms kanten handschoentjes.
    That's it.


    No growth of the heart is ever a waste

    hangt er van af, hoe mijn humeur is die dag. (:


    Some people make the world special just by being in it

    Laat ik vaag zijn zoals altijd: vanalles, maar vooral veel dingen afgeleid uit mijn muziekstijk (rock-punk-emocore-whatever) en de huppelkutjes noemen me emo. Maar wat dan ook x'D! Ik ben daar eigenlijk niet zo mee bezig :'D


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    bijeengeraapte shit?

    Zwarte skinnys of wijde broeken.
    Shirtje erop, hoodie erover.
    En klaar.
    Ik wordt wel uitgescholden voor emo. Ze vinden me blijkbaar heel interessant.


    we were young but we were blind.

    Beetje EMO


    You're My Obsession <3