• heelllleeeeeuuuuuwwwww

    damn ik heb nu wiskunde en het is gwn zo saaaaaaai we hebben nu in alle lessen vaste plaatsen met iemand die jou mentor koos en ik zit hier nu vast en moet berekeningen bij de sommen die ik heb gemaakt nog eens zetten SHIT!!!!! 1 ding is zeker ik vind dit zo niet leuk... :(

    Laat me raden: Eerste klasser :W?


    Je komt er later nog wel achter waarom je een berekening neer moet zetten c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tijdens de les wiskunde is het niet al te slim om op Q te zitten, lijkt me. Saai of niet.


    Ex astris, sciencia

    Ik moest het m,eerdere keren overlezen voordat ik begreep wat jij had getypt. Leer even wat beter Nederlands schrijven .

    Berekeningen bij wiskunde (en bij velen vakken) hoort altijd anders word het minpunten :W.


    Shoganai i ne~

    Met berekeningen kun je op toetsen juist punten erbij krijgen. Als je bijvoorbeeld het antwoord fout hebt, maar een goede berekening, krijg je alsnog een paar puntjes voor de berekening. Reden genoeg om je aan te leren om het erbij te zetten dus.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 14:12 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Met berekeningen kan je het ook beter begrijpen, dan weet je wat je doet. Je krijgt ook extra punten op je toets


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Daemon schreef:
    Laat me raden: Eerste klasser :W?


    Je komt er later nog wel achter waarom je een berekening neer moet zetten c:.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CallYouOut schreef:
    Laat me raden: Eerste klasser :W?


    Je komt er later nog wel achter waarom je een berekening neer moet zetten c:.


    Tijd voor koffie.

    EdwardElric schreef:
    Ik moest het m,eerdere keren overlezen voordat ik begreep wat jij had getypt. Leer even wat beter Nederlands schrijven .

    Berekeningen bij wiskunde (en bij velen vakken) hoort altijd anders word het minpunten :W.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Meid, stel je niet aan en begin aan je wiskunde.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Meid, stel je niet aan en begin aan je wiskunde.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    En dat is leuk om te weten voor ons omdat.....?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    En dat is leuk om te weten voor ons omdat.....?


    Haha, inderdaad. Iedereen heeft ervaring met wiskundelessen. (Saai, aldan niet saai.)


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Had het zin om dit omhoog te schoppenxD?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    EdwardElric schreef:
    Ik moest het m,eerdere keren overlezen voordat ik begreep wat jij had getypt. Leer even wat beter Nederlands schrijven .

    Berekeningen bij wiskunde (en bij velen vakken) hoort altijd anders word het minpunten :W.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Louisaaa schreef:
    Meid, stel je niet aan en begin aan je wiskunde.



    LOOOL. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."