• Ik zoek een leuke story!
    wat wel?:
    - the vampire diaries
    - harry potter
    - twilight
    - one direction
    - thriller/horror/actie
    - drama
    - romantiek

    wat niet?:
    - justin bieber
    - tokio hotel

    Iets totaal anders? je kunt het altijd neerzetten!
    ik kan niet beloven dat ik alles lees.

    P.s. als jij nog een leuke One Direction story zoekt: My Sister's Brother {One Direction}

    ik heb nog niet zoveel hoofdstukken maar ik post er elke dag twee.
    - Nederlands geschreven
    - fanfic, romantiek, drama
    - 12+


    If you was all I have, what do I have now?

    Riddles and corridors

    Eloïse en Laura zijn een gewone tweeling. Ze wonen en gaan naar naar school in Californië. Als hun buren verhuizen naar Canada, blijft hun oude huis leeg staan. Omdat het huis nogal oud en groot is en nodig opgeknapt moet worden, wil niemand het kopen.
    Als het huis al bijna drie jaar leeg staat, besluiten Eloïse en Laura eens binnen te kijken. Doordat het huis al zo'n lange tijd leeg heeft gestaan, hangen overal spinnenwebben. Het geeft het huis een kille sfeer, en Eloïse en Laura besluiten weer terug te gaan. Een aantal dagen later rapen ze al hun moed bij elkaar, en gaan ze het huis weer binnen. Dit keer gewapend met schoonmaakmiddelen. Hun missie: het huis opknappen voordat het gesloopt moet worden. Maar er gebeuren vreemde dingen in het huis, en hun 'missie' verloopt niet meer zoals gepland.

    1D imagines and more


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Een DIY story(do it yourself) heeel handig:)
    http://www.quizlet.nl/stories/98639/diy-ideas-for-life/


    If you can dream it, you can do it❤️

    Shooting star • One Direction





    Can we pretend that airplanes
    In the night sky
    Are like shooting stars
    I could really use a wish right now

    I could use a dream or a genie or a wish
    To go back to a place much simpler than this

    Cause after all the partyin' and smashin' and crashin'
    And all the glitz and the glam and the fashion
    And all the pandemonium and all the madness

    There comes a time where you fade to the blackness


    (pas net begonnen)


    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'


    The girl of my dreams - Harry Styles *click there*
    There was that one girl. She was the most perfect girl I’ve ever seen. Long, brown, wavy hair. Bright blue eyes that sparkled in the sunlight. A dazzling smile. A beautiful body. She walked through the shopping street, on her own, but the place was unknown for me. She was everything I looked for in a girl. And that’s where it all ended, I woke up from my dream. – Harry.

    - One Direction fanfic
    - One Direction bestaat
    - Nederlands geschreven, Engels gesproken


    Dit is het allereerste verhaal dat ik schrijf, so don't be too harsh on me, haha. Oh en ik ben pas net begonnen!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 16:20 ]


    The night whispers and the darkness embraces you.
    An angel is crying her song, pure and clear.





    But when the night fades, she dissapears.
    Not for that little girl, but for the world.


    'Prepare that girl and give her care,'
    that's what the angel hears.


    And when that girl falls down to deep,
    she can surmount her fears.


    'One day you will fly away,
    just spread your wings, pray and believe.'


    That little girl, she's flown away,
    there's a new task she receives.




    A Madhouse production.
    Onbekende personen
    Story of the year - Urban fantasy
    Starts: 06-01-2013
    Ends: before 01-12-2013


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben net aan een story begonnen. Het is wel Engelstalig maar ik ben niet iemand die moeilijke woorden gebruikt. :)
    Enjoy!

    Where dreams are made of ~ Niall Horan


    "Being single doesn't mean you're weak, it means you're strong enough to wait for what you deserve."

    De 17-jarige Apollo is een romanschrijver. Hij lijdt aan schrijversblok. Op de bruiloft van zijn zus Angie gebeurt er een heleboel wat de rest van zijn leven zal beïnvloeden. Zo is er Kathlynn, het meisje waar hij al zo lang verliefd op is, en Hannah die aan hem kleeft als superlijm. Ook is er zijn broertje Isaac die eigenlijk de enige onschuldige in het verhaal is. Het mysterie van zijn moeders verdwijning hangt als een schaduw over zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/103581/apollo/

    dit is geen verhaal van mijzelf, maar hij verdient gewoon meer abo's als 1.

    Stukje uit het verhaal:

    Meneer Libro's intrek bracht veel veranderingen teweeg. Ook al vroeg niemand zich af wat hij nou precies kwam doen, het werd me al gauw duidelijk. Nu de zaak door hem werd overgenomen en pap overuren moest werken, was hij het vaakst bij ons. Pap vertrok met zonsopgang en kwam ver na zonsondergang pas thuis. In de tussentijd zaten wij opgescheept met een gezwollen trol. Stipt om zes uur 's ochtends moesten we in de houding staan in de gang voor onze slaapkamers, dan ging hij ons een voor een af, speurend naar vlekken, vieze handen of een stinkende adem. Als er iets niet klopte bonste hij zijn wandelstok op de grond. Het was net een tiran die met zijn scepter zwaaide om zijn volk onder bedwang te houden. Gelukkig waren er altijd nog de verzetsstrijders. Een ander probleem was de ruimte. Nu we met zes mensen onder één dak leefden werd onze bewegingsruimte nogal krap. Vooral omdat meneer Libro telde voor drie. Er waren geen slaapkamers meer vrij, en niemand bood aan om zijn kamer te delen, dus sliep meneer Libro op zolder. Ik had pech. Mijn kamer lag precies onder die van hem en wanneer meneer Libro met zijn stok heen en weer liep, viel er zaagsel op mijn hoofd door het plafond.

    Ons huis is altijd al bijzonder geweest. Op de een of andere manier had ik het constante gevoel dat de muren iets verborgen hielden voor wie niet zocht en dat het huis opgelucht ademhaalde als ik 's ochtends de gordijnen opende en al het licht naar binnen kroop. Het huis vond haar nieuwe inwoner duidelijk niks; de planken en treden kreunden bij iedere stap die meneer Libro zette. Ik nam niet eens meer de moeite om het zaagsel uit mijn nek te plukken.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Titel spreekt voor zich zelf ^^
    Imprintée | Wolfpack



    I said my love was forever
    For you know it’s true
    For I would swim the seven seas just to stand by you
    I would die one thousand deaths just lye by your side
    So to you I must confide ill love you till the end of time
    For I am yours and you are mine.


    I long to share the wholeness of your life and for you to share mine.
    I long to say your name out loud.
    Your love brings me such joy but to be apart from you is hideous in equal measure.
    I love, I adore you and cannot be without you.


    '' Type Sangster if you can see this. "



    12 districts,
    4 tributes of each district,
    2 children between the 12 and 18 years of each district,
    2 adults of each district,
    1 girl, 1 mother of each district,
    1 boy, 1 father of each district,
    48 tributes in total,
    100th Hunger Games,
    4th Quarter Quell has begun.


    No one will be sure of not going to be thrown into the arena.




    May the odds be ever in your favor!



    Spoken and written in Dutch •
    Katniss Everdeen, Gale Hawthorne and Peeta Mellark have never exist in this story •
    Based on the idea of the second quarter quell •
    Take an abo, I'll not warn •
    Begins at: 08-01-2013 •
    Click on the first image to go to the story •


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik ben net begonnen met een persoonlijke fanfiction over Niall Horan. :)

    "I have a right to be heard, to be seen, to be loved, to be free, to be everything."



    Rated H for Horan.
    Het succes van One Direction dendert door een goudmijn. Een nieuw album is in de maak, ze worden door hun fans aanbeden als Goden en het leven van de vijf tieneridolen is kortgezegd een paradijs. Maar in diezelfde, ontspannen groep bevindt zich Niall, een onzekere jongen die al jarenlang de vlugge vingers van zijn oom ontvlucht. Hij voelt zich een klein jongetje tegenover de vier mannen die met kop en schouders boven hem uitsteken en probeert zijn probleem verder weg te stoppen dan de bodem van zijn achterhoofd diep is. Aldoor blijft Niall hardnekkig loensen met zijn verleden en heden, beide continu aan hem vretend. Maar dit blijft natuurlijk niet onopgemerkt. Terwijl One Direction op weg is naar de top van de berg, dondert Niall met volle vaart omlaag. Kunnen de andere bandleden hem staande houden?


    Searching heavens for another earth

    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.