• Haihai,
    ik verveel me nog al, dus heb ik zin om covers te maken. Sla dus je slag, zou ik zeggen.

    Dit graag even invullen:
    Eventuele tekst:
    Gebruikersnaam erop: Ja/nee
    Sfeer:
    Eventueel gewenst lettertype:
    Foto's: Dit hoeft niet per se (als het kan wel graag!). Vul hier sowieso in wat voor foto's het moeten zijn, want soms kan ik niks met een aantal foto's en dan zoek ik ze liever zelf. Als je dit liever niet hebt, meld het even.
    Extra: Hier je extra's en als het kan een kleine samenvatting van je verhaal.

    Het verschilt per cover hoe lang ik erover doe. Ik ben best perfectionistisch en steek best veel tijd in het maken van covers. Ik ben ook niet 24/7 bezig met het maken ervan, dus soms duurt het even.
    Aarzel ook niet om het te zeggen als je iets niet goed vind, dan verander ik het voor je!

    Voorbeelden:


    ^ Deze cover heb ik voor de lol gemaakt. Als je wilt kan ik deze tekst eraf halen en jouw tekst erop zetten, dan kun jij hem gebruiken!


    ^ Deze cover heb ik ook uit verveling gemaakt, meld het als je hem wilt hebben dan zet ik jouw tekst erop. (:



    Gedaan:
    - Mockingjays

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 23:14 ]


    life is awesome

    • Titel [optioneel]: Rock Me óf Making Memories, zou je een cover met allebei de titels kunnen maken?
    • Extra tekst [optioneel]: x
    • Afbeeldingen [ik wil best zoeken, maar geef me dan een heel duidelijke beschrijving]:
    1. Deze, deze of deze.
    2. Deze of deze
    3. Als je nog iets nodig hebt, óf iets met een camping of iets dergelijks, óf vul het aan met feesten/andere plaatjes.
    • Sfeer: Ik wil graag de donker - felgekleurde contrast houden. Dus ook met de andere plaatjes zo. Dat ''live while we're young'' gevoel moet je al van de cover krijgen. Ook moet het dingen duidelijk maken over wat er nu in het verhaal gebeurd, maar dat gevoel wat je ervan moet krijgen, staat stipt op nummer 1.
    • Lettertype [optioneel]: x
    • Korte beschrijving story: Een halfjaar nadat de bekende popsensatie One Direction schuldig is verklaard door seks te hebben met minderjarige tieners en hun imago heel wat beschadigd is hierdoor, lijken ze compleet van de kaart geveegd te zijn. Nieuwe boybands zijn door de welbekende programma’s als The Voice en xFactor gekomen en nemen de plaatsen van de eerst nog meest geliefde jongens over.
    Om weer een beetje terug in het dagelijks leven te komen, stuurt het oude management van de band de groep naar een hoog geadviseerde Franse camping middenin Bordeaux om de rails weer wat op te pakken door deel te nemen van het animatieteam. Ook is de dochter van de campingeigenaar weer paraat en heeft ze haar beste vriendin na lang overhalen eindelijk zover gekregen dat ook zij deelneemt aan het programma en maken kennis met drie andere meisjes die deze zomer zullen helpen met het vermaken van de jongeren.
    Echter, wanneer de popgroep aankomt lijkt alles niet te gaan als gepland. De feestjes die voor die jonge pubers en kinderen zijn bedoeld, worden een regelrechte ramp. Niet alleen drank, maar ook drugs en seks lijkt een groot spel te spelen in het animatieteam, want het is maar de vraag of One Direction het allemaal wel serieus lijkt te nemen of toch maar hun eens bedachte motto; ‘live while were young’ aanhoudt.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Eventuele tekst: Tiara
    Gebruikersnaam erop: nee
    Sfeer: Een beetje zoals op het tweede plaatje.
    Eventueel gewenst lettertype: Wat het beste bij de cover past.
    Foto's: Aan de zijkant van de cover: een meisje dat voor zich uit staart, bijvoorbeeld deze of deze, maar als je een betere kan vinden mag dat ook.
    Voor de achtergrond deze, deze of deze
    En dan een soort ridder of iets, verzin maar wat je kan doen om de cover compleet te maken.
    Extra: Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:20 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mooi covers! (:
    Ik heb nu geen cover nodig, maar ik neem een abo op dit topic voor als ik er ooit eens één nodig heb.


    16 - 09 - '17

    Sinclair schreef:
    • Titel [optioneel]: Rock Me óf Making Memories, zou je een cover met allebei de titels kunnen maken?
    • Extra tekst [optioneel]: x
    • Afbeeldingen [ik wil best zoeken, maar geef me dan een heel duidelijke beschrijving]:
    1. Deze, deze of deze.
    2. Deze of deze
    3. Als je nog iets nodig hebt, óf iets met een camping of iets dergelijks, óf vul het aan met feesten/andere plaatjes.
    • Sfeer: Ik wil graag de donker - felgekleurde contrast houden. Dus ook met de andere plaatjes zo. Dat ''live while we're young'' gevoel moet je al van de cover krijgen. Ook moet het dingen duidelijk maken over wat er nu in het verhaal gebeurd, maar dat gevoel wat je ervan moet krijgen, staat stipt op nummer 1.
    • Lettertype [optioneel]: x
    • Korte beschrijving story: Een halfjaar nadat de bekende popsensatie One Direction schuldig is verklaard door seks te hebben met minderjarige tieners en hun imago heel wat beschadigd is hierdoor, lijken ze compleet van de kaart geveegd te zijn. Nieuwe boybands zijn door de welbekende programma’s als The Voice en xFactor gekomen en nemen de plaatsen van de eerst nog meest geliefde jongens over.
    Om weer een beetje terug in het dagelijks leven te komen, stuurt het oude management van de band de groep naar een hoog geadviseerde Franse camping middenin Bordeaux om de rails weer wat op te pakken door deel te nemen van het animatieteam. Ook is de dochter van de campingeigenaar weer paraat en heeft ze haar beste vriendin na lang overhalen eindelijk zover gekregen dat ook zij deelneemt aan het programma en maken kennis met drie andere meisjes die deze zomer zullen helpen met het vermaken van de jongeren.
    Echter, wanneer de popgroep aankomt lijkt alles niet te gaan als gepland. De feestjes die voor die jonge pubers en kinderen zijn bedoeld, worden een regelrechte ramp. Niet alleen drank, maar ook drugs en seks lijkt een groot spel te spelen in het animatieteam, want het is maar de vraag of One Direction het allemaal wel serieus lijkt te nemen of toch maar hun eens bedachte motto; ‘live while were young’ aanhoudt.


    Tadaa. Persoonlijk ben ik er niet echt tevreden over, maar ik vond het heel erg lastig om iets te doen met je plaatjes. Als ik iets moet veranderen, gewoon zeggen. (:




    life is awesome

    xSunshineee schreef:
    Mooi covers! (:
    Ik heb nu geen cover nodig, maar ik neem een abo op dit topic voor als ik er ooit eens één nodig heb.


    Haha, dankjewel!
    Geef maar een gil als je er een wilt. :'D


    life is awesome

    TheseWords schreef:
    Eventuele tekst: Tiara
    Gebruikersnaam erop: nee
    Sfeer: Een beetje zoals op het tweede plaatje.
    Eventueel gewenst lettertype: Wat het beste bij de cover past.
    Foto's: Aan de zijkant van de cover: een meisje dat voor zich uit staart, bijvoorbeeld deze of deze, maar als je een betere kan vinden mag dat ook.
    Voor de achtergrond deze, deze of deze
    En dan een soort ridder of iets, verzin maar wat je kan doen om de cover compleet te maken.
    Extra: Alvast heel erg bedankt!


    Mmm, ik heb niet echt iets in m'n hoofd wat ik daarmee zou kunnen doen (al zou ik het natuurlijk wel kunnen proberen). Heb je misschien een kleine samenvatting van je verhaal? (:


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Mmm, ik heb niet echt iets in m'n hoofd wat ik daarmee zou kunnen doen (al zou ik het natuurlijk wel kunnen proberen). Heb je misschien een kleine samenvatting van je verhaal? (:


    Korte beschrijving story: Mila is een meisje afomstig uit een andere wereld, waar ze de prinses is. Maar helaas was het bij haar geboorte te gevaarlijk om hier te blijven, waardoor haar moeder haar naar de aarde gestuurd heeft om daar als weeskind op te groeien. Nu, in haar wereld honderden jaren later maar op de aarde pas op Mila's achttiende, keert Mila terug naar de wereld. Het moment dat ze naar de aarde gestuurd is, heeft ze namelijk een opdracht mee gekregen die haar lot zal bepalen: op haar 18e verjaardag zou ze terug keren om hier haar eigen wereld van de ondergang te beschermen en de vrede te doen terug keren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Creativity schreef:
    (...)

    Tadaa. Persoonlijk ben ik er niet echt tevreden over, maar ik vond het heel erg lastig om iets te doen met je plaatjes. Als ik iets moet veranderen, gewoon zeggen. (:





    I actually love them! Dankjewel :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Eventuele tekst: geen :$
    Gebruikersnaam erop: ja/nee
    Sfeer: tja.. moeilijk te zeggen kijk maar wat mooi is.. :)
    Eventueel gewenst lettertype: niet nodig! xd







    de laatste hoeft niet persee maar is wel mooi msschien..

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:09 ]

    de tweede lukt niet..

    maak deze er maar van..

    Sinclair schreef:
    (...)

    I actually love them! Dankjewel :')


    Ah gelukkig! (:

    Voor de andere twee, ik ben nu te moe maar ik zal er morgen aan beginnen!


    life is awesome

    Nu heb ik wel een cover nodig dus gil ik maar eens xp

    Eventuele tekst: The underworld of the hotel
    Gebruikersnaam erop: Nee
    Sfeer: Horror, duister, spanning
    Eventueel gewenst lettertype: Niet te sierlijk, meer iets horrorachtig fzo, kijk zelf maar wat het beste past
    Foto's: Deze en deze, als je niks met deze foto's kunt kan je altijd op dit topic kijken om er betere te nemen
    Extra: In een hotel gaat alles zijn gewone gangetje tot er een ongeluk gebeurd. Na dat ongeluk beginnen er vreemde dingen te gebeuren in het hotel tot niemand nog in en uit het hotel kan, ze zitten dus vast. Dan begint er een grote nachtmerrie en hoopte iedereen dat ze thuis gebleven waren ...


    16 - 09 - '17

    Eventuele tekst: Darkness
    Gebruikersnaam erop: Nee
    Sfeer: Beetje duister, moet ook een beetje eng zijn. Het moet ook wel een beetje triest zijn
    Eventueel gewenst lettertype: Iets wat past
    Foto's:




    Extra: Het is zo'n kidnapped by One Direction verhaal, Liam en Dawn voelen iets voor elkaar. Maar omdat hij misdadiger (samen met de rest van 1D) is is hun liefde onmogenlijk en zelfs gevaarlijk.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:19 ]


    Reality's overrated.