• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:48 ]

    Merrow schreef:
    Tijd om eens wat moeite te doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog is bedankt om me aan mijn huiswerk te herinneren (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Wel, als je op mijn school had gezeten had je er nog twee onvoldoendes bij. Waarom staat er bij LO niks?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    XiaoMei schreef:
    Waarom ga je dan ook de hele tijd afkijken in plaats van leren? Je graaft gewoon je eigen grafkuil.


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Dit is dus een typisch voorbeeld van hoe je jezelf zonder enige moeite in de problemen werkt. Als ik jou was, zou ik maar eens wat actie gaan ondernemen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Memoria schreef:
    Wel, als je op mijn school had gezeten had je er nog twee onvoldoendes bij. Waarom staat er bij LO niks?


    Geen idee, daar heb ik al wel een cijfer voor gekregen.

    Als je op mijn school had gezeten met deze cijfers, was je al gelijk een niveau lager geplaatst.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik sta ook onvoldoendes , laten we samen dit jaar halen ! :D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Adesso schreef:
    Als je op mijn school had gezeten met deze cijfers, was je al gelijk een niveau lager geplaatst.


    Mijn school let daar niet eens op. Ze hebben gezegd dat ze op mij zouden letten omdat ik nieuw ben, heb er nog helemaal niets van gehoord. Ik zou bijles krijgen omdat ik nu heel veel andere methodes heb, nooit wat van gehoord..

    Fapsnol schreef:
    (...)

    Mijn school let daar niet eens op. Ze hebben gezegd dat ze op mij zouden letten omdat ik nieuw ben, heb er nog helemaal niets van gehoord. Ik zou bijles krijgen omdat ik nu heel veel andere methodes heb, nooit wat van gehoord..


    Dafuq. Ach ja, scholen komen tegenwoordig toch niets meer na van wat ze zeggen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hm, these numbers look familiar to me...

    Je kunt toch maar beter je best gaan doen met leren, want op je examen kan je niet afkijken en als je cijfers zo blijven heb je ook nog eens de kans dat je het jaar over mag doen of overstappen naar de havo. In elk geval veel succes!


    “Love is a contradiction.”

    Wejo, Ellen, je staat zelfs een onvoldoende voor Beeldende Vorming?!
    Zo ga je niet over eh!;o


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wauw. O.O
    Ik zou inderdaad maar eens beter je best doen, anders zak je geheid naar de havo!
    Ik snap het niet, waarom geef je jezelf geen schop onder de kont? Laat je ouders je controleren!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wow, sorry maar ik zat met mijn lijst in mijn maag maar eigenlijk maakt dit mijn lijst tot niets...

    Bij ons zou je meteen van school worden gestuurd aangezien je bij ons met dit niet een lager kan :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."