• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Er is een minimum van 10 regels, meer regels zijn uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.






    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Guinevere - Algerain Catharina Baratheon - Bastaard dochter van de koning/Huurmoordenares.
    - Semele - Carmentis Necia Galloway - Hofdame/Schilderes
    - mismi - Elena Sophia Collins - Dienstmeid/spion
    - Pebble - Gemma Antoinette Treebone - Dienstmeid/naaister
    - Exasperated - Helena Florentia Muse - Muzikante
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame



    Mannen:
    - 5HELLEY - Raegan Bran Baratheon - Koning Baratheon
    - 0o7 - Reagan Theadran Baratheon || - Prins/Zoon van de koning (Troonopvolger)
    - mismi - Julius Edward of Monmouth - Ridder
    - Squib - Daniëll Liam Graves - Ridder
    - 5TYLE5 - Brom Rowan Falcon - Kruidenier/Dokte
    - WillNotLearn - Bradley Damon MacGreggor - Burger/Bandiet
    -
    -




    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - AgentP - Rosebell Scarlett Northwode - Prinses/Dochter van de koning
    - Arachno - Aurora Dawn Violet Rose - Hofdame
    - Neiva - Floria Ysmay Swift - Dienstmeid
    - Vegangirl - Dawn Echo Lyna - Meid/Spion
    - Squib - Arissa Illeana Sait - Naaister
    - Annabeth - Alena "Lena" Katherina Lancaster - Bediende van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'
    - xhansjee - Ruth Rose Burckinson - Burger/Bandiet
    - Sheerio - Victoria Annabella Mortmain - Danseres/gevangenen

    Mannen:

    - WillNotLearn - Ian Alexander Northwode - Prins/Zoon van de koning (troonopvolger)
    - Annabeth - Léon Oliver Northwode - Prins/Zoon van de koning
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder/zoon van de hertog
    - Exasperated - Alain Ian Worthe - Kok
    - 5HELLEY - Ilias Aeneas Logan - Schildknaap
    - Arachno - Micah Nathaniel Lloyd - Eigenaar van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'.
    - 0o7 - Lior- Bandiet
    -


    Meedoen kan altijd, als je gewoon even hier klikt
    Praat-Topic
    Cover made by Yuliette

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 22:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jonathan Xander Kingsley

    "Sir Kingsley, heeft u misschien enige vragen over de lijst?" Hoorde ik haar vragen en lachte hierbij even jongensachtig. "Het leek alsof u iemand specifiek zocht."
    "Ik was inderdaad opzoek naar iemand," Grinnikte ik. 'Kan u me vertellen of er nog meer mensen komen, of is dit alles?"
    De kans of er nog meer genodigden waren was klein, hoewel ik me er toch op verheugde.
    Als de familie Hopkins niet kwamen, zou ik het waarschijnlijk met iemand anders moeten stellen.
    Maar ik klaagde niet, het was tenminste iets.
    Hopelijk vond Aurora niet dat ik al te mysterieus deed, ze had waarschijnlijk wel een vermoeden waarom ik dit allemaal wilde weten.
    Ik vroeg me af of Ian er ook op hoopte dat er bevallige dames naar het feest kwamen.
    Dan kon hij zich ook eens laten gaan, ik begreep wel dat het niet altijd ging aangezien hij de troonopvolger was.
    Ik was eigenlijk nooit jaloers op hem geweest.
    Het vroeg veel verantwoordelijkheid en iedereen zeurde elke keer rond je kop.
    Ik zou het gewoonweg niet kunnen verdragen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ohshit, wat heb ik gemist? Nog iets belangerijks?]


    Blub.

    xhansjee schreef:
    [ohshit, wat heb ik gemist? Nog iets belangerijks?]

    [Ja, vragen horen in het praat-topic. Dat is bedoeld om vragen te stellen over personages, meetingen tussen personages, samenvattingen,...]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurora Violet Rose.
    Hij lachte even jongensachtig, de blik op mijn rigide gezicht bleef echter hetzelfde. Dit zou ook niet zo snel veranderd, tenzij hij iets zou doen wat me zou verbazen. En zo snel keek ik niet meer van iets op.
    “Ik was inderdaad opzoek naar iemand,” Grinnikte hij, waarop ik mijn hoofd even kantelde, als teken dat ik geduldig verder wachtte. “Kan u me vertellen of er nog meer mensen komen, of is dit alles?” De lijnen rond mijn mond verstrakte, waardoor het ook duidelijk te zien was dat mijn tanden en lippen strak op elkaar waren geperst.
    Intens doordringend keek ik hem aan, een dreigende diepte in mijn felblauwe ogen, waardoor deze wat donkerder werden. Hij zocht vast naar enkele dames waarmee hij zich kon vermaken, ik moest me herinneren dat ik wel de waarheid moest spreken, echter wel op mijn hoede blijven. “Het spijt me, sir Kingsley, maar de namen op de lijst zullen de enige zijn die komen. Heeft u een speciaal iemand naar wie u zocht misschien?” vroeg ik hem toen, een licht uitdagende ondertoon eraan verworven. Het was echter bijna onhoorbaar en ik vroeg me af of hij het gemerkt had.
    Mijn gezichtsuitdrukking streek ik snel weer terug normaal, strikt en formeel.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 18:37 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ian Northwode
    Ik rij door de bomen om in eerste instantie verdwaalt te raken maar vervolgens de spoor van hoeven van mijn eigen paard te vinden en volg die nu op een langzamer tempo terwijl er allemaal gedachten door mijn hooft gaan.
    Ik was benieuwt hoeveel er van dit mooie bos over zou blijven aangezien het Northwode van Baratheon schijde.. Nadat het gevecht uitbrak, en wat mijn deel daarin zou worden, ik wou helpen. Zorgen dat niet veel mensen gewondraakten om de domme redenen die mijn vader had om deze strijd te beginnen.
    Toen ik terug bij het kasteel uitkwam deed ik er best lang over om mijn paard te borstelen -ik nam er dan ook alle tijd voor en was zorgvuldig- er had een bediende gevraagt of ze mijn paard moest overnemen maar ik had nee geandwoord en was gewoon doorgegaan tot ik klaar was en was vervolgens naar binnen gelopen. Bijna direct liep ik naar mijn kamer, waar mijn vuile kleren inruilde voor een paar nieuwe kleren om vervolgens weer de gang op te lopen, toen ik een schaal met fruit passeerde pakte ik er één uit na gewoon door te lopen.. Niet echt opzoek naar iets.. Gewoon loopend.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn ---> MadEyeMoody


    Don't be like the rest of them, darling

    Ian
    Na een tijdje te hebben rondgelopen verveelde ik me dood en liep weer naar mijn kamer, ditmaal om me nog een keer te verkleden maar dan niet in de gebruikelijke koninklijke kleren waaraan je al direct kon zien dat ik veel geld bezat maar ik een paar simpele kleren die ik had laten maken om vervolgens een cape met een capuchon om te knopen en met niet veel geld in mijn zak langs de bewakers te klippen richting het dorp.
    Dit deed ik vaker, een mens werd nou eenmaal het als hij dagenlang tussen bepaalde muuren moest leven zonder naar buiten te mogen of te kunnen, dan voel je je nogal opgesloten.
    Ik had de capuchon over mijn hooft getrokken tot ik nog net genoeg kon zien maar er te wijnig zichtbaar was voor de mensen om me te herkennen terwijl ik tussen de mensen doorliep. Aangezien ik meer honger had dan de ene appel die ik had gehad kocht ik er nog een en nam daar een hap van.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:15 ]


    Blub.

    Regels:

    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Er is een minimum van 10 regels, meer regels zijn uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.


    Mischien moet je de regels even lezen :') Er is een minimum van 10 regels.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kunnen we even in het praattopic bespreken waar we het over gaan hebben?]


    Blub.

    Ruth



    'Pap ik ga even wat groente halen op de markt.' Zeg ik en loop zonder antwoord te krijgen ons huisje uit. Ik hoor de geiten van de buren mekkeren en pak mijn mand en loop naar de markt. Een stuk van misschien 15 minuten. Wanneer ik het dichtbevolkte deel van het dorp inloop ruik ik de geur van aangebrand vlees en bedorven fruit. De paarden die zich midden op de wegen hebben ontlast. En de kippen die hier vrij rondrennen. Ik loop naar het fruitkraampje.
    'Mag ik 9 appels?' Vraag ik en leg de muntstukken neer. Ik stop de appels in mijn mandje en kijk naar de man die naast mij staat. Erg knap.
    Is het eerste dat me opvalt. Ik laat mijn ogen vlug over zijn lichaam glijden. Ik zie het zakje aan zijn riem, met het teken van Northwode kasteel.
    Ik bots 'perongeuk' tegen hem op en pak zijn zakje snel van zijn riem. 'Pardon.' Zeg ik en loop er snel vandoor.


    Blub.

    Ian
    Wanneer ik mijn appel bijna op heb zie ik een meisje naast me blijven staan om ook een aantal appels te kopen om die vervolgens in haar mand te stoppen.
    Wanneer ze echte er weer vandoor wil gaan botst ze tegen mij aan om zich vervolgens te verontschuldigen en vervolgens haastig weg te lopen.
    Ik merk al snel dat het zakje waar ik mijn geld in had zitten weg was, niet dat er veel inzat maar omdat ik niet zoveel van bandieten hielt liep ik haar achterna om haar een eindje later bij haar pols vast te trekken om haar op te houden en vervolgens tegen een muur van een huis te drukken.
    'Mischien had je het al opgemerkt en anders weet je het nu, maar het is in iedergeval niet slim om mij te bestelen' Zeg ik tegen haar en kijk haar aan met mijn blauwe ogen die nog net zichtbaar zijn als ik haar aankijk en pak haar andere arm vast waar ze mijn geldbuidel mee vasthad en pakte die uit haar hand.


    Don't be like the rest of them, darling

    xhansjee schreef:
    Ruth



    'Pap ik ga even wat groente halen op de markt.' Zeg ik en loop zonder antwoord te krijgen ons huisje uit. Ik hoor de geiten van de buren mekkeren en pak mijn mand en loop naar de markt. Een stuk van misschien 15 minuten. Wanneer ik het dichtbevolkte deel van het dorp inloop ruik ik de geur van aangebrand vlees en bedorven fruit. De paarden die zich midden op de wegen hebben ontlast. En de kippen die hier vrij rondrennen. Ik loop naar het fruitkraampje.
    'Mag ik 9 appels?' Vraag ik en leg de muntstukken neer. Ik stop de appels in mijn mandje en kijk naar de man die naast mij staat. Erg knap.
    Is het eerste dat me opvalt. Ik laat mijn ogen vlug over zijn lichaam glijden. Ik zie het zakje aan zijn riem, met het teken van Northwode kasteel.
    Ik bots 'perongeuk' tegen hem op en pak zijn zakje snel van zijn riem. 'Pardon.' Zeg ik en loop er snel vandoor.


    [Dit zijn nog steeds geen 10 regels, just saying]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ruth

    Ik versnel mijn pas als ik door heb dat de man mij achterna komt. Ik probeer me door de menigte onopgemerkt door te lopen en voel iemand mijn pols beetpakken.
    Nog nooit heeft iemand mij betrapt op het stelen. Mijn hart versnelt. 'Misschien had je het al opgemerkt en anders weet je het nu, maar het is in in iedergeval niet slim om mij te bestelen,' zegt hij. Ik schrik en knik hevig. 'En waarom is dat?' Hoor ik mezelf zeggen. Ik schraap mijn keel en keek de man aan.
    Ik pluk zenuwachtig aan mijn rokje en voel mijn hand zachtjes trillen, shit ik ben er geweest.
    Wat moet ik mijn vader zeggen. 'Hé pap! Ik heb iets gestolen van iemand uit het koningshuis, dus mij zul je een tijdje niet zien.' Als hun me niet vermoorden doet hij het wel. Ik pak een appel en neem er snel een hap van, meer tijd om na te denken als hij me iets vraagt.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:46 ]


    Blub.

    Neiva schreef:
    (...)

    [Dit zijn nog steeds geen 10 regels, just saying]


    [Zal er beter opletten, ;) ]


    Blub.