• Wat draag jij het liefste als het draaid om kleding en schoenen ? Ik zelf draag kwa kleding graag skinny jeans, truitjes met zo open vestje er op, nikes ( voor die combinatie moet je is kijken op mijn weblog dan snap je mijn stel wel www.sammyxjoe.web-log.nl) verder draag ik ook graag op zijn tijd een jurkje,laarzen, pumps, en niet te vergeten mijn fake uggs oftwel mijn fuggs ik heb zelf geen idee hoe ik deze kleding styl moet maar men zegt dat dit street-style heet dus ik sluit me daarbij aan. Wat is jullie styl ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Overwegend zwart. Altijd een skinny aan :') Best vaak bandshirts enzo.

    Oftewel 'Emo'. Volgens mijn klasgenoten, dan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    black, lonely black
    ... gothic girl X3

    xwart met een felle kleur mijn nep all stars en veel sieraden een beetje goth/emo/skater

    Ik vrij Klassiek Modieus, gewoon, opvallend, stijlvol en mooi XD

    haha

    na, heb nie echt een stijl

    ben gewoon mezelf, ma meestal draagk TOEVALLIG! hetzelfde als mijn vriendinne

    -T-shirt (meestan vn TH)
    -jeansbroek (ma geen skinny!!! kank nie tege!!)
    -allstars

    Drage mn vriendinne en ik gewoon altijdxD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    K heb nie egt bepaald kleding stijl k draag gwoon wt k lkkr vind zitten Njaa maa k hou t liefst vn Broeken Veste en sportsgoene en k draag geen rokjes xD

    Gewoon, waar ik zin in heb. Soms zwart, soms wit, soms roze ... soms blauw. Huppakee.


    History is not hatred.



    Oftewel 'Emo'. Volgens mijn klasgenoten, dan.


    Ooh don't get me started. Gister op msn hadden we zo'n vage discussie over emo's en zakmessen x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben emo


    T O K I O H O T E L < 3

    Waha i'm just me, myself nd ii.
    Sorry voor diegene die heir zitten te zeggen van hunzelf dat ze emo ijn maar dat vind ik wannaB's ^^ [/Mijn mening]
    Of volgens vele ben ik ook emo/gothic door mijn [/HIerkomt het!] BLOKJESRIEM! oO -.-

    k draag vral trainingsbroekee 'nd skatebroekee met n vest(vral donkr) 'nd mn nikes


    Geen woorden, maar daden.

    meestal spijkerbroek, allstars en dan een t-shirt met een vest ofzoo... niet heel bijzonder

    Skatebroeken, bandshirts en vans.


    blame the bully.

    Ik ben emo

    Ja, en dan ben ik de koningin ;]


    Mew <3

    sneakers, grote broek, strak shirtje, groot vest

    Kathystyle