• Ja dacht je eindelijk aan de beurt te zijn na een lange wachtrij ben je helemaal happy en probeer je elke plek om te kijken of die dan wel beschikbaar is. En dan heb je alles gehad en wil je nog 1 keer proberen is alles rood en uitverkocht :'( Maar ik heb het geprobeerd het is natuurlijk wel jammer maar misschien komt het concert wel op tv en dan zijn we er toch een beetje bij.
    We zijn trots op de boys dat ze zover zijn gekomen en misschien komt er wel een derde keer dat ze naar Nederland komen en misschien heb je dan wel geluk en kun je alsnog je droom waarmaken

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:21 ]


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    i am feel sorry for you (flower)
    volgende keer beter miss...


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Jij blijft tenminste nog positief! (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    LOVATOCREW schreef:
    Jij blijft tenminste nog positief! (:

    In tegenstelling tot al die andere meiden die meteen gaan lopen zeiken dat het niet eerlijk is.
    Ach ja, volgende keer beter!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Dat is nog niets vergeleken met wat ik nu meemaak


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    xPhaedra schreef:
    (...)
    In tegenstelling tot al die andere meiden die meteen gaan lopen zeiken dat het niet eerlijk is.
    Ach ja, volgende keer beter!


    Inderdaad. :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dit hoort in dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144279

    > slotje


    Let the Night embrace you