• Het gaat over 10 tieners die samen in de bungalow 666 zitten op de Camping fear. Ze kennen elkaar echter niet of de meeste toch. Ieder van hun verbergt een geheim. Maar wat als ze er achter komen dat er iets niet klopt op de Camping en daarbij elkaars geheimen te weten komen.
    Er is een speciale dag waar je geesten kunt zien op bootjes op de vijver die net bloed lijkt net zoals de maan, je rare geluiden hoort in de bossen en je een man ziet die mensen vermoord om een stuk huid van je te nemen. Sommige van hun geheugen worden gewist na die dag, andere weten het nog perfect. Als de mensen rond hen opeens beginnen te verdwijnen en later vermoord terug gevonden zijn gaan ze op onderzoek uit en moeten ze elkaar leren te vertrouwen.



    Jongens [Max. 5]
    - Devon Dorcha~~Gancanagh *Gancanagh/Hound*
    -Claed Nixis ~~RellyKelinde *Ziener/Druide*
    - Jake Dodge Dragon~~ Ninuturu *Hybrid Dragon*
    -Daniël Xavier Woods ~~IAmADreamer *half incubus/ half vampier*
    -

    Meisjes [Max.5]
    - Dawn Katherina Madison ~~IAmADreamer *Necromancer/Vuur demon*
    -Jaybee Jillz Bellatrix Maple ~~Sylvesti *Faun/Fallen Angel Hybrid*
    -Dhelia Athene Loreley ~~ Aislinn *Dochter van Ondine (half waternimf)*
    - Jess Marie Cooper ~~ Galinda* Assassin/Droomwandelaar.*
    -
    Als je wilt meedoen vul dit maar even in dan :3:
    Rol;(Je kunt bijvoorbeeld een necromancer, heks, ziener, weerwolf, vampier, engel, succubus... zijn, dus laat je fantasie maar gaan! :3)
    Volledige naam;
    Bijnaam; (mag)
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk[+foto, als je een soort van monster of engel bent mag er daar ook een foto van bij];
    Extra's;(Mag)

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Er mogen vulgaire dingen in voor komen.
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve IAmADreamer.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!


    Topic's



    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 17:29 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    @Ninuturu, hij is goed gekeurd.(;
    Alles jullie willen en BlueHope haar personage heeft gemaakt kunnen we beginnen met de RPG. (:
    Want voor een laatste jongen moeten we denk ik nog even wachten.(;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik heb al een naam en een Mythical Creature, maar ik heb de rest van de rol nog niet goed kunnen invullen, helaas. Ik zal hem vanavond proberen in te vullen.
    Maar ik heb geen probleem met inspringen, dus jullie zouden gewoon kunnen beginnen


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Ik heb al een naam en een Mythical Creature, maar ik heb de rest van de rol nog niet goed kunnen invullen, helaas. Ik zal hem vanavond proberen in te vullen.
    Maar ik heb geen probleem met inspringen, dus jullie zouden gewoon kunnen beginnen

    Oké is goed. (; Ik weet zelf ook niet echt of ik deze avond nog online kan zijn, want ik moet nog naar mijn nicht. Maar als jullie willen maak ik al een Topic aan en dan kunnen jullie beginnen. Dan zal ik wel als laatkomer binnen komen, als ik geen tijd meer heb om mee te doen.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Yay


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Open hem maar wanneer je wilt ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak er al vast één, dan maak ik me daar straks niet meer druk om ^^


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:49 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Zou ik nog een jongen maken tot iemand anders de rol in vult ofzo? Ik ben erover aan het twijfelen omdat ik nooit echt een man heb gemaakt op een RPG.;s Maar ik heb wel een idee over zijn karakter enzo.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:29 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Kan je doen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Als je er een idee voor hebt, moet je het zeker uitwerken. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Niet twijfelen, gewoon doen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga hem mijn andere karakter wel laten kennen, want dat is makkelijker voor mij vind ik ^^


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Rol; half Incubus/half Vampier
    Incubus is de mannelijke versie van een succubus. Deze verleiden mannen en vrouwen om levensenergie te stelen door middel van een kus of seks. Ze bezoeken vaak hetzelfde slachtoffer en het slachtoffer zou dit als een droom kunnen zien. Ze kunnen ook shapeshiften in een ander persoon. Het slachtoffer kan zich ziek voelen of in het ergste geval dood gaan als de incubus te veel levensenergie heeft gestolen.
    Volledige naam; Daniël Xavier Woods
    Bijnaam; Dan, Xav, Woody
    Leeftijd;18 (werkelijkheid; 656)
    Innerlijk; Tegen de naturen van een incubus in is hij helemaal geen player. Hij is een lieve en aardige jongen die het tegenovergestelde van zijn beste vriendin Dawn is. Hij kan een gevoelige jongen zijn en is meestal wel een eenzaat. Hij is ook de enige die juist weet hoe Dawn echt in elkaar zit en weet wat ze is, net zoals zij weet wat hij is.
    Door zijn incubus kracht trekt hij vrouwen en mannen aan, wat hij liever niet heeft omdat hij niemand wilt pijn doen. Hij heeft daardoor te veel mensen verloren. Hij is voor demon een veel te goed iemand en hij weet ook niet waarom hij zo is. Natuurlijk heeft hij twee zondes. Bloeddorst en lust. Als hij één maal iemand zijn bloed heeft geproefd kan hij moeilijk stoppen met het drinken er van. Dan veranderd hij meestal in het echte monster dat hij is. Hij heeft heel veel moeite om zijn lust te bedwingen als hij tussen mooie jongens en meisjes zit. Het gaat allemaal makkelijker als Dawn bij hem is door het feit dat ze hem altijd wel weet af te leiden door iets te doen of gewoon haar bloed geeft. Wat hij absoluut niet fijn vind om zo’n misbruik op haar te maken. Buiten bloed drinkt hij ook graag whisky, bourbon en alles wat alcohol bevat. Dat helpt een beetje tegen de bloeddorst.
    Uiterlijk:




    Dan heeft halflang bruin haar met blauwgrijze ogen en een stoppelbaardje omdat hij zich vaak vergeet te scheren. Hij is fors gebouwd. Klik

    Wanneer Dan een hele tijd geen bloed heeft gedronken ziet hij er zo uit.

    Extra's; Daniëls moeder was een succubus en zijn vader een vampier. Hij leerde Dawn twee jaar geleden kennen toen ze op een fuif te zat was en aan hem hing. Sindsdien zijn ze beste vrienden geworden en probeert Dawn , zolang hij geen vriendin heeft die in haar plaats doet, haar bloed af te geven. Aangezien hij haar echt kent zegt hij soms de duivel met het engelen gezicht tegen haar. Waar ze alleen maar mee lacht. Hij komt vaak over als een alcoholieker doordat hij vaak de hele dag door drinkt, maar dat is enkel wanneer zijn bloeddorst te groot is en hij Dawns bloed niet wilt aannemen.

    Ik ben er nog niet echt tevreden over en jullie mogen altijd iets zeggen als ik iets verkeerd heb gezet. (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:03 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Patje *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Patje *O*


    Elise... whahahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.