• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:48 ]

    Waarom ga je dan ook de hele tijd afkijken in plaats van leren? Je graaft gewoon je eigen grafkuil.


    Shoganai i ne~

    XiaoMei schreef:
    Waarom ga je dan ook de hele tijd afkijken in plaats van leren? Je graaft gewoon je eigen grafkuil.


    Omdat ik fucking lui ben :'D Maar op mijn nieuwe school vinden ze het leuk om van alles verschillende versies te maken.

    Wow, en ik dacht dat mijn resultaten slecht waren :Y)
    Oke, echt niet gemeen bedoelt of zo maar ok.

    Ik moet trouwens ook harder werken hoor, anders haal ik het sowieso niet dit jaar. En ik moet beter leren plannen.
    Voor jou alvast succes!

    Tijd om eens wat moeite te doen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mm ik moet ook maar eens aan de slag :')


    •*• Lululu •*•

    Dat komt bekend voor! XD

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    XiaoMei schreef:
    Waarom ga je dan ook de hele tijd afkijken in plaats van leren? Je graaft gewoon je eigen grafkuil.


    comfort in c h a o s

    Merrow schreef:
    Tijd om eens wat moeite te doen.


    You are beautiful, you are love.

    Als je voor talen slechte punten hebt kun je mischien is proberen om naar serie's te kijken in die taal ? voor wiskunde bijles en de andere theorievakken, mindmappen of elke avond de lessen leren die je die dag gezien hebt , en ook in de vakanties goed leren !

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:59 ]

    Ouch!


    Caution first, always.

    Wow, zou je denken?


    i put the fun in funeral

    Oei, dat ziet er niet zo best uit.
    Maar als je vandaag zegt dat je morgen gaat beginnen, ben je nu al aan het uitstellen. Beter is dan om vandaag al iets kleins te doen , en dan morgen daarmee verder te gaan. Van uitstel komt afstel!
    Alleen maar bedoeld als advies, want met uitstellen/afstellen heb ik héél veel ervaring...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Woow... Inderdaad tijd om je boeken eens open te slaan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het lijkt me inderdaad een goed idee eens iets te gaan doen. Als je alleen maar spiekt leer je er hoe dan ook niets van, en daar zul je later waarschijnlijk spijt van hebben, al lijkt het op dit moment nog zo gemakkelijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik snap je..
    Ik heb ook 3 onvoldoendes, terwijl ik het vorig jaar makkelijk gehaald heb..
    Als ik zo doorga blijf ik zitten:(
    Vraag bijles voor je moeilijkste vak anders?
    en voor de rest gewoon wat meer moeite doen:)
    succes xx


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander