• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Er is een minimum van 10 regels, meer regels zijn uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.






    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Guinevere - Algerain Catharina Baratheon - Bastaard dochter van de koning/Huurmoordenares.
    - Semele - Carmentis Necia Galloway - Hofdame/Schilderes
    - mismi - Elena Sophia Collins - Dienstmeid/spion
    - Pebble - Gemma Antoinette Treebone - Dienstmeid/naaister
    - Exasperated - Helena Florentia Muse - Muzikante
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame



    Mannen:
    - 5HELLEY - Raegan Bran Baratheon - Koning Baratheon
    - 0o7 - Reagan Theadran Baratheon || - Prins/Zoon van de koning (Troonopvolger)
    - mismi - Julius Edward of Monmouth - Ridder
    - Squib - Daniëll Liam Graves - Ridder
    - 5TYLE5 - Brom Rowan Falcon - Kruidenier/Dokte
    - WillNotLearn - Bradley Damon MacGreggor - Burger/Bandiet
    -
    -




    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - AgentP - Rosebell Scarlett Northwode - Prinses/Dochter van de koning
    - Arachno - Aurora Dawn Violet Rose - Hofdame
    - Neiva - Floria Ysmay Swift - Dienstmeid
    - Vegangirl - Dawn Echo Lyna - Meid/Spion
    - Squib - Arissa Illeana Sait - Naaister
    - Annabeth - Alena "Lena" Katherina Lancaster - Bediende van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'
    - xhansjee - Ruth Rose Burckinson - Burger/Bandiet
    - Sheerio - Victoria Annabella Mortmain - Danseres/gevangenen

    Mannen:

    - WillNotLearn - Ian Alexander Northwode - Prins/Zoon van de koning (troonopvolger)
    - Annabeth - Léon Oliver Northwode - Prins/Zoon van de koning
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder/zoon van de hertog
    - Exasperated - Alain Ian Worthe - Kok
    - 5HELLEY - Ilias Aeneas Logan - Schildknaap
    - Arachno - Micah Nathaniel Lloyd - Eigenaar van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'.
    - 0o7 - Lior- Bandiet
    -


    Meedoen kan altijd, als je gewoon even hier klikt
    Praat-Topic
    Cover made by Yuliette

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 22:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mismi schreef:
    Elena Sophia Collin
    Nadat ik de emmer heb opgeruimd, ga ik weer terug richting de kamer van prinses Elizabeth. Ze is nog altijd niet terug en ik schud even met mijn hoofd. Ze moet niet te lang wegblijven, anders kan de koning er misschien achter komen. Ik besluit om het dorp weer even in te gaan en bloemen te halen. Ik loop de kamer weer uit om vervolgens naar buiten te gaan. Ik loop richting het dorp en loop over de markt. Ik kan natuurlijk ook zelf bloemen plukken in het bos, maar als prinses Elizabeth dan terugkomt ben ik er niet en bovendien help ik zo de burgers van het dorp die het minder breed dan mij hebben. Mijn vader was een goede smid en kreeg redelijk betaald voor de zwaarden van de ridders. Ik was de dienstmeid van prinses Elizabeth en dat verdiende ook net iets meer dan als gewone dienstmeid. Bij een stalletje met mooie bloemen stel ik twee mooie bosjes samen en betaal ze. Ik loop nog even een rondje over de markt en dan zie ik Bradley staan. Ik loop stilletjes naar hem toe. "Betrapt" fluister ik over zijn schouder in zijn oor. De eerste keer dat ik hem zag en met hem sprak, was toen hij probeerde wat van ons te stelen. Ik was 15 en drukte meteen een zwaard tegen zijn keel aan, waar hij wel even van schrok. Ik zei meteen dat hij niet mocht stelen en hij zei dat hij wel moest enzo. Uiteindelijk gaf ik hem een appel mee en sindsdien zijn we eigenlijk goede vrienden.

    (WNL: als je het niet goed vind xD moet je het even zeggen, dan pas ik mijn berichtje aan ;)]


    Bradley
    Ik had net een paar centen uit de zak van een rijk uitziende vrouw gestolen toen ik in mijn oor een heel bekende stem 'Betrapt' Hoorde fluisteren en draaide me om.
    'Mischien is het slim om me niet meer te laten schrikken' Zei ik tegen Elena en laat het geld in mijn zak glijden.
    'En anders is een gewone hoi ook voldoende' Zeg ik met een grijns, aangezien er hier genoeg mensen achter me aan zaten die niet zo blij met me waren.
    'Hoe is het in het kasteel?' Vroeg ik haar vervolgens, meestal bewonderde ik het gebouw van een afstand aangezien het te roekeloos zou zijn daar in te breken en daarbij zou dat waarschijnlijk mijn dood worden aangezien er ridders enzovoord woonden.
    De eerste keer dat ik Elena ontmoete drukte ze een zwaard tegen mijn keel aan en ik na uitgelegt te hebben dat ik niet anders kon dan stelen een appel van haar mee kreeg, en dat helpte aangezien ik bijna verhongert was.

    {Ik vind het goed :3}

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 19:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Gipsy schreef:
    Elizabeth Marique Baratheon

    "Wat ik hier doe?" Vroeg hij en kwam redelijk verstrooid over, wat best een grappig zicht was. "Planten zoeken, voor een biologisch onderzoek."
    Ik knikte even vertwijfeld maar besloot toch om hem te geloven aangezien het niet leek alsof hij slechte bedoelingen had.
    "Het spijt me als ik jullie lastig viel, dat was niet mijn bedoeling, hoogheid."
    "Je viel ons niet lastig, hij valt me een soort van lastig." Zei ik droogjes en wees op Daniëll waarna ik me snel even tot hem keerde. "Niets persoonlijk hoor."
    Als het aan mij lag was ik zonder hem hierheen gekomen, maar ik kon het niet riskeren dat de ridder zou gaan klikken.
    Maar indien hij het wel zou doen, zou ik mijn wraak nog wel eens nemen.
    Ik keek weer naar de wetenschapper en fronste even. "Als iemand het je vraagt, je hebt me hier niet gezien."
    Deze keer kwam het er niet smekend uit omdat ik wist dat hij me niet zou verraden bij mijn vader, daar leek hij me te betrouwbaar voor.
    Een verdwaalde krul hing plots voor mijn ogen waardoor het even mijn zicht belemmerde.
    Snel stak ik de krul weer onder het hoedje en kreeg weldra mijn zicht weer terug.



    Jonathan Xander Kingsley

    Wanneer Ian het woord feest liet vallen, was ik één en al aandacht.
    Het was best lang geleden dat er nog een goed feest was gegeven dus keek ik er wel naar uit.
    De meid die ik eerder naar haar naam had gevraagd, leek me niet te kunnen uitstaan, wat het best grappig maakte.
    Ze verdween in de kamer nadat Miss Rose haar aansprak over de opruim van de kamers.
    "Ik hoop dat u beide een goede nachtrust heeft gehad," Hoorde ik een vrouwenstem op een nette toon vragen.
    Miss Rose zag er zoals altijd piekfijn uit tot in details, een nette hofdame met een talent als het om striktheid ging.
    "Ik heb perfect geslapen," Lachte ik en maakte een kleine buiging met mijn hoofd naar Miss Rose. "Bedankt voor de bezorgdheid."
    Eigenlijk was ik niet zeker of ze wel kon lachen met mijn antwoord, maar aangezien ik nog steeds hoger in rang was, moest ze haar beleefdheid volhouden.
    Om eerlijk te zijn zou ik niet graag in haar schoenen staan.
    De hele dag de lakens uitdelen en mensen aanspreken over hun nalatigheid was niet iets voor mij.


    Ian
    Na een tijdje hoorde ik Aurora oftewel Miss Rose haar stem tegen de dienstmeid praten die blijkbaar Swift van achternaam hete en er vervolgens Kamer schoonmaak aan toevoegde waarbij het meisje zich snel uit de voeten maakte.
    'Heer Northwode' Zei ze met een knikje naar mij als een soort groet waarna ze hetzelfde richting Jonathan deed maar dan zijn achternaam,
    'Ik hoop dat u beide een goede nachtrust heeft gehad' Zei ze vervolgens met haar gewonlijke nette toon, waarschijnlijk was alles aan haar net vanaf haar stem tot haar uiterlijk en haar manier van doen.
    Ik had opgemerkt dat Jonathan een en al oor was toen ik het woord feest had laten vallen, ik hoopte zelf dat het een beetje een leuk feest zou zijn aangezien er al een lange tijd geen waren geweest en daarbij waren de meeste verschrikkelijk saai vooral aangezien de meeste vrouwen er getrouw waren geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    [anybody die Arissa wil meeten?]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik kan mijn mannelijke personage wel op je afsturen, maar die heb ik nog niet klaar en ik moet eerst een andere rol afmaken.]


    Squib schreef:
    [anybody die Arissa wil meeten?]

    [C'mon people! Toon het initiatief eens (: Ik kan moeilijk iedereen naar mijn personages blijven sturen hé. Wie wilt meeten met Arissa?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Arachno schreef:
    [Ik kan mijn mannelijke personage wel op je afsturen, maar die heb ik nog niet klaar en ik moet eerst een andere rol afmaken.]

    als je je rollen eerst af wil maken moet je dat gewoon doen maar ander graag


    Remember to be ridiculous.

    {Sorry ik heb geen van mijn personage's vrij..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Sorry ik heb geen van mijn personage's vrij..}

    [weet ik, daarom vroeg ik het ook want voor zover ik wist was elk Northwode persoontje in gesprek en ik wilde niemand zomaar storen]


    Remember to be ridiculous.

    Elena Sophia Collins
    "Misschien is het slim om me niet meer te laten schrikken" zegt hij en ik haal even mijn schouders op. "En anders is een gewone hoi ook voldoende" zegt hij met een grijns en er verschijnt automatisch een grote glimlach op mijn gezicht. "Hoi" zeg ik dan en ik lach even. Tja, hij wou dat ik gewoon hoi zei.
    "Hoe is het in het kasteel?" vraagt hij me vervolgens. "Rustig" zeg ik dan. "Er was niet zo heel veel te doen, dus had ik besloten wat bloemen te halen" zeg ik dan. Ik haalde wel vaker bloemen voor de prinsessen, voor op hun kamer. "Ik kook wel wat voor je vanavond" zeg ik dan. Ik gaf hem liever wat te eten dan dat hij moest gaan stelen, al deed hij dat toch wel. Maar hij zal nooit genoeg te eten krijgen, tenzij ik wat voor hem maak, maar dat kan ik ook niet elke dag. "Heb je nog voorkeur?" vraag ik dan. Niet alles wat ik had gemaakt was altijd even lekker. Ondertussen bestel ik wat fruit bij het kraampje waar we vlak bij staan. De vrouw doet alles in een mandje en ik betaal. Ik neem het mandje aan, pak er een appel uit en druk die in Bradley zijn hand en pak er vervolgens zelf ook één en neem een hap. "Ik heb zin in de zomer, dan groeien er weer aardbeien in het bos" zeg ik. Ik vond aardbeien altijd zo lekker, maar ze waren er alleen in de zomer helaas.

    Squib schreef:
    [anybody die Arissa wil meeten?]


    [Floria kan wel, ik kan me toch niet in dat gesprek van Ian, Jonathan en Aurore voegen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    (...)

    [Floria kan wel, ik kan me toch niet in dat gesprek van Ian, Jonathan en Aurore voegen]

    [goed waar is ze dan komt Arissa naar haar toe]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    [goed waar is ze dan komt Arissa naar haar toe]


    [Nog in Jonathan's kamer, het is niet echt logisch als ze daar naar toe komt denk ik dus ik laat Floria zo wel naar Arissa toegaan met een kapot kledingstuk van Jonathan of zoiets. Ik reageer trouwens wel laat want moet ook nog behoorlijk wat folders vouwen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    (...)

    [Nog in Jonathan's kamer, het is niet echt logisch als ze daar naar toe komt denk ik dus ik laat Floria zo wel naar Arissa toegaan met een kapot kledingstuk van Jonathan of zoiets. Ik reageer trouwens wel laat want moet ook nog behoorlijk wat folders vouwen]

    [ok, suc6, gelukkig hoef ik de folders van mijn wijk niet te vouwen.]
    Arissa Illeana Sait
    Ik had nadat ik mezelf nog vier keer had gestoken besloten om dan toch mijn vingerhoedje te pakken. Het prikken deed niet heel veel pijn en die pijn was overigens ook weer heel snel verdwenen maar ik had geen zin om straks kledingstukken vol met kleine bloedvlekken weer terug te laten ophalen door de eigenaars of in het geval van een hooggeplaatst persoon de bediende een bebloed kledingstuk mee te geven. Het waren over het algemeen geen moeilijke reparaties want in dat geval kozen de meeste mensen op het kasteel er vaak voor om het kledingstuk weg te gooien en een kledingstuk te kopen. Ik was op dat moment bezig met het herstellen van een karmozijnrode blouse van prins Ian. Het was niet bepaald verbazend dat het kapot was gegaan want als ik er zo naar keek was het niet echt een stevige naad dus met een klein beetje druk zou hij moeten knappen, het was een wonder dat ik de blouse niet eerder hier bij mijn herstelwerk had gevonden. Als ik de naaister vond die dit had gemaakt zou ze een preek krijgen over het naaien van een fatsoenlijk, stevige en mooie naad in een blouse. Ik was al snel ook met die blouse klaar en de stapel lag aan de andere kant van de tafel als dat het had gelegen toen ik mijn kamer binnen was gekomen dus besloot ik om de zes kledingstukken die ik had gerepareerd nog maar eens te controleren zodat ik zeker wist dat ik niets was vergeten. Ik nam eerst een slokje van het water dat naast me stond en begon mt het nakijken.


    Remember to be ridiculous.

    mismi schreef:
    Elena Sophia Collins
    "Misschien is het slim om me niet meer te laten schrikken" zegt hij en ik haal even mijn schouders op. "En anders is een gewone hoi ook voldoende" zegt hij met een grijns en er verschijnt automatisch een grote glimlach op mijn gezicht. "Hoi" zeg ik dan en ik lach even. Tja, hij wou dat ik gewoon hoi zei.
    "Hoe is het in het kasteel?" vraagt hij me vervolgens. "Rustig" zeg ik dan. "Er was niet zo heel veel te doen, dus had ik besloten wat bloemen te halen" zeg ik dan. Ik haalde wel vaker bloemen voor de prinsessen, voor op hun kamer. "Ik kook wel wat voor je vanavond" zeg ik dan. Ik gaf hem liever wat te eten dan dat hij moest gaan stelen, al deed hij dat toch wel. Maar hij zal nooit genoeg te eten krijgen, tenzij ik wat voor hem maak, maar dat kan ik ook niet elke dag. "Heb je nog voorkeur?" vraag ik dan. Niet alles wat ik had gemaakt was altijd even lekker. Ondertussen bestel ik wat fruit bij het kraampje waar we vlak bij staan. De vrouw doet alles in een mandje en ik betaal. Ik neem het mandje aan, pak er een appel uit en druk die in Bradley zijn hand en pak er vervolgens zelf ook één en neem een hap. "Ik heb zin in de zomer, dan groeien er weer aardbeien in het bos" zeg ik. Ik vond aardbeien altijd zo lekker, maar ze waren er alleen in de zomer helaas.


    Bradley
    'Rustig' Andwoorde ze op mijn vraag hoe het in het kasteel was, 'Er was niet zo heel veel te doen, dus had ik besloten wat bloemen te halen' Voegde ze er aan toe. 'Ik kook wel wat voor je vanavond' Zegt ze vervolgens, 'Heb je nog een voorkeur?' Vraagt ze vervolgens.
    'Nee' Andwoorde ik 'Als het maar eten is' Andwoorde ik met een grijns, ookal kon ze niet altijd evengoed koken het was eten en daar kon ik mee leven,
    Ik nam een hap van de appel die ze in mijn hand had geduwt nadat ze een mandje had aangepakt bij een vrouw van een fruitkraampje.
    'Zomer is leuk' Beaam ik, en daarbij kon ik dan ook langs het bos om aarbeien inplaats van die te pikken bij één van de fruitkraampjes en daarbij waren de aardbeien in het bos ook veel lekkerder dan de aarbeien die daar al dagen lagen.
    Ik keek om me heen naar de mensen die hier rondliepen.. Het was hier bijna altijd wel druk iets wat handig was aangezien het dan nog minder opviel als mensen iets misten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jonathan Xander Kingsley

    Aangezien ik me nu al serieus begon te vervelen, ontsnapte er een diepe zucht uit mijn mond.
    "Zullen we alvast naar de eetzaal gaan?" Stelde ik voor aan Ian en stopte met leunen tegen de muur. "Ik weet niet wat jij er van denkt, maar ik rammel."
    Nog een laatste keer rekte ik me volledig uit en kon nog net een geeuw onderdrukken.
    In mijn hoofd was ik al bezig met het feest, wat ik aan moest, wat ik wilde drinken en eventueel zou eten.
    Met het feest in mijn achterhoofd, was ik in een zeer opgewekte beu en ik had het gevoel dat het alleen maar beter zou worden.
    Misschien zou ik tegen de namiddag wel een stukje gaan rijden met Penelope, mijn zwarte merrie.
    Wie weet zou ik nog iemand tegenkomen van het andere koninkrijk, dan zou het pas echt leuk worden.
    Om eerlijk te zijn hield ik af en toe wel eens van een goed gevecht en al zeker als het met iemand van het vijandige koninkrijk was.
    Maar aan de andere kant leek het me niet slim om vlak voor een feest te vechten.
    Mensen zouden raar opkijken als ik met blauwe plekken en kneuzingen zou opdagen.
    Misschien zou ik het een andere keer wel doen.




    Elizabeth Marique Baratheon

    "Wat ik hier doe?" Vroeg hij en kwam redelijk verstrooid over, wat best een grappig zicht was. "Planten zoeken, voor een biologisch onderzoek."
    Ik knikte even vertwijfeld maar besloot toch om hem te geloven aangezien het niet leek alsof hij slechte bedoelingen had.
    "Het spijt me als ik jullie lastig viel, dat was niet mijn bedoeling, hoogheid."
    "Je viel ons niet lastig, hij valt me een soort van lastig." Zei ik droogjes en wees op Daniëll waarna ik me snel even tot hem keerde. "Niets persoonlijk hoor."
    Als het aan mij lag was ik zonder hem hierheen gekomen, maar ik kon het niet riskeren dat de ridder zou gaan klikken.
    Maar indien hij het wel zou doen, zou ik mijn wraak nog wel eens nemen.
    Ik keek weer naar de wetenschapper en fronste even. "Als iemand het je vraagt, je hebt me hier niet gezien."
    Deze keer kwam het er niet smekend uit omdat ik wist dat hij me niet zou verraden bij mijn vader, daar leek hij me te betrouwbaar voor.
    Een verdwaalde krul hing plots voor mijn ogen waardoor het even mijn zicht belemmerde.
    Snel stak ik de krul weer onder het hoedje en kreeg weldra mijn zicht weer terug.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.