• Het gaat over 10 tieners die samen in de bungalow 666 zitten op de Camping fear. Ze kennen elkaar echter niet of de meeste toch. Ieder van hun verbergt een geheim. Maar wat als ze er achter komen dat er iets niet klopt op de Camping en daarbij elkaars geheimen te weten komen.
    Er is een speciale dag waar je geesten kunt zien op bootjes op de vijver die net bloed lijkt net zoals de maan, je rare geluiden hoort in de bossen en je een man ziet die mensen vermoord om een stuk huid van je te nemen. Sommige van hun geheugen worden gewist na die dag, andere weten het nog perfect. Als de mensen rond hen opeens beginnen te verdwijnen en later vermoord terug gevonden zijn gaan ze op onderzoek uit en moeten ze elkaar leren te vertrouwen.



    Jongens [Max. 5]
    - Devon Dorcha~~Gancanagh *Gancanagh/Hound*
    -Claed Nixis ~~RellyKelinde *Ziener/Druide*
    - Jake Dodge Dragon~~ Ninuturu *Hybrid Dragon*
    -Daniël Xavier Woods ~~IAmADreamer *half incubus/ half vampier*
    -

    Meisjes [Max.5]
    - Dawn Katherina Madison ~~IAmADreamer *Necromancer/Vuur demon*
    -Jaybee Jillz Bellatrix Maple ~~Sylvesti *Faun/Fallen Angel Hybrid*
    -Dhelia Athene Loreley ~~ Aislinn *Dochter van Ondine (half waternimf)*
    - Jess Marie Cooper ~~ Galinda* Assassin/Droomwandelaar.*
    -
    Als je wilt meedoen vul dit maar even in dan :3:
    Rol;(Je kunt bijvoorbeeld een necromancer, heks, ziener, weerwolf, vampier, engel, succubus... zijn, dus laat je fantasie maar gaan! :3)
    Volledige naam;
    Bijnaam; (mag)
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk[+foto, als je een soort van monster of engel bent mag er daar ook een foto van bij];
    Extra's;(Mag)

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Er mogen vulgaire dingen in voor komen.
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve IAmADreamer.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!


    Topic's



    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 17:29 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Waaaaaaaaaaaaaat? :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Waaaaaaaaaaaaaat? :W


    Niet zo onschuldig.doe. jij :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (A)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sorry voor de reclame maar kunnen jullie asjeblieft hier een kijkje nemen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145403


    Bowties were never Cooler


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik moet echt even zeggen dat ik dit RPg erg leuk vind :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mengelmoes schreef:
    Ik moet echt even zeggen dat ik dit RPg erg leuk vind :3

    Ghahah, dank je. Dat komt vooral door alle aardige mensen die eraan mee doen. En ik wil eigenlijk iedereen bedanken dat ze eraan willen meedoen en geduld hebben me mijn beetje ervaring met rpgs (; en de vele foute die ik schrijf die ik dan pas later zie. ;s Maar toch bedankt dat jullie meedoen!(;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..