• Inhoud verwijderd omdat ik niet aan deze rot tijd wil terug denken.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 12:23 ]


    Even though every wound is healed by time, it's history will always be marked by a scar.

    Wauw, dit is heftig. Ik heb er geen ervaring mee, maar je mag me altijd een berichtje sturen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hey meid, wat verschrikkelijk dat je hier allemaal door heen moet gaan. Onthoud dat jij niet verantwoordelijk bent voor de daden van je ouders. Helaas hebben de keuzes van je ouders nogal een impact op jou. Ik snap dat je boos bent op je moeder, maar probeer er toch met haar over te praten. En als je er niet met vrienden/familie over kunt praten kun je altijd nog advies vragen van aan een psycholoog, want het is niet niks wat je allemaal moet verwerken. Ik hoop dat je vader goed geholpen word. Een manische depressie is echt niet niks... Je bent niet alleen. Veel sterkte en je mag me altijd pb-en.


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hier op moet zeggen, maar jezus christus, wat ontzettend naar allemaal. Alles wat ik kan doen is hopen voor je dat het allemaal goedkomt, je kan altijd bij me terecht als je praten wil. Best of luck <3


    i put the fun in funeral

    Echt heel heftig, echt heel naar voor je. Jij bent inderdaad echt niet verantwoordelijk voor wat je ouders doen. Als je wilt praten kan je me altijd PB'en

    Ik heb hier geen ervaring mee, dus ik kan je niet helpen of advies geven. Ik hoop dat alles goedkomt! Sterkte!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Jee, dat is een hele heftige situatie.